Dat is positief! Blijf hoop houden Voor jou is het weer spannend om te beginnen. Hopelijk meer kansen met ICSI!
Ooh jee wat balen @Fruity90 en @neelatje Ik kan me jullie teleurstelling goed indenken. Probeer positief te blijven, er hoeft maar 1 goede bij te zitten. Al heb je zelf wel het idee dat je betere kansen hebt bij meer. Ik denk dat we dat allemaal denken en voelen. Wel heb ik vaak gelezen dat kwaliteit over kwantiteit echt belangrijker is. Ik duim heel hard voor jullie mee meiden!
Ja, het is niet leuk. Maar aan de andere kant verklaart ook alle miskramen. Het ligt dus aan mijn eitjes dat het steeds fout gaat Weet je al wanneer je mag beginnen?
Hmm dat zou idd kunnen maar er valt niet uit te zoeken wat er dan precies misgaat steeds? Ik zit nu op cd19 (5dpo) en moet wachten op mijn 1e cyclusdag, dan mag ik mailen naar ze en hoor ik of ik die ronde ook werkelijk mag starten met ICSI. Ligt aan hoeveel mensen er aanmelden en hoe hoog je op de wachtlijst staat We duimen heel hard dat we deze ronde mogen starten in elk geval
Balen @Fruity90 en @neelatje maar, zoals vaker gezegd, je hebt maar één goeie nodig!!! Dus moed houden en ik duim voor jullie!
Ik heb al onderzoeken bij UZ Gent gehad en nu loop ik in Duitsland bij een kliniek. Er is alles onderzocht wat het kon. En ik denk oprecht dat de kwaliteit van mijn eitjes niet meer zo goed is, leeftijd speelt natuurlijk een grote rol. Dus duimen dat die 2 bevruchtingen goed gaan ontwikkelen - ik heb maar één goede nodig Wat zou dat fijn zijn als je nog deze maand zou kunnen beginnen! Hebben ze lange wachtlijsten dat je weet?
In principe hebben ze geen "wachtlijsten" maar omdat ze door corona en maatregelen/personeelstekort niet iedereen kunnen helpen wordt er steeds een soort loting gedaan. Dus er is altijd een kans dat je moet wachten en niet de 1e maand of zelfs de 2e maand kan starten...
Wie zijn er in het Isala Zwolle voor behandeling allemaal? vraag me af hoe het daar gaat, want bij aanmelding gaven ze aan niet eerst een intake te plannen (wij dachten, omdat het ons eerste traject is, alvast wat informatie verzamelen en voor zover op voorbereiden). Ze zeiden als je aan de beurt bent, volgt een intake en start je in principe direct (afhankelijk van allerlei factoren natuurlijk; onderzoeken, cyclus etc.). Wij stonden half dec. op de wachtlijst, die 3 á 4 mnd zou zijn en kregen nu dus al een uitnodiging voor een intake op 8 febr. Sneller dan verwacht dus
Jep, morgen bellen ze! Vond ik de vorige keer echt zenuwslopend… wel/geen bevruchting. Als er wel bevruchtingen zijn, dan zaterdag de terug plaatsing! fijn dat het dan allemaal kan beginnen! Ik vind voor een traject aan altijd verschrikkelijk! Je wilt gewoon beginnen, en het liefst nu meteen. Ook voor jou @Muldes, fijn dat er een startdatum is!!
@Natascha33: jij hebt maandag een terugplaatsing toch? Als ik het goed heb in een natuurlijke cyclus? Hoef je dan helemaal geen hormonen te gebruiken? Ben wel benieuwd hoe dat gaat!
Oh @Fruity90 en @neelatje kan me voorstellen dat jullie teleurgesteld zijn, maar idd zoals hier al wordt aangegeven, er is er maar 1 nodig! Ik duim voor jullie. @Muldes wij waren eerst ook aangemeld in Zwolle, maar er was in ons geval best wat miscommunicatie/-informatie en soms een beetje botte secretaresses aan de telefoon. Het voelde voor mij niet direct goed en we hebben toen de keus gemaakt voor een andere plek. Maar goed, puur persoonlijk en lees idd dat veel anderen het daar pretttig vinden! Meevaller dat je al eerder kan starten. Heel fijn!
Wat vervelend dat je zo'n ervaring daar hebt gekregen, extra onprettig in een traject als deze, maar begrijpelijk dat je voor een ander bent gegaan. Hopelijk bevalt het nu goed
Ja ben ik ook beneiuwd naar, ik las eerder dat de slagingskans het zelfde is maar dat zonder hormoon minder praktischer plannen is, maar dat daarentegen met hormoon als vervelend kan worden ervaren? Verder nog voor- en nadelen?
Hoi, Ik sluit ook graag aan als dat kan. Wij zijn nu 2 jaar bezig. We hebben 3 rondes IUI gehad en hebben in maart onze 2e intake voor IVF. Ik zit nu momenteel weer aan de pil. Ik volg het traject in Zwolle bij het Isala. Ik vind het echt ontzettend spannend. Ik moest elke dag 100 eenheden gonal F spuiten voor 1 follikel. Ik ben benieuwd hoeveel hormonen ik bij IVF moet spuiten.
@Fruity90 en @neelatje wat balen van van het aantal dat is overgebleven. Maar net zoals de anderen allemaal zeggen, je hebt maar 1 goede nodig ! Ook ik heb ervaring daarmee.. onze eerste icsi poging was ik zwanger van een verse tp. Van die poging waren uiteindelijk ook maar 2 cryos overgebleven van de 9 bevruchtingen. Voor je eigen rust wil je graag zoveel mogelijk cryos, maar gelukkig lezen we om ons heen dat het niet altijd wat zegt ! Hoop voor jullie dat de cryos niet nodig zijn. @evi85 spannend poging 3. Hopelijk slaat icsi beter aan. Succes @xTamx grappig, ik zit nu op CD18 in mijn rustmaand. Ik moet ook mailen op eerste cyclusdag voor een cryo tp. Ik weet alleen niet precies hoelang deze cyclus gaat duren ivm dat dit de eerste cyclus is na vmk. Even afwachten … hopelijk mag je meteen beginnen en hoef je niet een maand over te slaan. We wachten allemaal al zo lang.