Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Delacour, 18 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Succes en plezier vandaag @Sooff30! @Maris1986 goed dat je al je vragen hebt verzameld. Succes straks!

Smienaatje en Maris1986 vinden dit leuk.
  2. Coco17

Coco17 Actief lid

9 jul 2015
    170
    244
    43
    @Sooff30: succes vandaag!!! Spannend moment altijd!

@Maris1986: hopelijk krijg je antwoorden op een paar vragen zodat je met volle moed aan ronde 2 kan beginnen!

Smienaatje en Maris1986 vinden dit leuk.
  3. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Azric vindt dit leuk.
  4. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    @Sooff30 Succes met de TP vandaag:thumup: Spannend altijd weer:)

5. Soof1992

Soof1992 Fanatiek lid

2 jan 2022
    2.577
    3.077
    113
    Vrouw
    @Azric WAT EEN MOOIE STREEP! Geen eens een tuurstreepje maar gewoon echt wel duidelijk al. Wat een fijn idee in plaats van dat je geen streepje kreeg omdat je dacht gewoon ongesteld te worden. Knap als je het tot dinsdag kunt volhouden niets te zeggen, haha.

@Sooff30 Succes met de TP, geniet van het idee dat er zich hopelijk een klein wondertje in je nestelt!

@Fruity90 Wat een domper zeg, wanneer weet je meer qua vervolg?

@Delacour Succes met het wachten. Ik hoop op een dikke vette streep over twee weekjes! En ik hoop dat je de innesteling gevoeld hebt, zou super zijn.

@Maris1986 Succes vandaag! Hopelijk krijg je antwoorden op de vragen die je hebt.

Sass25, Smienaatje, Delacour en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Azric

Azric Bekend lid

2 feb 2022
    506
    971
    93
    Vrouw
    @Soof1992 succes vandaag, veel plezier!!
    @Maris1986 ben erg benieuwd naar je evaluatie en of al je vragen goed beantwoord worden.

Ik heb het niet kunnen volhouden:rolleyes:. Vriend gisteravond verteld, nog een collega, zusje en moeder ook.
    Vandaag lopen wij een beetje als kippen zonder kop door het huis. Weten niet zo goed wat we met ons zelf aan moeten. Willen veel maar krijgen ook niets uit handen. Ik heb sinds vanochtend veel pijn aan mijn stuitje, heb ook een achterover gekantelde baarmoeder. Misschien hierdoor!! Alles lijkt een soort van film, het gaat aan mij voorbij.

Sass25, Mamadi18, Smienaatje en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. Coco17

Coco17 Actief lid

9 jul 2015
    170
    244
    43
    Heb gisteren Ovitrelle gezet en ben me toch een partij een heks sindsdien. Heb mezelf gewoon niet onder controle…

Herkent iemand dit?

Krijg gewoon een beetje medelijden met m’n man, heeft het nu zwaar te voordeuren met mij…

Smienaatje en Vlindermama93 vinden dit leuk.
  8. Muldes

Muldes Actief lid

23 jan 2022
    374
    598
    93
    Vrouw
    @Azric WAUW, alles behalve wat je had verwacht. Is dit ook die ene dominante die dus toch geslaagd is. Gefeliciteerd, erg blij voor je!!

@Sooff30, veel plezier bij de terugplaatsing!! Laat het lijstje maar groeien, dus ik zie je er graag snel bij op staan.

@Fruity90, hopelijk ben je snel van deze onzekerheid af, wat ontzettend naar voor je dit!!

@Delacour, welkom op het wachtbankje!! ik hoop dat je het al juist gevoeld hebt!!

@Maris1986, succes voor jullie vandaag!!

Fingers crossed voor iedereen weer ❤️. en een dikke knuffel!! Hope, faith & love !!

Bij ons is het nieuws inmiddels gezakt, na een enorm geïrriteerde k*tavond. We konden het even niet verzetten, maar dat is ook oké!
    Ik probeer het positief te zien, geen punctie en dus ook geen poging. En ja, het hele lange schema opnieuw, terwijl we zooo dichtbij waren. Ik zat al plannen te maken waarom ik niet zou drinken met het pinksterweekend (vriendinnenweekend). Even met beide benen op de grond gezet, en er komen vast meer tegenslagen.. het is nu puur tijd (7/8 weekjes), en wat is tijd op een heel leven met hopelijk een toekomst met een kleintje. Scenario's genoeg verzonnen, maar deze niet bedacht.. even schakelen, goed slapen en niet tever vooruit denken. Stap 1 is nu ongesteld worden...

Vraag me alleen af waarom ik Ovitrelle moest nemen, is dat met dezelfde reden als normaal? om alle eiblaasjes los te maken en daarna te verliezen ipv eruit halen te halen dmv een punctie? Hoelang duurt het voordat ik ongesteld word, iemand ervaringen?

Trots op hoe iedereen het allemaal doet hier. wat een rollercoaster en wat is iedereen sterk, mogelijk sterker dan we allemaal hadden gedacht. Fijn om met elkaar te delen, want je merkt dat anderen het toch minder begrijpen. Reacties zoals, gelukkig is het geen miskraam, kun je toch helemaal niks mee? je hoeft met niemand te vergelijken, ieder heeft op zn eigen moment zn eigen emotie... ik wens iedereen veel moed, geduld en vertrouwen om uiteindelijk deze hele lijst op het zwangerschapslijstje te hebben staan..

Is het niet weer tijd voor een weekupdate, even wat humor doet ons allemaal goed haha!!

Sass25, Delacour en Fruity90 vinden dit leuk.
  9. Vlindermama93

Vlindermama93 Actief lid

10 okt 2021
    107
    108
    43
    Vrouw
  10. Vlindermama93

Vlindermama93 Actief lid

10 okt 2021
    107
    108
    43
    Vrouw
    Herkenbaar!

11. Azric

Azric Bekend lid

2 feb 2022
    506
    971
    93
    Vrouw
    Predictor express had ik hier nog liggen. Vandaag moeten nog wat andere testen van CB binnen komen.

Delacour, Muldes en Vlindermama93 vinden dit leuk.
  12. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Mooi verwoord @Muldes! En jullie verdriet en teleurstelling mag er ook gewoon zijn. Ik denk dat je Ovitrelle moet gebruiken om idd te zorgen voor een eisprong omdat je nu een kunstmatige cyclus hebt. Ik werd precies 2 weken na de punctie, dus 16 dagen na de Ovitrelle ongesteld. Ik gebruikte nog wel Utrogestran. Dus weet niet of het anders was geweest als ik dit niet gebruikt had. Hopelijk komt ie snel en kun je weer opnieuw starten. Krijg je nog een gesprek hoe het de volgende keer aangepakt gaat worden?

13. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    #3613 Fruity90, 5 mei 2022
    Laatst bewerkt: 5 mei 2022
    Op verzoek: Wachtbanknieuws

Er was even een heuse leegloop van de wachtbank aan de gang waar verschillende dames weer met beide benen in de realiteit zijn gedropt. Gelukkig begint de bank momenteel weer vol te lopen en worden de kussens opgeklopt voor de aanstormende PUPO’s.

Bij @Jazz83 zijn er al verscheidenen klachten die kunnen duiden op een innesteling maar eigenlijk wacht ze met smart tot haar kleine tenen zeer beginnen te doen. We kunnen wel een paar extra kastje neerzetten om je tegen te stoten!

@Azric is het meest recente lid van #teamtestenvoordetestdatum , momenteel is ze niet aanspreekbaar omdat ze te druk bezig is met verward naar haar toch behoorlijk positief uitziende streepje staren.

@cvdv87 heeft haar favoriete kussens bij elkaar gepakt, die met de stippels zat vorige keer het lekkerst dus die is meteen geclaimd. De cursus muurtjes bouwen was afgelopen keer een enorm succes, momenteel wil ze graag iedereen leren hoe je een stippelkussenhoes naait :).

Ook @Delacour heeft plaats mogen nemen op de bank, we horen graag of je #teamniettestenvoordedatum bent of dat je toch van plan bent je aan te sluiten bij #teamniettestenvoordedatum ?

Het plekje van @Mamavanlisi had 3 mei moeten vrijkomen maar ze blijft stug zitten omdat het zo gezellig is op de bank. @Sooff30 staat al klaar om meteen die plek in te pikken, @Sooff30 wil je toevallig ook meedoen met de cursus van @cvdv87 ?.

@Soof1992 en @Fruity90 kunnen elkaar gezelschap houden op het special snowflake wachtbankje, daar zijn niet alleen kussens maar ook dikke dekens om jezelf in te wikkelen en een stapel dozen tissues voor als het allemaal even te veel wordt.

Speciale melding voor @Muldes die met smart stond te wachten om de goede verhalen van de wachtbank in levende lijve te ondergaan, helaas heeft zij een follikel met het egoïsme van Trump en wordt het nog een maandje of wat wachten, we houden je plekje warm hoor!

Sass25, Soof1992, Knut10 en 13 anderen vinden dit leuk.
  14. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    1 woord: HILARISCH! :roflmao:

dat maakt dat bankje toch een stuk aangenamer! :rolleyes:

dank je wel @Fruity90!

Azric, Fruity90 en xTamx vinden dit leuk.
  15. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Dit hadden we weer even nodig. Heerlijk! Ik raad je de stippelkussenhoes aan. Die moet je als eerste pakken zodra je weer op de wachtbank zit. Voor nu een heerlijke dikke deken voor jou en neem er ook lekker sushi of iets bij. Om te ‘verzachten’

Sass25, Azric, xTamx en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Hahahaha @Fruity90 zo grappig weer!!
    Ik was de vorige x erelid van #teamniettestenvoordedatum omdat ik t echt heb volgehouden haha, maar dit keer voel ik aan alles dat ik overstap naar #teamweltestenvoordedatum

Sass25, Soof1992, Vlindermama93 en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. Azric

Azric Bekend lid

2 feb 2022
    506
    971
    93
    Vrouw
    :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao: Precies dit!! Verward zijn!
    Super leuk dit!!

cvdv87, xTamx, Missdeph en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  18. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Dat in combinatie met echo's is om m'n ovulatie te testen. Vorige ronde deed ik mee met een onderzoek en had toen alleen echo's. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de meerwaarde van de urine ook niet helemaal snap. Maandag heb ik een eerste echo en pas volgend weekend is m'n eisprong. Weet niet zo goed waar ik de urine nu voor spaar? Wilde dat maandag maar even gaan vragen :rolleyes:

19. Smienaatje

Smienaatje Bekend lid

21 feb 2019
    771
    881
    93
    Vrouw
    Thanks! Heb ik vorige zwangerschap ook al aan meegedaan :oops:

Missdeph vindt dit leuk.
  20. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022