@Mamadi18 bij mij was er ook een groot verschil in aantallen links en rechts maar ook veel verschil tussen de follikels zelf. Uiteindelijk hebben die kleintjes toch kunnen meegroeien en meedoen voor de punctie. Zou zeker nog hoop houden dat dat goed komt. Dan zou je al iets van 9 rechts hebben?
Hoe voel jij je @Coco17 ?? Dat is inderdaad niet leuk zo’n zinnetje er achteraan! Daar heb jij nu helemaal niets aan! Maar bedenk dat ze mogelijk allen rijp zijn en allen bevruchten!! Je weet het maar nooit! Daar ben ik wel achtergekomen. Ik moest ook steeds een beetje fronzen als er werd gezegd: je hebt er maar één nodig. Nou dat heb ik nu gemerkt!! Het klopt dus echt wel!! Probeer je op te beuren maar snap je teleurstelling helemaal!!
Afwachten @Coco17 meer kan je niet doen. Ik had 9 eicellen en precies die woorden zeiden ze tegen mij ook en werd gelijk weer nerveus. Ze waren alle 9 rijp. Houd moed! Nou ik baal als een stekker. Ik slik al heel lang Solgar prenatal nutriens en die is nu dus echt nergens meer te krijgen. Nu net dat ik in de wachtweken zit. Nou ik overdrijf vast, maar t voelt een beetje vervelend om, juist nu, over te stappen naar iets anders. Ik heb echter geen keus. Ik ga maandag een weekje weg dus ik moet snel zijn met een keuze maken haha. Slikken jullie ook een multivitamine gericht op de zwangerschapswens?
Ik slik van Orthica Multi Prena Feme en meer dan dat ook niet. Drink nu al dagen granaatappelsap en een elke dag een avocado.
Ik slik Vitals elke dag mama. Met folaat wat beter opneembaar is dan foliumzuur. Tabletten werd ik trouwens misselijk van, ik heb de capsules.
Snap je teleurstelling, maar hoeveelheid zegt echt weinig over de kwaliteit. Hopelijk heb je straks mooie bevruchtingen! Hoop niet opgeven hoor. Lekker uitrusten nu.
Dat is nog positief! Ik hoop dat het voor mij ook opgaat! Als de kleintjes mee gaan dan zit ik idd rond de 8 a 9 .. zou ik wat geruster onder zijn. Thanks voor je bericht
Ik slik behoorlijk wat haha dacht - granaatappel extract - actief folaat (actieve vorm foliumzuur) - q10 - zwanger compleet davitamon - teunisbloem olie ( voor hormoonbehandeling) stop ik mee als de tp in aanzicht is en die vervang ik dan voor kinderasperine 80 mg
Geen Gonal F hier, maar ook levensechte dromen gehad. Ik las in die tijd boeken van De Hongerspelen én keek de films. Drie keer raden hoe vaak ik heb gedroomd dat ik zelf in de arena strond......
Uiteindelijk heb je maar eentje nodig die blijft plakken, maar ik snap je heel goed! Al helemaal wanneer die laborant ook nog eens zegt 'nu nog rijp zijn'. Dikke knuffel en sterkte! Wanneer weet je meer?
Heey Dames, Weer zo veel om bij te lezen. Jammer genoeg ook weer super uitee lopende dingen. Mijn hoofd zit even vol met vragen... Iemand onder jullie ervaring met endometriose? Daarstraks verslag van de beelden van m'n MRI binnen. 1 grote verdiepte endometriose aangetroffen met verkleving met de baarmoeder. Verder nig 3 plekjes wat lager gelegen met componenten die compatibel zijn met endometriose. Totaal geen idee waar ik nu sta en wat er allemaal nog wel of helemaal niet meer kan
Dat klinkt allemaal heel pittig. Zelf geen endometriose, maar een goede vriendin van mij wel! Zij heeft volgens mij nog niet laten onderzoeken wat dit voor haar betekent, maar ze weet wel dat de kans heel erg groot is dat zij ook IVF zal moeten doen zodra ze aan kinderen toe is. Hele dikke knuffel! Hopelijk hoor je snel wat dit allemaal voor je betekent. Wat een pittige tijd zo, zonder te weten waar je nu staat.
Als ik zo aan het lezen sla, zij niet alle hormonen van een ivf zo goed voor de endometriose... vrees ook dat het daarmee zo de kop is gaan opsteken na m'n laatste punctie... maar alles is giswerk momenteel. Een uitknop voor m'n hoofd zou zo welkom zijn nu.
Wat een naar nieuws zeg! Misschien heb je er helemaal niets aan nu omdat elke situatie anders is en je er niet op zit te wachten. Toch even een hoopvol bericht. Mijn beste vriendin heeft endometriose en heeft middels ivf een hartstikke gezond jochie rondlopen. Hormonen kunnen inderdaad het wel versterken maar nu dit ontdekt is, krijg je misschien wel een hele andere aanpak dié wel werkt. Hoop het erg voor je! Veel liefs en een dikke knuffel ❤️
Lijst van vandaag! 7-5 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis /ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI HAGA/LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) Afspraken: Mei 09-5 Smienaatje - FM 1 09-5 Vesper22 -Intake LUMC 09-5 Romytje - echo om te kijken of baarmoeder schoon is 09-5 Fruity90 echo, bloedprikken nr4 10-5 Missdeph - FM 1 10-5 Mp26 - FM1 12-5 Melissert - controle afspraak 18-5 Soof1992 - telefonisch consult uitslag PGT embryo's Testdatum: 3-5 MamavanLisi 10-5 Azric 11-5 Jazz83 11-5 Cvdv87 15-5 Delacour Zwanger: Debjuh2907 Liissaa Toeraab
In dubio in welk team ik pas ; #testenvoordatum of #testenopdatum ….. ben vandaag 10 dpo…. Kan Miss morgen wel testen, voel eigenlijk bar weinig. Heb wat minimale krampjes gehad. Nu niets meer. Vandaar mijn twijfel. Het is toch iedere keer weer een uitdaging hè
Haha zo herkenbaar. Zelfs ik heb nu een identiteitscrisis in welk team ik hoor. #testdrang. Vriendlief is nog niet overtuigd. Ik vind het zelf ook retespannend. Ergens is die bubbel dat het mogelijk raak kan zijn ook wel lekker. In ieder geval nog geen bloed in zicht dus dat is iets positiefs op dpo15. Succes @cvdv87!