Ik ben vandaag weer ongesteld geworden na een maand pauze na de punctie. Nu begonnen met progynova. Ervaren jullie bijwerkingen bij het slikken van dit hormoon?
@Jazz83 wauww zeker een knaller, Gefeliciteerd ❤️ geweldig!! Het lijstje groeitttttt @Mamadi18, wat een enorm moeilijk besluit. In mijn geval besloten ze het af te breken, maar dit lijkt me nog moeilijker, zelf die beslissing maken! Ik sluit me aan bij het advies, laat de artsen een keuze maken en kijk of je je daarin kunt vinden ❤️ @Tms, welkom op het forum !! helaas geen ervaring, maar hopelijk vind je steun binnen deze groep. @123isa123, fijn dat je wachtmaand erop zit. Klaar voor een nieuwe ronde? geen ervaring met dit hormoon sorry! ❤️
Ik heb dit onderzoek nooit gehad, ons werd gelijk geadviseerd te starten met IVF en dan is het weten van de doorgankelijkheid niet meer belangrijk. Kan je er dus niets over vertellen.
Ik heb zumenon, maar is vergelijkbaar (Beide estradiol). Ik ervaar niet veel bijwerkingen ervan gelukkig. Misschien iets vermoeider dan anders, maar niet heftig ofzo! Hopelijk heb jij ook weinig last ervan
@Mamadi18: ach wat een lastige keuze zeg. Zoals al gezegd is, soms is de ronde waarvan je dacht ‘dit is niets’, de ronde waarin het gebeurt. Praat met je partner en arts, maar volg vooral je eigen gevoel! @Jazz83: OMG!!! GEWELDIG!!! Wat een ontzettend mooi Moederdagcadeau! Gefeliciteerd❤️ @Tms: welkom! Hier geen ervaring met HSG… Is dit dat ze je eileiders doorspoelen? Heb weleens gelezen dat er een aantal dames daarna snel zwanger zijn!
Ik wacht het allemaal af..laat t over me heen komen..tis echt per ziekenhuis anders heb k gemerkt..bij de een hoef je geen hsg te doen en ga je over tot ivf bij de ander is het protocol dat je na je 3e inseminatie een hsg gaat foen om toch t een en ander uit te sluiten..daarna 1 maand rust en daarna me 4e inseminatie...ik heb daarna nog recht op 2 IUI behandelingen en dan gaan ze ook kijken naar t vervolg.. Fingers crossed allemaal..tis wat waar wij vrouwen doorheen moeten
@Mamadi18, wow wat heftug! Mijn advies is ook kijk wat je artsen zeggen qua opties en kies dat geen wat bij jullie past heel veel.succes morgen ❤ @Tms, welkom! @Coco17 wat fijn dat je morgen mag voor de terugplaatsing ❤ En @Jazz83 wow wat ontzettend gaaf!! Gefeliciteerd ❤
Hi @Coco17 dank je wel. Super fijn om hier dames te ontmoeten die t zelfde doormaken. Ja klopt dan spoelen ze de eileiders door om te kijken of t contrast goed doorloopt of niet. Zo niet dan is dat een slecht teken... hoop op t beste ...maar spannend is t wel. Ja k heb idd hier en daar ook gehoord dat sommige vrouwen na HSG ineens wel zwanger worden. Fingers crossed!
Ha! Ik heb geprobeerd gezond te eten met veel groenten, maar niet heel anders dan anders. Verder de heerlijke granaatappelsap gedronken , veel thee (gember, groen en kruiden) en weinig koude dranken ( sowieso geen prik ). Gezorgd voor warme voeten. En vlak voor de tp en vlak daarna acupunctuur voor een goed doorbloede baarmoeder (en heerlijke ontspanning). Tja en of er iets van geholpen heeft? Geen idee.
Welkom hier en dank je wel! Dit was de 2e tp van de 1e ICSI ronde. We zijn eind december gestart met ICSI nadat bekend werd dat de zaadkwaliteit ons weinig kans bood. Hierdoor meteen bij ICSI uitgekomen. Daarvoor zijn we ongeveer een jaar bezig geweest om op een natuurlijke manier zwanger te worden. Ik hoop dat voor jullie de hsg gaat helpen!