Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Delacour, 18 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Gewoon nog donkerder :eek:

Jazz83 vindt dit leuk.
  2. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ik heb vandaag niet meer getest. Maar gister was die witter dan wit, dus vandaag test ik niet meer. Ben gisteren gestopt met de medicatie, dus zal dan een dag of 3 duren voordat ik ongesteld word! Lief dat je er naar vraagt . Hoe gaat het met jou ?

Natascha33, xTamx en Jazz83 vinden dit leuk.
  3. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Jammer dat er geen ‘dit vind ik niet leuk’ knop is. Naar voor je zeg! Hopelijk komt de menstruatie dan ook snel. Knuffel.

Soof1992, Sass25, cvdv87 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Muldes

Muldes Actief lid

23 jan 2022
    374
    598
    93
    Vrouw
    @Jazz83 WOW wat een mega knaltest, heerlijk hoor, gefeliciteerd!! Je mag het inderdaad hardop schreeuwen nu hihi, uitgerekend op vrijdag de 13de zie ik:roflmao:

@cvdv87, wat k*t zeg, ik snap dat je er even helemaal klaar mee bent... even laten bezinken en weer tot jezelf komen ❤️

@Vesper22, ook ik sluit me aan bij de eerdere reacties. Tuurlijk moet je er samen uitkomen, het blijft jullie beslissing samen. Maarr...... een wens is een wens, hoe groot of klein die kans ook is.. en ook het hebben van een kindje zou voor mij persoonlijk niet meetellen om te beslissen het wel of niet te doen. Wanneer je hart je wat vertelt zou ik die zeker niet zomaar negeren.... Succes met de beslissing ❤️

Vesper22, Jazz83 en xTamx vinden dit leuk.
  5. Azric

Azric Bekend lid

2 feb 2022
    506
    971
    93
    Vrouw
    Die van mij zijn echt niet donker! Hou mijn hart vast! Maar ik heb besloten niet meer te testen! Het is klaar!

Jazz83 vindt dit leuk.
  6. Azric

Azric Bekend lid

2 feb 2022
    506
    971
    93
    Vrouw
    Het gaat ok, ik knap wat op! Positieve testen voor mij nog onbegrijpelijk. Ergens heb ik er nog steeds een hard hoofd in.
    Ga niet meer testen en zie het 3 juni wel! Hoe sta jij nu hierin??

Sass25 en Jazz83 vinden dit leuk.
  7. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Ik denk dat die 15% hier niet van belang is, want wat was dan wel genoeg geweest? Het is een makkelijk rationeel argument om mee te schermen.
    Dus dan blijft over dat het hem vooral in het traject zit of het niet zo hebben van een wens voor een 2e. Wat volstrekt begrijpelijke redenen zijn. Dan is het toch echt het gesprek aangaan en erachter komen waarom niet. Is hij bang dat het traject teveel invloed heeft op jullie leven? Ziet hij dan op tegen de stress en de hoop / teleurstellingen? Ik denk dat voordat jullie een besluit nemen het gesprek nog een stukje de 'diepte' in mag gaan :)

Vesper22, Natascha33, Muldes en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Ligt misschien ook aan de test, dit is wel een supergevoelige test. En de een maakt nu eenmaal sneller hcg aan dan de ander. Dus goed besluit om gewoon niet meer te testen! :thumup:

Sass25, Fruity90 en Azric vinden dit leuk.
  9. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Gelukkig knap je wat op! Probeer het een beetje los te laten, voor nu ben je zwanger! In januari bij mijn vroege miskraam had ik een hele mooie positieve test. 2 dagen na testdatum ook al een CB 2-3 weken. Toch is het niet goed gegaan. Wat ik hiermee wil zeggen, een dikkere streep maakt je niet ‘zwangerder’ . Het is altijd spannend , zeker Tot de eerste echo. En zolang jij een positieve test hebt en geen menstruatie, ben je zwanger. Probeer er in te geloven :)

Toeraab, Sass25, Missdeph en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Ook zoiets.. vandaag op werk de vraag van een van mijn (niet directe) collega’s : ‘wordt het niet tijd voor een tweede ? Is toch om niet te lang er tussen te houden! Anders ben je er weer helemaal uit’
    Tsja, zeg ik ‘je koopt ze niet zomaar in de supermarkt wanneer je denkt het is tijd!’
    Nee zegt ze, je moet er wel wat voor over hebben natuurlijk. Er zit nou eenmaal 9 maanden zwangerschap en een bevalling bij..
    Enige antwoord wat ik nog kon geven is ‘je moest eens weten, ik heb er de wereld voor over..’ (en ben verder gegaan met waar ik mee bezig was..)
    Tuurlijk weet zij niet van het traject… maar even serieus… ikzelf zou zoiets persoonlijks en gevoeligs nooit vragen… denk even na.

Soof1992, Sass25, Natascha33 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Ik vind het er altijd vanaf hangen hoe de vraag wordt gesteld. Het verschil tussen (in ons geval): "Willen jullie eigenlijk kinderen" of " Wordt het niet eens tijd voor een kleintje, de tijd staat ook niet stil he" is enorm. De eerste is meer in de categorie interesse tonen net als: goh nog vakantieplannen ofzo (in ieder geval als ik de mensen wat beter ken), vind dat dan ook geen gekke vraag in combinatie met mijn leeftijd en het feit dat ik getrouwd ben. Die tweede wekt bij mij meer een: "bemoei je er niet mee" of onaardigere dingen op.

Soof1992, Jazz83 en cvdv87 vinden dit leuk.
  12. Mamadi18

Mamadi18 Actief lid

8 nov 2018
    129
    188
    43
    Vrouw
    Bedankt voor alle lieve succes wensen!

De punctie was niet te vergelijken met de 1e.. de rust, gemak, af en toe beetje vervelend en zonder dat ik er erg in had.. hoorde ik alweer de woorden "het is al klaar mevrouw' .. Godzijdank!

Tijdens de punctie hebben ze 7 eicellen weten te oogsten. Dus nu nog blijer dat de punctie toch door was gegaan..

Nog wel wat gemene napijn en krampen.. dus ga denk ik als een oud vrouwtje verplaatsen van bed naar ligstoel in de tuin en zonnetje:oops:

Fingers crossed voor bericht van de embryoloog morgen, heb er nu al buikpijn voor... :confused:

Soof1992, Delacour, Muldes en 9 anderen vinden dit leuk.
  13. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Zit zeker weten een verschil in door de manier waarop de vraag gesteld wordt! De manier waarop het gesteld werd, viel duidelijk onder categorie 2 ;)

(Lang geleden) was op een verjaardag en een vriendin van ons is al jaren vrijgezel. Leuke meid, niets mis mee. Maar gewoon nog niet de juiste tegen het lijf gelopen. Dat er dan gewoon iemand is die zegt ‘je moet toch een keer de stap gaan zetten hoor, al je vriendinnen zijn gesetteld en hebben kinderen! Je kan toch niet eeuwig vrijgezel blijven’
    Waarschijnlijk ‘goed’ bedoeld, maar oh zo pijnlijk voor haar… :mad:

xTamx, Fruity90 en shiltje vinden dit leuk.
  14. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het meegevallen is!! Nu op naar bericht over de bevruchtingen, maar eerst lekker bijkomen !

Mamadi18 vindt dit leuk.
  15. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Ja de manier en wie het vraagt maakt enorm uit, vind ik. Maar dit klinkt idd als vervelende opdringerige bemoeienis. En haar reactie dat je er wel wat voor over moet hebben vind ik echt niet netjes. Dat kan zo kwetsend zijn.

Fruity90 vindt dit leuk.
  16. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Gefeliciteerd! Whoohoo

Jazz83, Fruity90 en cvdv87 vinden dit leuk.
  17. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Misschien zouden we allemaal als we denken "Je bedoelt het `goed`, maar dit doet pijn" eens moeten zeggen dat het eigenlijk een stomme opmerking is (ben hier zelf ook schuldig aan hoor, lachen en knikken en ondertussen iemand wel even flink verbaal onderuit willen halen)

Mamadi18 vindt dit leuk.
  18. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat het mee is gevallen, duimen draaien voor goed nieuws morgen :thumup::thumup::thumup:
    Nu lekker bijkomen, dit is in elk geval achter de rug ;)

Ik ging vanochtend om 7 uur even naar de wc, maar liefst 4 druppels donkerbruin bloed dus ik dacht, nou dan zal mijn ms zo wel doorzetten maar tot op heden helemaal niks pff...
    En ik wil zo graag starten met de cryo cyclus maar ja, vandaag wordt nog niet cd1 vermoed ik :rolleyes:

Soof1992, Muldes en Mamadi18 vinden dit leuk.
  19. Azric

Azric Bekend lid

2 feb 2022
    506
    971
    93
    Vrouw
    Als je het over ongepast gedrag hebt. Moeder van mijn beste vriend belde gisteravond om te vragen of er al meer bekend is. Gezegd dat wij een positieve zwangerschapstest hebben. Ik werk in een ziekenhuis en daar moest zij vandaag zijn. Heeft ze vandaag voor mij bij mijn secretariaat een cadeautje afgeleverd.
    meen rammelaar en babysokjes:eek::confused:o_O! mij dacht alleen maar: wat moet ik hier nou mee!!

20. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    @Mp26 wauw! En wat fijn dat het mee is gevallen!! lekker bij komen! Hopelijk morgen nog meer goed nieuws ❤

Mp26 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina