Lijst van vandaag! 13-5 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis /ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI HAGA/LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) Afspraken: Mei 13-5 missdeph -FM2 13-5 Smienaatje - FM2 14-5 Mamadi18 – Terugplaatsing 14-5 Mp26 - FM3 16-5 Sass25 - FM1 (cryo) 18-5 Soof1992 - eerste echomonitoring voor TP 18-5 Fruity90 - bloedprikken 20-5 123isa123 - uitgangsecho 25-5 Fruity90 - bloedprikken Juni 1-6 Fruity90 - Bloedprikken 1-6 Jazz83 - 1e echo 3-6 Azric - echo 15-6 Muldes - Uitgangsecho Teamtestenvoordatum: Testdatum: 3-5 MamavanLisi 15-5 Delacour 19-5 Sooff30 22-5 shiltje 23-5 Coco17 Zwanger: Debjuh2907 Liissaa Toeraab Azric Jazz83 13-1-2023 (vrijdag de 13e )
Voor degene die graag volgen, Daarstraks op consult geweest bij de gynecologe voor bespreking van de MRI... Zoals verwacht 1 ernstige vergroeiing met endometriose, net ter hoogte van de banden die m'n baarmoeder op z'n plek houden, wn dus ook waar de lijder van de nier naar de blaas loopt en nog andere belangrijke kruispunten Verder nog 3 kleinere plekjes, 1 vlakbij m'n eierstok, 2 tussen baarmoeder en darmen... En nog heel veel kleintjes waar ze zich geen zorgen over maken... O.w.v. de zware krampen en toch vaak aanhoudende pijn willen ze toch ineens opereren... Via kijk operatie, dus 3 a 4 sneetjes waardoor ze dan inwendig kijken en verwijderen... Optie om het in m'n opvolg zh te laten doen, dan kan het mss 30juni, maar dat moet nog bevestigind worden, maar moest het toch blijken dat het erger is moeten ze de operatie staken en moet ik wachten tot er plek is in het zh waar ik mijn pick-up en tp heb... en dat zou wel eens 3 tot 4 maanden kunnen duren... zo'n hekel aan dat je op alles moet wachten *zucht* als het super goed loopt mag ik dag zelf naar huis, bij gewone procedure, 1 nacht blijven, en worst case 2 nachten. bij de start van m'n volgende menstruatie moet ik wel weer aan de pil om de endometriose te doen afkoelen aangezien die nu super actief is. Weer zoveel info om te verwerken weer zoveel af te wegen terwijl er weer helemaal geen zekerheden zijn Wilde net gaan voor ICSI 2.2 cryo tp, maar dat zit er dus niet meteen in. Na de operatie week thuis, als alles goed gaat zou ik wel de volgende cyclus erna terug kunnen proberen... Pff
@Sass25 gezien mijn leeftijd zullen ze denk ik eerst 1 terugplaatsen? @Soof1992 wat een geweldige nieuws en opluchting! Op naar de TP! @Mp26 dat gaat mooi de goeie kant op! hopelijk komende zaterdag een datum voor de punctie. @Delacour, @cvdv87 wat enorm balen zeg een negatieve test.. heel veel sterkte. @Azric, ohnee toch!? Hoop echt dat het een foute test was.. wat een onzekerheid zeg. @Bonusmamadriepuntnul, jeetje wat heftig zeg.. hoop dat een kijkoperatie voldoende zal zijn en dat je daarna weer verder kan met het traject. Zwaar klote dat moeten wachten terwijl je zo snel mogelijk door wilt.. maar dan heb je straks wel een optimale omgeving voor de TP. Veel sterkte met dit verwerking en hoop dat je snel terecht kan. -X-
Sjips! Dat is niet fijn! Ik lees dat je nog wel op vakantie gaat, volgens mij is dat alleen maar goed voor jullie ook omdat je zo ook dingen gaat verwerken maar tegelijkertijd ook gaat genieten. Even een andere omgeving! Lijkt mij ook wel belangrijk, maar ik kan me ook heel goed voorstellen dat het zo dubbel voelt omdat je dan alweer zolang moet wachten en alles. Dikke knuffel!
@Bonusmamadriepuntnul Wat een heftig bericht! Goed dat er toch gekeken wordt naar aanpak, maar het is pittig dat alles daardoor nog veel verder oploopt terwijl je zo had gehoopt op een nieuwe cryo TP. Hoop voor je dat het allemaal snel kan en dat je goed herstelt.
@Delacour: shittie zeg! Heb je hierna nog cryos of moet je opnieuw het traject in? (Sorry, ben het even kwijt)… nu eerst lekker op vakantie! Hebben we ook een keer gedaan na een mislukte poging en het was heerlijk! Alleen maar gegeten, gedronken, gelachen. Echt weer naar elkaar toegegroeid!
@Missdeph en @Smienaatje: succes met de FM! @Fruity90: hoe gaat het met jou? Is er al meer bekend? @Mamadi18: het wachtbankje is al voorverwarmd, dus daar kan je morgen heerlijk warm plaats nemen! Met mij gaat het. Heb al twee dagen menstruatiekrampen, terwijl dit natuurlijk helemaal nog niet kan… zit pas op 4 dagen na tp…. Even een intiem vraagje voor degene die utrogestan hebben gebruikt: ik merk bij het inbrengen dat het helemaal zacht en week is…. Is dit al een beginnende menstruatie? Of kan het nog?? Je bent ook zo op zoek naar een beetje bevestiging (wat je natuurlijk pas krijgt na twee weken)
En @Soof1992: wat een geweldig nieuws! Gisteren lekker gevierd met een etentje? Elke overwinning vieren!!!
Aahhh wat rot zeg @Bonusmamadriepuntnul hopelijk is inderdaad de kijkoperatie voldoende en mogen jullie de cyclus erop beginnen. @Azric neee meid wat verschrikkelijk! Mag je een bloedtest doen bij je arts?
@Azric, hoe lang zou je nu zwanger zijn? (sorry dat ik dat niet helemaal heb gevolgd) Wil je een foto van een witte test posten? Heb je nog wel "klachten"?
Wow heftig! Heel veel succes❤, ik hoop dat de kijk operatie voldoende is! En je snel aan de beurt bent.
Ooh wat naar Azric!! Mag je iets van bloedprikken een echo ofzo iets?? Om het zeker te weten? Heel veel sterkte ❤
Dames, Ik heb net contact gehad met Isala. Het is geen goed teken dat de testen nu negatief zijn, dat zou niet zo moeten zijn als de vorige week en tot en met maandag positief waren. Zij gaven aan dat dit waarschijnlijk toch een miskraam gaat worden. Wel moest ik door gaat met de vaginaal tabletten volgens de afbouwschema. Afgesproken dat wij maandag nog telefonisch contact hebben en als ik het van het weekend niet vertrouw mag ik bellen naar de dienstdoende. Zelf was ik ook een beetje bang voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap, maar die dame gaf aan dat dan de testen vaak positief zijn en er wel iets van rommelig vloeien is. Dus dat heeft mij wel gerustgesteld. Ik heb niet echt klachten, ben wel moe (maar ben ook erg ziek geweest afgelopen weken). Ik voel wat gevoeligheid links in mijn onderbuik een soort van gevoelige eierstok wat je bij menstruatie of eisprong ook kan hebben. Ik zal in bericht hierna foto van testen van vanochtend plaatsen, heb die namelijk op mijn telefoon.
Volgens mij zie ik bij de senitest en de ClearBlue, wel een tuurstreepje maar positief.(Zien meerdere dit? of verbeeld ik het me omdat ik het Azric zo gun) Heb je ze allemaal op de zelfde dag gedaan of verspreid??