Jeetje dat lijkt me idd heel pijnlijk, en ontzettend balen dat ze daardoor maar 3 konden aanprikken rechts, dat is erg zuur. Hopelijk zijn de 8 eitjes die je hebt ruim voldoende Ik duim met je mee
Fijn dat het bij jou ook achter de rug is. 8 is ook een mooi aantal, bij mij hebben ze ook 2 follikels laten zitten omdat ze te dicht bij de blaas lagen. Mijn vriend moest de hele tijd op mijn buik drukken zodat ze een beetje op de plaats bleven liggen. Ik krijg morgen ook de uitslag. Hopen dat we beide goed nieuws krijgen morgen!
Ja! Werk vereist best wat concentratie bij mij en dat had ik gewoon niet, dat je dan iets probeert te onthouden en het gewoon wegglijdt zeg maar.
Pfff sorry @Mp26 en @Missdeph ik lees nu pas hoe naar het bij jullie beiden was zo zie je maar hoe het verschilt. Wel mooie opbrengsten, dus hopelijk niet voor niets! Ik duim mee voor mooie embryo's !
Wat naar @Azric dat de zwangerschap niet is doorgezet heel begrijpelijk dat je er verdrietig over bent, je was toch weer een stap verder en als het dan alsnog mis gaat, is dat ook gewoon verdrietig.
Nou precies dat! Ik vergat zelfs of ik nou tablet had ingebracht 2 minuten nadat ik van het toilet kwam en telkens wat ik aan het doen ben. Maar ik ben niet gek dus, haha.
Herken het niet direct van de Utrogestan. Of heb je al last van een vroege vorm van zwangerschapsdementie? Met mij gaat het goed! Wel wat last van kwaaltjes, maar dat voelt in deze onzekere tijd ook wel steeds als bevestiging dat er iets gebeurd in mijn lijf. En eindelijk krijg ik op m’n 38e nog dikke tieten
Hahaha , ja die kunnen flink groeien dan ja dan zijn kwaaltjes soms zelfs fijn ( als het niet té erg is) Wie weet, toen ik zwanger was van mijn zoontje was ik ook zo lag mn telefoon opeens in de koelkast, datsoort dingen. Maar denk dat de autrogestan de boosdoener is. Maar niets mis met wishful thinking
@ZoeteAardbei welkom En wat een verhaal zeg. Zo lastig als artsen je niet serieus nemen omdat de statistieken zeggen dat het kleine kans is. Al veel obstakels overwonnen. Hopelijk zit het nu eindelijk mee! En kunnen jullie snel jullie wens vervullen
Yeehee, net reactie van het ziekenhuis en de andere embryo is ingevroren Met maar 3 follikels, 2 eitjes, durfte ik niet op een cryo te hopen. Zo zie je maar weer, het is soms niet te volgen ik sta op mn kop. Dus ik vier een klein feestje hier, want dat betekent dat als deze niet blijft plakken, we nog een kans hebben met een cryo. En wellicht dat ze nu zelfs een ivf 2 zouden doen... Wat een rollercoaster, in 2 weken van bijna afbreken en eigenlijk geen opties meer, naar een tp en een cryo
@shiltje Dankje voor je warme welkom En wat fijn zeg, dat je weer hoop hebt! Wat je zegt, echt een rollercoster, ik duim voor je dat je een plakkert hebt! @Missdeph Fijn dat je punctie achter de rug is! Balen dat het zoveel pijn heeft gedaan, gelukkig wel een mooie opbrengst van 8, dat maakt het denk ik wel waard❤️ Hoop dat je snel geen pijn meer hebt en kan uitrusten nu! @Mp26 Jeetje zeg! Wat een vervelende ervaring dan zo voor je. Met dat aantal snap ik dat ze OHSS in gedachten houden. Ik hoop dat het je bespaard blijft! Ik heb er natuurlijk geen persoonlijke ervaring mee, maar lees overal vooral rust houden en veel drinken. Eerlijk, k snap niet dat er nog steeds zoveel puncties zonder roesje worden gedaan.. Het traject is al zoveel eisend voor alle betrokken partijen (en vooral de drager van de baby).. Misschien heb ik het mis maar dit moet toch anders kunnen? Ik heb echt respect voor al jullie vrouwen die het zonder roesje (keer op keer) moeten doorstaan! ❤️
Wat balen zeg dat het zo is tegengevallen.. j hopelijk heb je niet te veel napijn.. ik had na de punctie van rond de 35 aangeprikte follikels ook het advies gekregen rustig aan te doen en goed naar m’n lichaam te luisteren, niet zwaar tillen etc. Ook veel drinken. Dat heb ik dan ook gedaan. Toevallig was ik de 3 dagen na de punctie vrij van werk. Daarna ben ik weer gaan werken. Ik moest op de dag van de terugplaatsing bloedprikken en een echo laten maken om te kijken of een terugplaatsing verantwoord was . Dat was het in mijn geval. Succes ! Ik hooop voor jou dat je gewoon een verse terugplaatsing krijgt en dat je niet te veel last ervan hebt. hahaha herkenbaar. Hoe vaak ik al niet gedacht heb of ik de medicatie nou al had genomen of niet wat een goed bericht !
Ik mocht toen ook 5 dagen niet gaan werken en ook veel platte rust nemen, heb ik 3 dagen heel erg braaf gedaan, vanaf dag 4 ben ik wel weer wat meer gaan bewegen, maar toch goed die rust gehouden. Bij mij kwam de terugplaatsing er helaas niet, het werd een cryo die de volgende natuurlijke cyclus werd teruggeplaatst fingerscrossed dat het voor zo ver het kan het allemaal goed verloopt. Ieder lichaam reageerd anders.
Lijst van vandaag! 16-5 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis /ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI HAGA/LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC / Isala Afspraken: Mei 16-5 Sass25 - FM1 (cryo) 16-5 Mp26 - Punctie 16-5 Missdeph- punctie 08.00uur 18-5 Soof1992 - eerste echomonitoring voor TP 18-5 Fruity90 - bloedprikken 20-5 123isa123 - uitgangsecho 20-5 Smienaatje - terugplaatsing 24-5 xTamx FM cd11 (cryo ronde) 24-5 Cvdv87 - BMS meting cryo tp 25-5 Fruity90 - bloedprikken 25-5 MamavanLisi - 2e echo Juni 1-6 Fruity90 - Bloedprikken 1-6 Jazz83 - 1e echo 3-6 Azric - echo 15-6 Muldes - Uitgangsecho Teamtestenvoordatum: Sooff30 - 4 dagen te vroeg Testdatum: 19-5 Sooff30 22-5 shiltje 23-5 Coco17 28-5 Mamadi18 Zwanger: Debjuh2907 Liissaa Toeraab Jazz83 13-1-2023 (vrijdag de 13e) Mamavanlisi
@Mp26 wat naar dat de punctie je zo is tegengevallen. Had je ook iets van een roesje?? Ik heb mij ook strikt aan de regels gehouden. Ik moet zeggen ik kon ook niet anders. Mijn buik was dagen erna gevoelig en ik heb een best lichamelijk actief beroep. Tevens had ik bloed in de urine en dat kon ook komen door de punctie. Mijn advies zou ook echt zijn hou rust en drink voldoende. En inderdaad temperaturen en wegen elke dag. Maar wat een mooie opbrengst eicellen, hoop op veel bevruchtingen en goede embryo's. @Missdeph ook voor jou naar dat het zo pijnlijk was. Had jij een roesje? Jij zit ook bij Isala toch? ik heb gewoon om dormicum gevraagd en daarmee vond ik het prima te doen. Ook voor jou de zelfde adviezen! Hoop dat ze vandaag alle 8 bevrucht zijn!! Duim voor jullie! @shiltje wat een goede uitkomt uiteindelijk! Maar ik hoop voor jullie dat dit een zwangerschap wordt en dat een IVF 2 ver weg blijft! @ZoeteAardbei ben het helemaal met je eens wat jij over een roesje schrijft. @Fruity90 noemde het ook ergens: neemt alle pijnstilling die je kan krijgen. Het verschilt ook zo per ziekenhuis/kliniek. Ik vind ook echt dat de optie van een roesje er moet zijn. Ik heb een collega die is zo veel jaar geleden naar het buitenlang gegaan voor IVF puur en alleen omdat ze daar een roesje kon krijgen en in Nederland niet. Vind het soms echt patientonvriendelijk.
Lijst van vandaag! 16-5 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis /ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI HAGA/LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC / Isala Afspraken: Mei 16-5 Sass25 - FM1 (cryo) 16-5 Mp26 - Punctie 16-5 Missdeph- punctie 08.00uur 18-5 Soof1992 - eerste echomonitoring voor TP 18-5 Fruity90 - bloedprikken 20-5 123isa123 - uitgangsecho 20-5 Smienaatje - terugplaatsing 24-5 xTamx FM cd11 (cryo ronde) 24-5 Cvdv87 - BMS meting cryo tp 25-5 Fruity90 - bloedprikken 25-5 MamavanLisi - 2e echo Juni 1-6 Fruity90 - Bloedprikken 1-6 Jazz83 - 1e echo 15-6 Muldes - Uitgangsecho 23-6 Azric - evaluatie IVF 1 Teamtestenvoordatum: Sooff30 - 4 dagen te vroeg Testdatum: 19-5 Sooff30 22-5 shiltje 23-5 Coco17 28-5 Mamadi18 Zwanger: Debjuh2907 Liissaa Toeraab Jazz83 13-1-2023 (vrijdag de 13e) Mamavanlisi
@Azric Klopt ik zit ook bij Isala. Ik dacht dat het infuus me genoeg pijnstilling zou geven maar helaas. De volgende keer (als die er kont ik hoop heel hard van niet! ) vraag ik om een roesje. Vandaag een spannende dag, wachten op de uitslag