HAHA fantastisch dit ! Ja, dat Tinder is zo gek nog niet he En hoe bijzonder dat je elkaar later weer tegenkomt op Paiq (had ik nog niet eerder van gehoord trouwens). Ach geregistreerd partnerschap met feest is ook gewoon trouwen hoor Komt er een mooi sieraad aan te pas offuh? En nog gefeliciteerd met je (gisteren) 6-jarige ontmoetingsjubileum❤️
haha kijk! prachtig jaar. Nog meer gegadigde?? Ja geen idee waar die bijlage ineens vandaan kwam? Kon m ook niet weghalen.. vage dingen
De laatste dagen duren lang op de wachtbank Was weer heel misselijk vanochtend, dus wie weet... Maar ook de tweede nacht dat ik s nachts wakker werd, dus kan ook zeker daar aan liggen. Of aan alle hormonen die we naar binnenwerken en de zenuwen. Heb sinds een paar dagen een knobbeltje in mn borst ik denk dat dat ook komt door alle hormonen ( hoop ik maar) dus even afwachten of het weer wegtrekt.
Ohh oeps hahah. Gelukkig nog even dit berichtje erachter aan gestuurd (aapje met handjes over de ogen)
In 2016 waren we 16 jaar samen. Nog voor het Tinder tijdperk. Nog steeds niet getrouwd, dus noem hem altijd mijn huisgenoot
Hmmmmmm... De vorige keer had ik een spuit moeten zetten en dan 36 uur later een TP. Maf... Zal eens informeren vrijdag!
De TP zelf gelukkig niet, maar het wachten daarna natuurlijk wel, haha! We gaan kijken of we in de komende twee-drie weken nog een weekendje weg gaan!
Er komt zeker een sieraad! Hahahaha. Hij weet ook dat ik, ondanks het niet-echte-trouwen, wel gevraagd wil worden hahaha. Dus ja. Ringetje please. Tinder + Paiq = het kan gewoon niet anders! <3
Dames net helaas deze ervaring ik heb weer een vraag aan jullie. Vloeien lijkt na 2 dagen gestopt. Dat kan toch niet normaal zijn????? Het is nog Minder dan mijn gewone menstruaties.
haha te mooi! 16 is gewoon een goed getal/jaar/samenzijn voor/met huisgenoot/man/bijnasamenlevingscontractuelewelmetringeromvent
Wat raar ik vloeide met mn IUI soms ook minder, maar heb sowiezo al niet zo'n zware ongi. Misschien even contact opnemen met de poli? En voor je gemoedstoestand een test doen wellicht. Die eerste positieve test die daarna afliep kon niet meer van de Ovitrelle geweest zijn toch? Dat dat tuurstreepje daarna nog kon oplopen??
Ik heb misschien een vergelijkbaar iets nu (wel hCG, bloedverlies maar minder dan normaal). Mijn gyn zei dat vanwege de hormonen die er nog zitten je lichaam niet helemaal snapt wat het nu moet doen, wel of niet het slijmvlies afstoten: en dat het daarom wel eens kan zijn dat het weer stopt, en weer start, of wat langer duurt of een paar keer korter. En juist wat minder, of wat heftiger. Zou inderdaad misschien even een testje doen om te zien of die nu netjes wit is .
Ja had al zelf bedacht vrijdag te bellen als het nu stopt. Nee geen Ovitrelle dat was al heel wat dagen ervoor. Geloof echt niet dat het nog wat kan zijn. Denk idd wat @Fruity90 haar gyn zegt. Alles zal wel in de war zijn. Heb niet echt veel zin om te testen weet wel 100% zeker dat ze wit zijn. Was vorige keer ook zo, alleen sensitest een heel licht tuurstreepje.
Bij onze missed abortion hebben wij de opties besproken. 1e optie is afwachten en natuurlijk laten komen, 2e optie medicatie en 3e optie curettage. Bij het natuurlijk laten aflopen dus wachten kan de miskraam langer duren dus wel / geen bloedverlies met tussenpozen. Mogelijk krijgt je lichaam nog gemengde signalen als er nog hcg in je lijf zit. Vaak raden ze ook wel een echo aan om na te gaan of je baarmoeder weer leeg is. Soms blijft er namelijk nog wat achter. Succes iig!
Omdat als het eitje wel goed deeld de kans groter is dat het innesteld, dus dat is gewoon een dubbeltje op z'n kant... Vaak ook terugplaatsing op dag 3 als er al veel trajecten achter de rug zijn...
Haha, dat klinkt zo herkenbaar ben nu met momenten ook niet te genieten, bij mij is het weer week van de krampen, stomme endometriose, weer andere pilletjes, dus benieuwd of die voor verandering zorgen... Wacht nog op bevestiging voor de operatie... Dat blijft ook maar duren...