VanMorgen bericht gekregen. Ondooiing is goed gegaan, was er maar 1 nodig gelukkig . Om 15.00 uur is de terugplaatsing! Op naar cryo no. 5 (Laat dit mijn laatste ritje voor terugplaatsing ajb)
I’m official pupo ❤️ echt in de stress gezeten en de hele tijd naar de wc geweest maar vanochtend gebeld dat de ontdooiing goed is gegaan.. zo ontzettend opgelucht Het was ook een stadium verder dan onze vorige tp twee maanden geleden. de allerlaatste zit in mijn buik….. ❤️blijf maar lekker slapen en doorgroeien daar kleintje❤️
Gelukkig is de ontdooiing goed gegaan. Nu proberen te ontspannen en ontzettend hopen dat deze embryo blijft plakken! Ik duim voor je
Nee mocht wel de Ovitrelle spuiten op mijn verjaardag haha Ik had een iets langere cyclus deze keer dus was iets later gepland dan ik dacht.. maar ik heb wel mooi de tijd gehad om een mooi bms op te bouwen.. hopelijk is het genoeg❤️
Ook ik weer PUPO !! Embryo zag er mooi uit en was al verder gaan ontwikkelen. Ik hoop zo ontzettend dat deze bij me wil Blijven ❤️
Dacht ik dat het beter ging met de krampjes en steken, wilde ik twee uur geleden slapen (want moe), komen ze precies opzetten… *aap emoji met handjes voor ogen* Keep on growing please!
Vandaag om 06:20 Lijst van vandaag! 30-5 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT - UMCU Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG Shiltje - 39 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis /ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI HAGA/LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE ETZ Tilburg Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC / Isala Leen31 - 34jaar - 1ste kindje IVF - UMC Afspraken: Mei 30-5 Sass25 - Cryo tp (laatste) Juni 1-6 Fruity90 - Bloedprikken 1-6 Jazz83 - 1e echo 1-6 Natascha33 - 1e FM (laatste cryo) 8-6 Shiltje - Echo 9-6 Sooff30 -1e zwangerschaps echo 10-6 ZoeteAardbei - 1e FM 15-6 ZoeteAardbei - Voorlopige punctiedatum 16-6 Muldes - Uitgangsecho 22-6 Mp26 - 1ste echo 23-6 Azric - evaluatie IVF 1 30-6 Bonusmama3.0 Operatie endometriose Teamtestenvoordatum: Sooff30 - 4 dagen te vroeg Mp26 - 6 dagen te vroeg Testdatum: 1-6 Leen31 2-6 Missdeph 7-6 123isa123 7-6 xTamx 8-6 Soof1992 8-6 Cvdv87 Zwanger: Debjuh2907 ( 21-10-22) Liissaa (05-12-22) Toeraab Jazz83 (13-1-2023) (vrijdag de 13e) Mamavanlisi (7-1-23) Sooff30 (21-1-2023) Shiltje (28-01-2023) Mp26 (6-2-2023
Woensdag pas, Zal prima gedaald zijn, weer begonnen met bloeden en flink ook... wat een gekloot zeg. Mocht daardoor ook eigenlijk niet zwemmen afgelopen dagen MAAR ik had mijn windsurf cursus en dat is surfen en geen zwemmen, jammer dan hoor, ben gewoon gegaan en heb het enorm naar mijn zin gehad . Ik lees nog wel mee maar ben even wat meer afwezig, zijn hier even in alle rust aan het nadenken of en hoe en wanneer nu verder.
Goeieavond alle lieve meiden, Wil even zeggen dat ik wat minder actief ben dan ik zou willen. Vandaag begonnen bij m'n nieuwe baan en het is wat hectisch. Daarnaast merk ik dat ik me even een beetje wil afleiden van het traject (voor zover dat mogelijk is dan met de dagelijkse spuit-herinneringen). Heb erg last van de hormonen merk ik en ben soms niet te troosten. A.s. donderdag mag ik starten met de Gonal-F, ik hoop oprecht dat ik mij dan stabieler voel en weer wat meer van me laat horen Maar weet; ik lees, duim, juich en voel met jullie mee. ❤️ Even in het bijzonder de dames die vandaag een terugplaatsing hebben gehad blijven plakken hoor!! Nieuwe dames, welkom! Dit is een hele fijne groep, weet zeker dat jullie steun zullen vinden tijdens je traject. Dames die het moeilijk hebben, veel sterkte en knuffel❤️ LIEFS
Ik ben ook een paar dagen afwezig geweest en mag nu gelijk 6 pagina's doorlezen. Als eerste zwaar K.. @Smienaatje en @Missdeph. Dikke knuffel voor jullie! @Knut10 en @Leen31 welkom in deze groep! Van harte gefeliciteerd @Mp26! Het is nu wel duidelijk en mogen wij voluit feliciteren! Alle dames op de wachtbank ik wens jullie heeeeel veeeeel succes!! En hopelijk schuiven jullie mooi door achter @Mp26. @ZoeteAardbei het is goed om af en toe at afstand te nemen. Doe ik ook en dan eens in een paar dagen lees ik alles na en reageer ik. Zelf ben ik nu ook niet actief bezig met het traject dus dan merk ik dat er ruimte ontstaat voor andere dingen. @Fruity90 zal vast het zelfde denken nu ze lekker aan het surfen is.
O ja, @xTamx geen zorgen maken om de röntgenstraling. Het gaat inderdaad om de cumulatie van straling. En je stond ook nog achter zo'n scherm. Ik zou daar echt niet over in zitten.
Haha helemaal gelijk, in mijn beleving was het morgen 1 juni . . Hopelijk ben je fijn wezen surfen !! True, dat is geen zwemmen... is ook zo wat om de borstkrol nog tijdens het surfen toe te passen... Geheel begrijpelijk, pak de rust samen ❤️