Hallo Dames, Ik mag morgen komen voor een controle echo. Op de terugplaatsing zagen ze al dat mijn eierstokken nog flink vergroot waren. Nu blijf ik last van buikpijn hebben, met name als ik in bed lig en ik draai me om dan krijg ik een ontzettende pijnscheut aan de zijkant van mijn buik, alsof er iets omdraaid in mijn buik. ik moet me dan meteen weer omdraaien en dan is het gelijk weg. Ik zelf denk dat het mijn eierstokken zijn. iemand hier ervaring mee..? Ben toch wel een beetje bang wat ze zullen gaan zien Aan de andere kant hoop ik dat ze wat kunnen zien wat het kan verklaren..
Lijst van vandaag! 2-6 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT - UMCU Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG Shiltje - 39 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis /ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI HAGA/LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE ETZ Tilburg Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC / Isala Leen31 - 34jaar - 1ste kindje IVF - UMC Afspraken: Juni 3-6 Mp26 - controle echo, eierstokken?? 4-6 Natascha33 - 2e FM (laatste cryo) 8-6 Shiltje - Echo 9-6 Sooff30 -1e zwangerschaps echo 10-6 ZoeteAardbei - 1e FM 15-6 ZoeteAardbei - Voorlopige punctiedatum 16-6 Muldes - Uitgangsecho 20-6 Jazz83 - 2e Zwangerschapsecho 21-6 Jazz83 - eindgesprek fertiliteitsarts 22-6 Mp26 - 1ste echo 23-6 Azric - evaluatie IVF 1 24-6 Jazz83 - afspraak nipt 30-6 Bonusmama3.0 Operatie endometriose 30-6 Leen31 - 1e Zwangerschapsecho Juli 4-7 Jazz83 - 13 weken echo + verloskunde Teamtestenvoordatum: Sooff30 - 4 dagen te vroeg Mp26 - 6 dagen te vroeg Testdatum: 7-6 123isa123 7-6 xTamx 8-6 Soof1992 8-6 Cvdv87 Zwanger: Debjuh2907 ( 21-10-22) Liissaa (05-12-22) Toeraab Mamavanlisi (7-1-23) Jazz83 (11-1-2023) Sooff30 (21-1-2023) Shiltje (28-01-2023) Mp26 (6-2-2023) Leen31 (februari 2023?) Als je gezellig bij ons op het lijstje wil dan kan je dat met de volgende stappen doen: Klik op reageer, verwijder boven aan de tekst [QUOTE .tekst...] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan de tekst wederom het [QUOTE!] Stukje tekst, succes !
Hii, ik praat mee in een andere groep maar zie jouw berichtje. Ik heb nog niet getest, dus ik weet nog niet of ik zwanger ben. Maar ik heb hetzelfde (dat geeft mij een beetje hoop dat het wellicht gelukt is). Ik merk het ook voornamelijk 's avonds in bed als ik op m'n buik ga liggen, en indd af en toe velle steken die verdwijnen als je anders gaat liggen. Ik vermoed dat het doot vocht in de eierstokken komt n.a.v. hcg en de punctie die natuurlijk net is geweest. Overdag heb ik er weinig last van, alleen heel af en toe als ik lang in dezelfe houding heb gezeten en daarna opsta bijvoorbeeld.
Heej, Oh wat knap dat je nog niet getest hebt haha, ik heb 2 dagen eerder als jou de TP gehad en testte vorige week donderdag al positief. 5 dagen na TP. Ja ik heb ook sterk het gevoel dat mijn eierstokken vol zitten en dat ik dat voel draaien. Ik heb het juist wel als ik op mijn rug lig en dan me omdraai. Overdag heb ik er inderdaad ook weinig last van, af en toe wat steekjes maar niet die rotte pijn van het omdraaien.
Kans is denk ik groot dat het wellicht lichte overstimulatie nog is! Heb jij een 5 daagse of 3 daagse tp gehad? Ik een 3 daagse, dus vind morgen een mooie datum, tegelijkertijd ben ik ook erg bang voor een teleurstelling, dat weerhoudt me er ook nog een beetje van om te testen
Oh ja ik had een 5daagse ! Ja ik denk ook dat het lichte overstimulatie is, had deze ronde 21 follikels en ze hadden er 19 uit kunnen halen. Qua teleurstelling snap ik je helemaal, ik duim voor je morgen!
Zou zomaar OHSS kunnen zijn (doordat je nu zelf hcg aanmaakt). Hopelijk heb je Morgen een positieve test en hopelijk geen OHSS! Spannend !! Succes laatste wachtdag
Hi, Ik heb deze klachten wel gehad de eerste week na de punctie. Daarna werd het wel minder. Mijn eierstokken waren ook nog flink vergroot met de terugplaatsing. Fijn dat je morgen kan komen voor controle echo. Sterkte
Ja ik heb dit nu ook na de punctie gekregen en het lijkt alleen maar erger te worden. Punctie is ook al 2.5 week geleden
Oeiii vervelend zeg! Ik had ook vergrote eierstokken zagen ze bij de eerste verse terugplaatsing. Dat werd ook even erger , ook zere buik en pijnlijke steken. Ik heb dat nog zeker 3 weken na de punctie gehad. Ze zeiden tegen mij dat ik veel moest drinken en elke dag mijzelf wegen. Uiteindelijk kwam het waarschijnlijk ook door obtipatie wat ik waarschijnlijk door de punctie/ medicatie erbij had gekregen. Hopelijk niks geks!!
Ik had even hele goede hoop nadat ik een beetje overstimulatie gevoel kreeg, maar net bruine afscheiding bij het afvegen. Ik vrees dat het voorbij is voor mij
Mocht het idd ohss zijn, dan kan het juist nu erger worden ivm oplopen hcg. Goed drinken en je gewicht in de gaten houden! Ben benieuwd morgen, veel succes.
Dikke knuffel voor iedereen die zich wat minder lekker voelt vandaag of voor hen die wat in de spanning zitten. Zelf vandaag mweh gevoeld. Licht duizelig, misselijk, wat meer bultjes rond de tepels (heb ik ook als ik ongesteld moet worden). En vanmiddag in bijna twee uur durende slaap gevallen waarbij ik echt ontzettend heb gezweet, meer dan normaal. Merk dat ik het vandaag allemaal even wat stom vind nu.
Omg! Ondanks het bruinverlies toch deze test. Is ie donker genoeg voor 13 dpo en een middagplasje? Zou het echt?!
Ik denk dat dat heel goed is. Gefeliciteerd. Ik zag dat je wat problemen had in je bevruchtingen en 1 embryo had voor deze ronden dus dit is ontzettend fijn. Hopelijk blijft die oplopen maar ik denk dat t echt wel een mooie test is.