Thanks meiden. Ik ben er alleen niet helemaal gerust op, want ik veeg nog steeds wat bruine afscheiding en heb wat last van lage rugpijn. Ik hoop echt dat dit goed blijft gaan...
Hoeft niet!!! Ik heb al 3 dagen wat bruinverlies. Wat erger lijkt door de utro. Gisteren toch positief getest. Moet zeggen dat ik mij ook dagelijks hierover onzeker voel. Het ziekenhuis heeft tegen mij gezegd dat het hoogstwaarschijnlijk oud bloed is van de innesteling. Dus ik probeer daar maar vanuit te gaan....Hopelijk test jij ook positief!
Ooh ik ben dus niet de enige.. Maakt me echt ontzettend onzeker! Heb jij ook wat last van lage rugpijn?
JA! Dat is echt wel een mooie streep hoor, zeker als het om een middagplasje ging. Wat fijn! Voorzichtig maar zeker gefeliciteerd!
Vanavond even ingestort. Huilen uit onzekerheid, grote wens, het lange wachten. Vriend was heel lief. Hij zei: het is ook gewoon niet niets. We zijn al gewoon drie jaar bezig vanaf intake ziekenhuis etc.etc. Elke keer weer dat wachten. Dan weer wachten om te beginnen met spuiten. Dan weer wachten op punctie. Dan weer wachten op uitslag bevruchting/PGT etc. En nu moeten we wachten op eventuele positieve test (of menstruatie). Nog maar een paar daagjes... *Groei lief kleintje, ik voel van alles. Ben jij dat?*
Nee je bent niet de enige!! Ja ook last van lage rugpijn en een wat zeurderig gevoel in mijn buik en enorm pijnlijke borsten. Wanneer is je officiële testdatum?
Morgen is de officiële testdatum. 23 mei tp gehad van de 3 daagse. Hopelijk morgen een nog duidelijkere test. #fingerscrossed
Aaaaah hele dikke knuffel!!!!! Ik voel met je mee....Het is een zware weg die we allemaal bewandelen. Een enorme rollercoaster die veel ups en downs kent.....Ja herkenbaar wat je beschrijft het zijn verschillende spannende momenten. Steeds kom je een stukje verder bij het einddoel. Het is je zo gegund! Af en toe instorten hoort erbij. Ook goed om er even alles uit te gooien. Hopelijk lucht dat een beetje meer op. Succes nog even met wachten! Geef de moed niet op!!
Aaah oke! Succes! Ik had ook 1 dag voor de testdatum bruin bloedverlies. Morgen is die vast nog duidelijker !
Lief! Dankjewel. We geven zeker niet op! Vergeleken met de eerste tp gebeurt er nu veel meer, dus we hebben nog steeds zeker hoop!
Dat is ook een veel te lange tijd voor iets dat voor zoveel mensen vanzelfsprekend is. Eerlijk is anders en daar mag je verdrietig om zijn. Het is gewoon een mega zwaar traject, elk onderdeeltje ervan... Een echte rollercoaster ja
Lief dames! Het is zo fijn om dit te kunnen delen terwijl we in onze directe familie het liefst nog heel even willen wachten. Een knuffel voor iedereen hier. Het is prettig om gehoord te worden, begrepen te worden en dat er ook meegeleefd wordt bij k*t nieuws of blij nieuws. <3 Ben inmiddels weer lekker ontspannen. De hond kwam net heerlijk dichtbij me liggen, ligt nu lekker langszij te slapen. Doet ook goed. Morgen even werken en dan een weekendje weg!
Hoort er allemaal bij! Heb het zelf ook vaak voor de testdatum. Zelfs als je denkt dat je er relaxt mee omgaat is er een hoop stress dat (onbewust) opbouwt in dat koppies. Fijn dat je vriend je goed opvangt!
Lijst van vandaag! 3-6 Coco17 - 38 jaar - 1ste kindje - ICSI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI - Nij Barrahûs Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT - UMCU Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI - RDGG Shiltje - 39 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI - Catharina Ziekenhuis /ETZ Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI HAGA/LUMC Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IVF - MCK/TFP Leiderdorp Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE - Isala Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - ICSI - Isala Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE ETZ Tilburg Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF - Isala Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF - isala Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf - Isala Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI - NijGeertgen Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Vlindermama93 - 29 jaar - 2e kindje - IVF Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IVF Maris1986 - 35 jaar - 3e kindje (2e samen) -ICSI - Nij Barrahus Mamavanlisi - 31jaar - 2e kindje ivf Toeraab - 25 jaar - 2de kindje ivf Soof1992 - 30 jaar - 1e kindje IVF + PGT (UMCG) ZoeteAardbei - 31 jaar - 1e kindje IVF - MMC / Isala Leen31 - 34jaar - 1ste kindje IVF - UMC Afspraken: Juni 3-6 Mp26 - controle echo, eierstokken?? 4-6 Natascha33 - 2e FM (laatste cryo) 8-6 Shiltje - Echo 9-6 Sooff30 -1e zwangerschaps echo 10-6 ZoeteAardbei - 1e FM 15-6 ZoeteAardbei - Voorlopige punctiedatum 16-6 Muldes - Uitgangsecho 20-6 Jazz83 - 2e Zwangerschapsecho 21-6 Jazz83 - eindgesprek fertiliteitsarts 22-6 Mp26 - 1ste echo 23-6 Azric - evaluatie IVF 1 24-6 Jazz83 - afspraak nipt 30-6 Bonusmama3.0 Operatie endometriose 30-6 Leen31 - 1e Zwangerschapsecho Juli 4-7 Jazz83 - 13 weken echo + verloskunde Teamtestenvoordatum: Sooff30 - 4 dagen te vroeg Mp26 - 6 dagen te vroeg Testdatum: 7-6 123isa123 7-6 xTamx 8-6 Soof1992 8-6 Cvdv87 Zwanger: Debjuh2907 ( 21-10-22) Liissaa (05-12-22) Toeraab Mamavanlisi (7-1-23) Jazz83 (11-1-2023) Sooff30 (21-1-2023) Shiltje (28-01-2023) Mp26 (6-2-2023) Leen31 (februari 2023?) Als je gezellig bij ons op het lijstje wil dan kan je dat met de volgende stappen doen: Klik op reageer, verwijder boven aan de tekst [QUOTE .tekst...] vul in wat je wil delen op het lijstje en verwijder onderaan de tekst wederom het [QUOTE!] Stukje tekst, succes!
Goedemorgen dames! @Mp26 heel veel succes bij de controle echo vandaag! @Famke93 mooie positieve test! Voorzichtig gefeliciteerd. @Soof1992 fijn dat je zo goed werd opgevangen door je vriend❤️ hele dikke knuffel! Geniet van jullie weekendje weg @Muldes geniet van je meiden weekend en dan fijn volgende week beginnen aan je nieuwe ronde Voor een ieder een fijne dag!