Vandaag getest op 10 dpo maar negatief dus ik verwacht niet veel meer Volgende maand maar weer een poging, met nog 3 cryo's over
Ik zit in een kunstmatige cyclus . Word dus pas ongesteld als ik stop met medicatie ! Maar we wachten nog even af !
Oh shit sorry! Niet bij stil gestaan! Wil je wachten met testen of al eerder? @xTamx ik snap dat je de hoop verliest op 10 dpo maar het is nog wel vroeg! Gooi je er over 2 dagen nog een test tegenaan?
Effe een off-topic vraag weer van mij.. Hoe doen jullie het voor de terugplaatsing met veilige seks? In een condoom zit natuurlijk zaaddodende gel. Hoe lang blijft dat aanwezig in je lichaam? Ik durf bijna niet meer om betere kansen te hebben haha
Geeft niets! Je kan niet alles onthouden hier. Ik ga eerder testen. Denk 12 dpo al, als de test negatief is dan kan ik gelijk stoppen met medicatie
Ik houd er zelf voor de terugplaatsing helemaal geen rekening mee. Alleen na de terugplaatsing vind ik het een beetje griezelig. Maar dat is volgens mij nergens op gebaseerd haha
Heb daar nooit rekening mee gehouden. Sommige pleiten zelfs voor sex 1 dag voor TP. Kan de kansen vergroten heb ik wel eens gelezen.
Heb ook wel eens gelezen dat het de kansen kan vergroten maar dat zou met onveilige seks zijn, dat is het bericht dat iemand hier laatst deelde. Gezien wij een genetische aandoening willen uitsluiten wil mijn man dus echt geen risico lopen haha. Kan hem maar niet wijs maken dat als de eisprong al is geweest er na een paar dagen niets meer kan gebeuren
***PUPO alert!!!*** Ik was even op de achtergrond geweest de afgelopen weken maar wel beetje jullie gevolgd Van harte gefeliciteerd voor de zwangere dames! Laat het zwanger lijstje lekker groeien! Ik zag helaas ook minder goede berichten. Dikke knuffel voor de dames die door moeilijke periode gaan ❤️ En dames op het wachtbankje, is er nog een vrije kussen voor mij??? Na een rust maand vandaag eindelijk een terugplaatsing gehad! Het is mijn enige cryo van de 2e ICSI poging. Gekozen voor terugplaatsing in een kunstmatige cyclus en toch bleef mijn eigen eitje groeien (ovitrelle gekregen om die te laten springen). Betekent dat dubbele kans deze maand? Ik ben benieuwd!
Dat klopt toch, als je eitje al gesprongen is dan kan er geen zwangerschap komen. Misschien googlelen en aan je man laten zien?
Vandaag voor de zekerheid toch aan mijn arts gevraagd, na de terugplaatsing tot 24-48 uur beter om geen gemeenschap te hebben. Omdat de innesteling dan nog niet geweest is kan de sperma het embryo sort van duwen in de richting van de eileiders wat slechte gevolgen kan hebben.
wat kut zo’n negatieve test… al is 10dpo wel vroeg , genoeg dames die later pas positief testen… sterkte hopelijk gewoon goed nieuws! Xxx Welkom op het wachtbankje!! Spannend duim voor je!
Duidelijk en is maar 24 uur kans op bevruchting Het transport van de eicel vanuit de eierstok naar het middelste, bredere deel van de eileider (ampulla) gebeurt in minder dan zeven uur. Nadien blijft de eicel ongeveer 72 uur in de ampulla en is gedurende 24 uur na de eisprong bevruchtbaar.
@Leen31 ik had ook positieve testen een dag of 8. Toen ben ik gestopt met testen en na 3 dagen had ik een soort van voor gevoel dat het niet goed ging. Toen ben ik iedere dag gaan testen en zag het aflopen. Moet zeggen dat het mij hielp, ik kon niet verder wachten en later testen. Zo kon ik verwerken dat het niet goed zou aflopen. voor alles valt wat te zeggen maar ik wilde dit even met je delen.
Aaah super lief!!! Jaa het afwachten tot dat het helemaal mis gaat is killing......Vandaag ontzettend veel last van buikpijn zeurend kramerig gevoel, misselijkheid en bruinbloedverlies neemt toe. Met daarin stolsels en weefsel......Vandaag nog een test gedaan en weer positief...hcg blijft nog wel even in mijn lichaam. Het liefst stop ik met de progynova en utrogestan..... ik voel dat het niet goed zit....Goed idee om iedere dag te testen. Dat geeft mij hopelijk meer duidelijkheid.....
Dankjewel!!! Ja ik zit weer eens in de rollercoaster.....Emoties schieten alle kanten op. De krampen/ buikpijn en bloedverlies geven mij niet zoveel hoop meer. Al eerder meegemaakt bij een eerdere miskraam helaas Er zit niks anders op.dan afwachten helaas.