Hopelijk krijg je zondag een datum door wanneer de punctie is! De terugplaatsing is geheel pijnloos! Een hele fijne afsluiter van een intensieve stimulatie periode ! jammer dat je zo weinig informatie uit de verpleegkundige krijgt .. hopelijk met de fertiliteitsarts is dat anders !
Nee hoor, daar merk je niet zoveel van. Ik had alleen een volle blaas (werd geadviseerd) en schoot in de lach. Was bang dat het een natte boel zou worden
Je merkt het meest van de eendenbek, inbrengen zelf eigenlijk niet. Ja, die volle blaas, en dan lekker duwen met dat echo apparaat
Ik ook nooit last gehad van de terugplaatsing! Terwijl ik endometriose en adenomyose heb en de spiraal plaatsing en de hsg een echt trauma was. Eendenbek was inderdaad het minst prettig. Youcandothis!
Ik weet niet of het goed op de foto te zien is en twijfel heel erg of het een indrogen lijntje is maar ik hoop dat dit beginnend positief is. Vandaag 10dpo
Herkenbaar, door al het lezen van alle ervaringen, begint het bij mij ook steeds meer te leven en te beseffen dat we bijna beginnen. Je gaat dan overal over nadenken
Ik zie het streepje wat je bedoelt, nu hopen dat hij duidelijker wordt . Ik blijf nog steeds wachten tot morgen maar heb er geen geloof in. Heb al sinds ergens na TP hele waterige afscheiding(je voelt het er uit lopen ) maar sinds eergister heb ik ook regelmatig kramp en de afscheiding is sinds gister lichtroze, en dat wordt alleen maar duidelijker. Het kan zijn dat wat ik beschadigd heb met de applicator van de crinone maar ik heb eigenlijk het gevoel dat mijn lichaam de menstruatie er doorheen probeert te duwen.
Oohh hou hoop! Waterige afscheiding kan heel goed een teken zijn van een beginnende zwangerschap. Ik blijf voor ons duimen♥️
Ja heb ik gespoten, 2 dagen na de tp (dus 9 dagen na de pregnyl) was de pregnyl uit m'n lijf. Die test was echt omo wit net als die van gisteren. Kan t echt nog niet geloven ♥️ hoop echt dat de test de komende week gaat oplopen
Ja die waterigheid is niet mijn zorg want die is al een tijdje, meer dat het nu roze begint te worden in combinatie met kramp. Ik ga mij gewoon vast verheugen dat ik mij in de voorjaarsvakantie nu wel helemaal kan volstauwen met kaneelbollen
Dus die heb je er al uit getest! Dan is het helemaal spannend!! Heeeel veel digitale gelukswensen!! Zou toch fantastisch zijn! @Fruity90 Er wordt aan je gedacht en met je mee gehoopt!
Ik begrijp je angsten @Fruity90 zelf was ik me ook aan het voorbereiden op slecht nieuws, in de hoop dat het nog mee kan vallen. Wens voor een mooie plakker! @Liissaa en @Muldes dankjullie wel! Ik ga nu om de dag testen om na te gaan of de lijntjes donkerder worden
@Fruity90 spannend de laatste dag voor het testen. Ik hoop dat je gevoel er naast zit. Ik duim voor een mooie knaltest!
Ik stuur mijn ontvangen duimpjes en geluk door naar de andere pupo's , helaas net ongesteld geworden. Net de vakantie geboekt en dan door naar de diepvriesembryo