Ik denk paar dagjes België, eigenlijk het maakt niet uit. Gewoon een andere omgeving zal ons goed doen
Aahhh wat jammer zeg @Fruity90 had het je zo gegund. Fijn een vakantie tussendoor, heeft ons enorm geholpen tussen het wachten steeds. Veel sterkte vandaag!♥️
@Fruity90: wat ontzettend sh*t! Even eruit zal je goeddoen! Sterkte en een dikke knuffel. @Natascha33: ziet er super uit voor 10 dpo! Ik duim voor een mooie oploop @Azric: wow, goeie FM gehad dus! Morgen weer, en hopelijk snel de punctie (en tp natuurlijk!) @Jazz83: zo, het embryootje zit op de goeie plek! Hoe voel je je? @neelatje: jullie gaan er ook even lekker tussenuit? Heeft mij heel goed gedaan de vorige ronde (toen moesten we het tussentijds afbreken omdat er niets groeide..) Bij mij gieren de emoties alle kanten op. Donderdag de ergste migraine aanval ever gehad. Gisteren de hele dag heftige buikkrampen, waardoor ik echt dacht dat het einde verhaal was. Dit eindigde in een hysterische huilbui in bed . Nu gaat het wel weer. Het nare is, dat als ik krampen heb denkt ik: dit is niet goed. Nu voel ik niets en denk weer:dit is niet goed… eigenlijk is niets goed. Nou, vanavond lekker eten met een groep vriendinnen die niet van het traject weten. Ook wel even fijn, een andere praat. Wat voor ‘excuses’ hebben jullie dat jullie niet drinken? Normaal lust ik er wel een paar, en wil nu niet zo de focus erop leggen dat ik niet drink… iemands tips?
Oh nee wat een naar nieuws zeg! Veel sterkte gewenst. Fijn even opladen in een andere omgeving en dan door naar de volgende ronde! Veel liefs.
Heel herkenbaar, het wel en niet voelen van krampen etc. En idd wat je zegt, bij beide denk je dit is niet goed ! Op hoeveel dagen na tp zit je nu? Lastig is dat ik dan iets te verzinnen waarom je niet drinkt . Kan je niet zeggen dat je zo erge migraine hebt gehad, dat je liever even niet drinkt. Omdat je bang bent dat dat weer een aanval uitlokt ?
dank je wel @Coco17! Ik voel me wel goed en relaxed. De buikpijn na de punctie wordt elke dag minder. Temperatuur en gewicht is nog steeds oké. Drink als een malle. Val zelfs wat af, was gedurende het traject zo’n 2 kilo zwaarder geworden. Verder doe ik het nog lekker rustig aan. Normaal sport ik veel, maar daar wacht ik even mee tot ik maandag de extra controle heb gehad. Daarnaast voelt hardlopen nog niet helemaal oké na de punctie. Vandaag mooi weer, dus lekker aan de wandel.
@cvdv87: dat is een goeie! Bang dat ik weer een migraine aanval krijg! Ben nu 7 dagen na tp. Jij zit nu in een rustmaand toch? @Jazz83: wat fijn! Lekker rustig aan. Vooral doen waar je je goed bij voelt. Ik ben idd ook lekker veel aan het wandelen.
Ik mocht ook een week niet hardlopen of springen na de punctie, omdat je eierstokken nu zwaarder zijn dan de bedoeling is en dan kunnen ze omklappen (aldus de verpleegkundige tegen mij)
Dat, maar er ook geen aandacht op vestigen ( dus niet zelf over beginnen), ik drink ook altijd wel een biertje bij de borrel en dit keer niet , het is niemand opgevallen. Net nog even met de kliniek gebeld, ik moet nog wel de crinone doen vanavond want morgen moet ik de zwangerschaps test pas doen dus dan weet je het pas zeker. Ja joh, als die positief is ben ik zwanger van superman
Jaaa zit in een rustmaand… mijn cyclus is normaliter 30 dagen. Zit nu al Op dag 33.. frustrerend!! Zal je altijd zien ….
@Fruity90: haha, je hebt je humor gelukkig niet verloren! Hoe verdrietig het ook is natuurlijk…. ja, je denkt zelf dat iedereen op je let, maar het valt natuurlijk niemand op als ik niet drink. Als iemand anders niet drinkt, denk ik daar ook niets van.
Trakteer je jezelf vandaar nog op iets lekkers als troost? Ik had mezelf beloofd bij een mislukte poging lekker te eten en drinken wat ik eigenlijk niet had gemogen tijdens zwangerschap . De avond van de vmk at ik sushi en daarna een glas wijn
@cvdv87 Deden/doen wij ook altijd. Het bier ligt al koud, en er stond al pizza op de planning. De vakantie boeken was ook al een grote troost, we hebben daar de afgelopen 2 jaar voor ons gevoel op ingehouden ivm corona (vrouw in onderwijs dus risico op besmetting oplopen is groot, en dan de boel moeten annuleren hadden we geen zin in.). @Coco17 Ik had mijn inzinking gister al, dat helpt een hoop. Humor is mijn copingmechanisme (net als keihard doorgaan, maar heb de afgelopen jaren al hardleers geleerd dat dat niet altijd een goed idee is ). En sorry hoor, die crinone loopt er nu net zo hard weer uit als ik het er in doe, ik wil best een test doen voor de vorm maar ik ben echt te nuchter om nog hoop te hebben .
Vooral dat! Dat kan ik mij inderdaad nog zo goed herinneren. Na de terugplaatsing moest ik ook natuurlijk super nodig plassen, maar ik durfde niet. Was bang dat de embryo er uit zou vallen