En staat de vakantie binnenkort in de planning al? Geniet vanavond van de pizza en het koude biertje !
Ja het is vaak ook aan de arts om daar iets over te zeggen. Jammer ze kunnen je toch gewoon alleen melden dat het goed voorruitzicht is. Hopelijk kan de vertiliteitsarts je meer duidelijkheid geven. Dat geeft de burger moed zullen we maar zeggen en weer motivatie voor die laatste dagen tot de punctie.
@Fruity90 Shit, jammer, weet niet wat verder te zeggen. Vind het nuchtere van jou heel herkenbaar. Bladzijde omslaan en door! Hele fijne vakantie gewenst @Natascha33 Ik hoop zo voor jou dat het lijntje gaat oplopen. Spannend hoor om zo te gaan testen. Ik weet niet als ik zo ver mag komen wat ik zou doen? Testdatum afwachten of eerder beginnen met testen. @Coco17 Ik snap je helemaal wat betreft een borreltje drinken. Wij hebben aan iedereen om ons heen vertelt dat wij in een IVF traject zitten. Echt iedereen, familie, vrienden, collega's, buren, etc. En dit geeft ons veel rust, ik kan gewoon nu zijn wie ik ben zonder mijn bij iets in allerlei bochten te wringen. Ik weet niet hoe dat zal zijn als het IVF traject van jaren zou worden. Dank snap ik dat je op een gegeven moment ook niets zegt, om ook niets te hoeven uit te leggen. @cvdv87 Heb je veel spanning rondom het wachten? Ik weet dat als ik erg in de zenuwen ben mijn menstruatie ook raar doet. @Jazz83 Rustig aan doen he, hardlopen lijkt mij inderdaad misschien iets te veel. Maandag gaan ze ook bloedprikken? @Debjuh2907 Ben je alweer thuis?? In eigen bedje? Ik heb net laatste spuiten gezet, heb van die ook niets meer in de koelkast. Alleen nog de Ovitrelle. Benieuwd naar morgen!
Nee, spanning valt op zich mee. M’n arts had ook al verteld hier rekening mee te houden. Cyclus is vaak wat langer na een vroege miskraam.. had het dus al een beetje verwacht maar niet gehoopt ! Ik probeer het maar los te laten, maar vind dat heel lastig .. heb er geen invloed. gelukkig wel veel afleiding door werk en dochtertje ! Maar ik wel gewoon verder … merk Heel erg dat het wachten me een beetje opbreekt
spannend ook weer! Ik heb net m’n 9e meriofert (fsh+LH) gespoten en morgen eerste echo! Ik voel m’n buik behoorlijk iedere keer als ik ga zitten dan voel ik dat in m’n buik. Heb jij dat ook? En jij dus morgen de ovitrelle?
Ik voel echt niet veel. Heel licht iets in de eierstokken. Geen idee of ik morgenavond de Ovitrelle mag spuiten. Zal afhangen van wat ze morgen zien. Morgen mijn derde echo in deze stimulatiefase. Hoe heb jij de puncties ervaren? Zie dat je er “helaas” Al meerdere hebt gehad.
ah morgen ook nog een echo dus! Spannend! Ja afgelopen jaar 2x punctie gehad een met morfine en wat valium geloof ik ja dat is opzich te doen die prikken doen even pijn maar is maar heel kort en zolang duurt de hele ingreep ook niet. Alleen wel hel misselijk van morfine. 2e keer was ik in slaap dat vond ik heerlijk ik werd wakker en niets gemerkt en dus metname ook niet misselijk en moe van de medicatie nadien. Weet nog niet hoe het dit keer gaat maar hoop met sedatie!
En waar heb je de puncties gedaan? NL of buitenland? Ik heb begrepen dat ze in Nederland niet echt voor narcose gaan. Wel een roesje dacht ik.
@Azric: spannend, straks voor de laatste keer een FM? Wat betreft de punctie: ik heb een pilletje gekregen om rustig te worden en een spuit in m’n bovenbeen. Was echt heel goed te doen! Voor dat je het weet is het voorbij en ben je met je partner eicellen aan het spotten op een scherm (wij konden mee kijken met de analist). hier is het denk ik al einde verhaal. Heb zulke krampen, dat kan nooit goed zijn…
@Azric Succes vandaag, zelfs in Nederland verschilt wat ze doen, ik kreeg een roesje maar @Jazz83 alleen een paracetamol geloof ik. @evi85 Jij ook succes met de meting! @Coco17 Hou vol <3, het is pas over als het over is, misschien wordt er wel keihard ingenesteld! (En ga lekker liggen janken als je er zin in hebt !) Hier geen superman (of superwoman, of superthem), had nog een beetje hoop op een tuurstreepje zo van er is wel iets gebeurd maar niet goed gegaan, maar hij was omowit. Vind het wel bijzonder dat je lichaam kan denken, ja leuk al die progesteron die je er in stopt, maar ik word gewoon ongesteld als ik dat wil.
IVF/ICSI/CRYO/IUI Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Toeraab - 25 jaar - 2e kindje (1e samen) - ivf Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 30 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Minetje - 39 - 1e kindje, ivf of icsi Evi85 -36 jaar- 2e kindje IVF of ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Asil - 39 jaar - 1ste kindje - 1 cryo van behandeling 4/ daarna ICSI 5 Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Afspraken Februari 13-2 Evi85 - FM1 14-2 Lily 1988- Verpleegkundige ivf gesprek 14-2 Jazz83 - extra echo en bloedonderzoek ivm risico op ohss 18-2 Minetje - uitgangsecho 18-2 Smienaatje - intake cryo terugplaatsing 19-2 Sasha777 - Rond deze dag start hormonen 24-2 Delacour - FM1 24-2 Toeraab - intake ivf terugplaatsing 28-2 Mamadi18 - uitgangsecho Maart 1-3 Liissaa - uitgangsecho 1-3 Muldes - 1ste intake ICSI TESE 1 2-3 123isa123- 2e intake IVF 3-3 Fruity90 - evaluatie IVF 4-3 Melissert - evaluatie start ICSI 2 9-3 Liissaa - FM 1 Testdatum 19-2 Coco17 20-2 Natascha33 27-2 Jazz83 Zwanger: Debjuh2907
Zo balen joh Ik zit momenteel op 15 dpo en ook te wachten tot die MS eindelijk eens gaat starten zodat ik ze kan mailen en dan duidelijkheid krijg of ik nou wel of niet deze ronde mag starten met de icsi... Pff dat stomme wachten, stomme wachtlijsten, wil gewoon weten waar ik aan toe ben blegh Ach ja, ik hoop dat het vandaag doorzet iig