En je zit meteen weer in het gedoe... dat plannen en het regelen...... Wel heel fijn dat je met zo minmogelijk hormonen kan starten aan de terugplaatsing. Heel veel succes en hoop natuurlijk dat het gunstig voor jou/ jullie uitvalt. Als je dit dan bedenkt en je gaat ervoor dan wil je liever niet een maand moeten wachten.... wat houdt het onderzoek verder in waar je aan deelneemt?
Ja zeker. We gaan zien wanneer mijn menstruatie begint. Dan weet ik ook direct hoe de rest zal verlopen! Het onderzoek gaat over (gekopieerd en geplakt uit het informatie document): Het doel van het onderzoek is om aan te tonen dat het thuis monitoren van de eisprong (LH test urine) in vergelijking met het monitoren in het ziekenhuis (vaginale echo’s) en de eisprong kunstmatig opwekken met een hcg injectie, tot net zo veel zwangerschappen leidt. Daarnaast willen wij weten bij welke behandeling vrouwen tevredener zijn en of ze hun partner (indien van toepassing) kunnen betrekken bij de behandeling. Met de resultaten van dit onderzoek kunnen we een betere keuze maken hoe de natuurlijke cryo-cyclus het beste kan worden aangeboden in alle ziekenhuizen. Ik vind het fijne dat ik zelf ook in de gaten kan houden hoe het zit met mijn eisprong. Als ik niet mee zou doen aan het onderzoek, dan zou ik alleen mijn urine moeten sparen in potjes en inleveren. Het ziekenhuis bepaald dan of mijn eisprong is geweest of niet. Ik doe thuis zelf geen ovulatietesten o.i.d. Door mee te doen aan het onderzoek, doe ik dat dus wel. Of middels ovulatietesten of met echo's in het ziekenhuis. Ik ben dus ingeloot in de groep voor de echo's.
Nou was er even klaar mee haha vorige week een gesprek gehad. De verpleegkundige las heel het ivf boekje voor en volgens tja er is wel een wachttijd mogelijk april/mei ben je aan de beurt. Maar ze zouden me vandaag nog bellen, omdat ik de pil slik moest ik ingepland worden. Dat was wel een plus puntje, zegt ze je mag vandaag stoppen met de pil Wel 1 kant tekening ze doen maar een paar startende stellen per dag dus als het vol is.. heb je pech.. Ik was zo in schok dat ik het gesprek niet meer hoorde gelukkig luisterde me man mee hahaha
Ahh dat is jammer en ook wel bijzonder dat ze maar één aantal startende stellen per jaar behandelen. Heeft dat te maken met corona of is dat het beleid van het ziekenhuis?
Ze zijn net verhuisd en nog in opstartende fase. Ik wacht al best lang, eerst corona toen de verhuizing. Ik durf ook nog niet zo van uit te gaan dat ik maandag of dinsdag mag komen. Misschien soort zelfbescherming de teleur stelling is zo groot anders
Ik ben ook benieuwd. Maar ik ben ook benieuwd hoe het bij jou woensdag zal zijn. Nog 2 nachtjes slapen dan weet je meer
Ik snap dat je geschrokken bent, het is dan zo'n loting. Ik zeg ook wel net een gokautomaatValt het jouw kant op of niet? Hebben ze nog gebeld?
Ja precies haha ik was helemaal van slag, elkeer krijg je nee nee en nu in eens een ja. Nu wachten op me Menstruatie en hopelijk mag het dan echt een keertje starten
Hier heel verdrietig nieuws. Helaas ben ik ongesteld geworden. Het begon gisteren heel licht waarbij ik nog een kleine hoop had dat het een verlate innesteling was maar vannacht volop doorgezet.
Wat naar en wat vroeg! 1 week voor je testdatum. Dit is een teleurstelling. Nu bijkomen en verwerken en dan hopelijk en natuurlijk verder kijken. Je hebt nog een aantal mooie embryo’s! Liefs!!
Jazeker, we hebben nog mooie kansen liggen. Dat is heel fijn. Het zou ook wel heel toevallig zijn als de 1e keer meteen raak zou zijn geweest, maar toch op gehoopt. Op zich is de menstruatie niet zo vroeg. 2 weken na de punctie en in mijn natuurlijk cyclus had ik afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden. Natuurlijk zal dat anders zijn nu door de kunstmatige cyclus. Ik denk vooral dat de testdatum vrij laat was voor alle zekerheid (16 dagen na tp).
Ahhh wat jammer @Jazz83 had het je zo gegund. Veel sterkte met het een plekje geven. Hopelijk een plakker de volgende ronde
@Jazz83 heh wat jammer! Hopelijk is de volgende cryo jullie wondertje! hier zijn de steken die ik gister had weer weg en voel mij verder goed dus wacht het maar af. wel net bericht van ziekenhuis dat alle overige embryo’s (3) op dag 4 zijn ingevroren dus 3 cryos! Die hoop ik natuurlijk niet nodig te hebben
Wat balen @Jazz83 ,moest je nog wel progesteron innemen? in navolging van de andere mislukte pogingen hier hoor je nu een vakantie te boeken .
Wat ontzettend naar... ik kan me voorstellen dat dit een tegenvaller is, je hoopt het toch stiekem!! heel veel hoop en vertrouwen voor je volgende terugplaatsing <3
Hi @evi85 was hier ook even aan het meelezen en breek even in, wat goed om te lezen dat je zo’n mooie uitslag hebt van de punctie! Ik was nog benieuwd! Jij ook op het wachtbankje nu dus begrijp ik, spannend!