Wat balen voor je dat je zo n last hebt gehad. Gelukkig voel je je nu weer wat beter. en wat een mooi nieuws, 7 bevruchtingen en zondag terug plaatsing !! Spannende tijden weer… en dan… begint het lange wachten.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Toeraab - 25 jaar - 2e kindje (1e samen) - ivf Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Minetje - 39 - 1e kindje, ivf of icsi Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Asil - 39 jaar - 1ste kindje - 1 cryo van behandeling 4/ daarna ICSI 5 Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Afspraken Maart 4-3 Jazz83 - evaluatie ICSI 1.1 4-3 Minetje - verse TP 4-3 Smienaatje - FM 1 5-3 Lily 1988 - 3e echo eiblaasjes 6-3 Delacour - verse TP 7-3 Toeraab - mogelijk terugplaatsing 7-3 Smienaatje - FM 2 8-3 Mamadi18 - FM 1 9-3 Liissaa - FM 1 11-3 Natascha33 - eerste echo kloppend hartje? 11-3 Cvdv87 - cryo tp 16-3 Melissert - start met de injecties ICSI 2. 22-3 Muldes - 2de intake ICSI April 7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2. Testdatum 4-3 Evi85 14-3 Sass25 17-3 Minetje Zwanger: Debjuh2907 Natascha33
Ik trok het niet meer. Vandaag 9dpo nog super vroeg… maandag tp gehad van blasto. Heb net (met middagurine) een test gedaan. Ik denk wat te zien. Ik heb zo vreselijk hard gehuild. ❤️❤️❤️ hoop het zo!!! Ik weet niet goed wat ik moet doen, vertellen aan partner of als verassing nog even wachten met een duidelijkere test. wat denken jullie van het resultaat?! ik krijg het niet niet goed op de foto - wel filmpje, maar een filmpje kan ik niet uploaden.
Oh my @Sass25 ik zie ook echt wel iets hoor!! Zo onduidelijk vind ik de foto niet! Ik heb niet veel verstand van eerder testen en de kans op een vals positieve uitslag door hormonen, maar zou dat het nog kunnen zijn? Zo niet dan…. Aaaaah spannend!!!
Spannend! Ik zie ook overduidelijk wat. Ze zeggen dat pregnyl er na dag 10 wel uit is. Zal voor je duimen!
@Delacour wow! Mooie opbrengst zeg. En zondag een verse tp . Balen van die nasleep @Sass25 ik zie ook zeker een streepje!!’ Wat super spannend zeg !! Ik duim voor een mooie oploop @Minetje een fijne tp zometeen!
Volgensmij is 11 cellig nog net geen morula die is 16 cellig. Een blastocyste gaat binnen twee dagen innestelen. Zie plaatje.
@Sass25 jaaaaa ik zie het streepje ook hoor , ik zou het wel delen , wij vinden het hele traject al zenuwslopend genoeg om dan ook nog dit soort dingen geheim te houden, (zeker als het toch niet goed lijkt te gaan) @Delacour ik hoef pas over 2 weken te laten weten maar ik neig nu naar ovulatietesten.
Waaraan @Sass25 ik zie ook een streepje! Had ongeveer een zelfde streepje bij 9dpo voorzichtig gefeliciteerd vast! Ik heb geen foto gezien van onze blasto helaas! Heel jammer @Minetje veel geluk bij de terugplaatsing! Weer duimen voor een of twee plakkers! @Delacour lekker bijkomen en je tijd nemen, is een aanslag op je lijd zo'n punctie!
Oh yess!!! Fijn om te horen dankjewel. Ik ben zo benieuwd over een paar dagen ❤️hoe gaat het met jou? Trek je de spanning nog voor de echo en heb je al wat meer kwaaltjes? X
Ah ja dan zal de innesteling nog wel even duren ik vind dat maar een naar idee dat ie dus nog een paar dagen los zweeft hierzo wat fijn van het streepje op je test!!!