Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Delacour, 18 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Ja ik zie ook een 2de streepje!!:o::oops:
    Alvast voorzichtig gefeliciteerd ;):oops::thumup:

Ik zou wel wachten met vertellen denk ik.. om mijn Partner echt te verassen:D
    Maar aan de andere kant mocht het toch fout gaan kan je het verdriet daarvan wel weer samen delen..:cry:

Smienaatje, Sass25 en Muldes vinden dit leuk.
  2. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Eventjes informatief.

Welke medicatie moesten jullie tijdens je traject en met welk resultaat?

1e traject: Cetriotide en Menopur.
    OHSS 20 folikkels, 9 eicellen gevonden, 6 bevrucht, geen TP o.w.v. OHSS 1cryo maand later TP in eigen cyclus, bloeding na 8 dagen, resultaat negatief.

2e traject: Gonapeptyl en Gonal F
    14 folikkels, 10 eicellen gevonden, 6 bevrucht, 1 gebruikt voor TP, bloeding na 9 dagen, resultaat negatief. Nog 3 cryo over.

3. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Decapeptyl en Gonal F(150 eenheden) 9 dagen. 6 follikels. 8 eitjes. 5 bevruchtingen. 1 verse tp en 3 in de vriezer.. geen zwangerschap helaas..... Bijna weer aan injecties beginnen met zelfde protocol. Alleen deze keer ovaleap in plaats van Gonal F. Maar dat is omdat mijn ziekenhuis daar op overstapt. Zegge dat het t zelfde is... Maar ben nog steeds benieuwd wat dat gaat doen.

Muldes vindt dit leuk.
  4. Natascha33

Natascha33 Actief lid

20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Ik heb 26 dagen decapeptyl gespoten en 13 of 14 dagen gonal-f 125 eenheden

15 eicellen aangeprikt waarvan 12 rijp, 11 bevrucht en 5 blasto's waarvan 2 gezond voor terugplaatsing

Muldes vindt dit leuk.
  5. Natascha33

Natascha33 Actief lid

20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    Ik ben rete zenuwachtig voor de echo haha. Vorige week vrijdag kreeg ik wat gevoelige tepels waar ik echt blij mee was maar dat is sinds een paar dagen weer verdwenen. Maakte mezelf helemaal gek ermee dus vanmorgen nog een cb test gedaan. Gaf 3+ aan en ik maar denken dat het afgelopen was. Nog een hele lange week voor de boeg. Hoe gaat het met jouw kwaaltjes? Al erg last of valt t ook nog mee?

Mamadi18, Missdeph, Sass25 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.889
    4.160
    113
    Vrouw
    1e traject: decapeptyl en 225 ovaleap. 7 follikels, 6 eicellen, 5 bevruchtingen, 1 verse TP (mislukt) en 1 cryo

7. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Ook een lang traject dan. Het eerste was bij mij 10 dagen en het 2e was 25dagen, omdat de gonal f niet echt aansloeg met de 1e dosissen, eerst stonden die op 112,5 en uiteindelijk verhoogd naar 137. Ze hadden schrik dat ik terug OHSS zou doen...
    Het vraagt enorm veel energie hier.

8. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Ik probeer mijn mond dicht te houden hahhaha! Ik ga morgenochtend een test doen van Kruidvat 2v5, als die dan goed te zien is ga ik mijn partner het kadootje geven. (Papa survival kit) :oops::) hoop op een duidelijke streep morgen, ben zo zenuwachtig en blij tegelijk..

Debjuh2907, Lily1988 en Smienaatje vinden dit leuk.
  9. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Het is voor velen toch een lange weg zo te zien, vond dat ik maar een mager resultaat had om er zo lang voor "af te zien" maar blijkbaar toch herkenbaar.

Veel succes, weet je al wanneer je teruggaat voor je cryo?

Fruity90 vindt dit leuk.
  10. Muldes

Muldes Actief lid

23 jan 2022
    374
    598
    93
    Vrouw
    Spannendddddd :oops::D

Sass25 vindt dit leuk.
  11. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Ohh Jaa kan me voorstellen!! Het is ook echt super spannend allemaal. Je leeft van de ene gebeurtenis naar de andere toe, eerst een positieve embryo deling, dan een positieve test, dan bloedtest goed resultaat, dan een goede echo Pff houdt niet op! :oops:
    Ja ik heb hele gevoelige tepels, lage rugpijn, en steken in mijn liezen. Dit had ik bij m’n vorige zwangerschap ook. Kan het nog steeds niet geloven.. ❤️ Nu nog knaltesten de komende dagen…

Muldes, Smienaatje, cvdv87 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Veel succes met de
    Veel succes met de injecties.
    Hopelijk dit maal meer succes!
    Hoe snel volgen je trajecten elkaar op? Bij mij zat er op 1 dag na 4 maanden tussen de TP's...

Muldes vindt dit leuk.
  13. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Aaawhh zo begrijpelijk hahaha:oops:
    Ssst nog eventjes:| hopelijk is morgen het streepje duidelijker :rolleyes:
    Ooh ben zo benieuwd hahaha:roflmao: deel je de foto's van de test en de papa survival kit?:p

Goede nacht!;)
    We blijven duimen hopelijk blijft deze fijn ingenesteld ❤

Muldes en Sass25 vinden dit leuk.
  14. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Lief van je! Ja zal ik doen!! Hoop dat ik een beetje kan slapen haha :roflmao::roflmao::oops: fijne avond X

Muldes en Missdeph vinden dit leuk.
  15. Natascha33

Natascha33 Actief lid

20 aug 2020
    426
    623
    93
    Vrouw
    @Bonusmamadriepuntnul jaa bij ons ook een lang traject en m'n eitjes kwamen wat traag op gang daardoor moesten we wat langer door stimuleren. Is dit jullie eerste ronde? Dan is het altijd een beetje giswerk hoe het lichaam erop reageert begreep ik.

@Sass25 jaa spannend he! Ik had de eerste mooie knaltest van predictor early op 12 dagen dpo. De kv testen knalde bij mij pas op 14 dagen dpo.

Hier is zelfs de moeheid afgenomen vind t zo vreemd en probeer me elke keer maar weer moed in te spreken maar iedere dag duurt wel een week

Muldes en Sass25 vinden dit leuk.
  16. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Ja kan me voorstellen. Het gaat allemaal niet snel genoeg… het zal vast goed zitten en een mooi hartje te zien zijn op de echo. Probeer er mooie dromen over te hebben wanneer je in bed ligt. Dat probeer ik ook. En ik praat in gedachten tegen het embryootje :roflmao::oops: haha me partner kijkt me dan echt aan “wat doe jij” :|

Muldes vindt dit leuk.
  17. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.889
    4.160
    113
    Vrouw
    #1157 Fruity90, 4 mrt 2022
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2022
    7 van de 7 follikels zijn gerijpt dus dat was heel positief. Ik baalde vooral dat er niet meer cryos waren maar volgens de arts was dit een goede score.

Als het goed gaat wordt de cryo eind deze maand teruggeplaatst, ik wacht nog op mijn nieuwe cyclus.

@Sass25 wat leuk zo'n pakket, ik wil ook de foto's zien!

Muldes vindt dit leuk.
  18. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Hmm .. nouja als je echt een hele nieuwe behandeling bedoeld.. eind januari was mijn laatste tp van icsi 1. Ik zal halverwege april(als alles goed gaat) weer een tp van een hele nieuwe behandeling hebben. Met cryos heb je er gewoon elke maand 1. En dankjewel :) ik heb eerlijk gezegd heel veel zin om weer met de injecties te beginnen. Vind zelf t prikken niet zo erg. En ja ik hoop dat ik deze ronde wel zwanger mag worden..... Ben ergens heel bang dat het weer een herhaling word van vorige keer :oops::(

Heel veel succes met je behandeling verder :)

Muldes en Fruity90 vinden dit leuk.
  19. Bonusmamadriepuntnul

27 feb 2022
    666
    817
    93
    Vrouw
    Dit was het 2e traject.
    Het eerste met menopur ging veel te hard. Vandaar dit maal het lange traject, met eigenlijk heel veel remmers en weinig stimulatie. Die kwam dan ook traag op gang, dus dosis wat verhoogd en ook wel meer kans gekregen om te rijpen dan met die menopur de 1e keer.
    Het vraagt alleen enorm veel van je lichaam. Beide keren echt last van m'n buik, geen broeken met knoop, of broekriem te verdragen, tegen het einde zelfs m'n zelfgemaakte broeken met elastische band bovenaan niet meer te verdragen en het traject uitgedaan in jurkjes met legging.

Muldes vindt dit leuk.
  20. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    @Bonusmamadriepuntnul ik klikte trouwens ff op je naam en zag dat onze situatie super hetzelfde is! Wij doen ook dit traject(tese-icsi) omdat mijn vriend in het verleden een vasectomie heeft gedaan ... Hij heeft ook 3 kids en dit is voor mijn eerste kindje... Ben helaas nog geen moedert.

Muldes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina