Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Delacour, 18 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flux

Flux Actief lid

20 feb 2022
    113
    137
    43
    Vrouw
    12 dagen na pregnyl lijkt het me inderdaad niks meer met de pregnyl te maken te hebben idd! Ik denk dat niemand precies kan zeggen wat er gebeurd is :(

ik hoef geen bloed te prikken geloof ik, daar heb ik iig niets over gehoord. Volgende week woendag bellen en dan de volgende ronde afspreken.

Muldes en Sass25 vinden dit leuk.
  2. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Nee denk t ook niet.. voelde me ook erg zwanger, nu nog steeds hele gevoelige borsten en tepels precies als toen ik vorige keer zwanger was.. helaas :cry:

mag je meteen door denk je? Dus over tien dagen weer een echo voor fm 1?

3. Muldes

Muldes Actief lid

23 jan 2022
    374
    598
    93
    Vrouw
    Wat een naar nieuws voor beide :(:cry: heel veel sterkte en hopelijk snel duidelijkheid!!! <3

Sass25 en Flux vinden dit leuk.
  4. Flux

Flux Actief lid

20 feb 2022
    113
    137
    43
    Vrouw
    ja dat is echt rot, dat je lichaam vanalles aangeeft wat op zwangerschap duidt, maar ondertussen wel gewoon bloeden of geen streepjes meer :confused:ik weet er alles van helaas!
    Ik probeer nog wel een beetje te denken aan alle verhalen van vrouwen die ook bloedden en zwanger bleken maar ik weet niet of je daar nou mee geholpen bent :(

ik hoop heel erg dat ik volgende maand weer meteen mag, maar ze zitten vrij vol en het is elke cyclus weer hopen dat je mee kan. Ik ga ze nu wel een berichtje sturen maar ik denk dat ze zeggen dat ik moet wachten op veel meer bloedverlies of misschien zelfs de test volgende week woensdag :$

zou jij meteen door mogen?

Sass25 vindt dit leuk.
  5. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Oh bah, voor jou ook al slecht nieuws :cry:

Flux vindt dit leuk.
  6. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Wauw wat fijn❤ gefeliciteerd, nu lekker genieten van de prille zwangerschap ❤

Heb je het al mensen verteld thuis? Of ga je het op een speciale manier vertellen met 12 weken? (Familie enzo)

Debjuh2907 vindt dit leuk.
  7. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw

Aah wat jammer:$:cry: zo verdrietig nieuws! Het is je zo gegund ❤ heel veel sterkte met je verlies :cry: xx

Sass25 vindt dit leuk.
  8. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Aawh nee toch?! Zo verdrietig!!:$:cry:
    Sterkte ❤

Flux vindt dit leuk.
  9. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE
    Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI
    Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf
    Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI
    Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT
    Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo
    xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI
    Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF
    Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI
    Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI
    Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF
    Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo
    Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo
    Toeraab - 25 jaar - 2e kindje (1e samen) - ivf
    Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE
    Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo
    neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI
    Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF
    Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE
    Minetje - 39 - 1e kindje, ivf of icsi
    Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI
    Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF
    Asil - 39 jaar - 1ste kindje - 1 cryo van behandeling 4/ daarna ICSI 5
    Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF
    Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI
    123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF
    Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE
    Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo
    Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf
    Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI
    Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo
    Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI

Afspraken
    Maart

7-3 Toeraab - mogelijk terugplaatsing
    7-3 Smienaatje - FM 2
    8-3 Mamadi18 - FM 1
    8-3 Lily 1988 - 4e echo fm
    9-3 Liissaa - FM 1
    11-3 Natascha33 - eerste echo kloppend hartje?
    11-3 Cvdv87 - cryo tp
    14-3 Mp26 - 2de intake ICSI
    16-3 Melissert - start met de injecties ICSI 2.
    22-3 Muldes - 2de intake ICSI
    28-3 Missdeph - 2de intake ivf

April
    7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2.

Testdatum
    4-3 Evi85
    14-3 Sass25
    16-3 Flux
    17-3 Minetje
    19-3 Delacour

Zwanger:
    Debjuh2907
    Natascha33

Fruity90 vindt dit leuk.
  10. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    Hai allemaal,
    Wat een verhalen allemaal weer! ❤

Vorige week dinsdag had ik mijn eerste echte intake voor de ivf...:oops:
    Vandaag had ik al een mailtje met de datum (28-3) wanneer de 2de intake bij de verpleegkundige voor de prikinstrucrie en medicatie zou zijn! :eek::D

Ik ben super blij:D dat het allemaal zo snel gaat:oops::rolleyes:

Zijn er vragen die ik "moet" stellen? :cool:
    Ik vergeet dat soort dingen altijd als ik daar zit..:p dus dacht nu ik ga een lijstje maken.. :)

Hoe gaat het bij jullie??

Mamadi18, 123isa123, Debjuh2907 en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    @Debjuh2907 gefeliciteerd wat fijn!

@Flux en @Sass25 voor jullie heel erg naar! Sterkte :(

@Natascha33 bedankt voor t vragen!

Helaas voelde ik mij zondagmiddag steeds beroerder. Zondagnacht erg veel pijn gehad. Ik kon het niet plaatsen omdat het voornamelijk boven in mijn buik was en niet onderin. Na aandringen van mijn man toch maandagochtend de kliniek gebeld. Ik moest langskomen en ze zag vocht en bloed in mijn buik. Mijn eierstokken zijn ook vergroot maar binnen de marges. Voor de zekerheid bloed laten prikken.

Hoewel een arts voor de punctie geen overstimulatie verwachtte en ook na de punctie een andere arts aangaf dat ze t niet bij mij verwachtte, kwamen uit de bloedtest toch verhoogde waarden.

Toch milde overstimulatie… zo balen! Ik heb medicatie gekregen om het tegen te gaan. Daar word ik echt hartstikke duizelig van. Zo erg dat ik vannacht moest overgeven en mijn man me continue naar de wc moest begeleiden. Maar het lijkt aan te slaan, want vandaag voel ik me al beter.

Wat een tegenvaller. Ik vond het prikken en de punctie meevallen tov wat ik had verwacht. Was al blij dat ik er over t algemeen zo doorheen fietste en nu dit. We zouden op vakantie gaan gisteren, mede omdat 2 artsen hadden aangegeven dat dat kon, maar die toch afgezegd. Dus nu plat in bed en niks doen. Man is maar aan t werk gegaan deze week :rolleyes:
    Hopelijk is het uiteindelijk allemaal niet voor niets geweest :oops: Zometeen de medicatie weer innemen en hopelijk gaat het vannacht beter dan afgelopen nacht haha.

Mamadi18, Smienaatje, Muldes en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Delacour

Delacour Bekend lid

25 nov 2019
    989
    1.263
    93
    Vrouw
    Oja en het gekke is dat ik 0,0 ben aangekomen en ook helemaal geen koorts dus vandaar dat ik dit helemaal niet had verwacht haha. Overal lees je dat dat toch wel de hoofdsymptomen zijn, maar dat heb ik dus totaal niet.

13. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Ja ik ken die verhalen ook. Maar dan had er wel een goede streep moeten staan op de test. Dat is ook weg. Dus ik heb het opgegeven.:cry::( Moet helaas door naar de volgende cryo.. hopelijk blijft die wel doordelen in mijn buik. :(

mijn partner ziet het blijkbaar niet als een miskraam, omdat het nog geen hartje had ofzo. Maarja dat maakt mijn verdriet niet minder.. ik was wel zwanger… alleen is het weer losgelaten om een reden.. maakt me alleen maar verdrietiger dat hij het lijkt te bagatelliseren. Ben al zeven keer wezen huilen vandaag ofzo.

Hoop het. Voorgaande keren mocht dat wel. Tenzij er een wachtlijst is bij het VU. Ik wordt soms onder voorbehoud ingepland maar dat gaat in 85% van de gevallen altijd door. Hoop dat jij ook gauw door mag. Heb je nog cryo’s?

14. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Jeetje wat vervelend zeg dat je je zo voelt! Hoop dat het vocht enzo snel afneemt en je medicatie aanslaat. Sterkte.

Delacour vindt dit leuk.
  15. Missdeph

Missdeph Bekend lid

19 feb 2022
    517
    942
    93
    Vrouw
    @Delacour Jeetje heftig zeg! Hopelijk kan je vannacht een beetje je rust pakken en doen de medicijnen hun werk!
    Goede nacht gewenst ❤

Delacour vindt dit leuk.
  16. Minetje

Minetje Actief lid

15 okt 2021
    250
    312
    63
    Vrouw
    Wat ontzettend balen. Fijn dat de medicatie aansluit. Sterkte en rustig aan dan maar …

17. Minetje

Minetje Actief lid

15 okt 2021
    250
    312
    63
    Vrouw
    @Sass25 Wat ontzettend naar en verdrietig…. Heel veel sterkte….. ik heb helaas geen woorden die je nu kunnen helpen denk ik. Je hoop is zo aanwezig en je bent niet voor niets hier en dan dit…. Dikke knuffel….

Sass25 vindt dit leuk.
  18. Minetje

Minetje Actief lid

15 okt 2021
    250
    312
    63
    Vrouw
    Hier alles verder rustig. Wat bijwerkingen van de capsules utrogestan… ik wacht nog maar rustig af. Ik ben mij er zeer van bewust dat het echt niet hoeft te lukken….. ondanks onze wens.

19. Flux

Flux Actief lid

20 feb 2022
    113
    137
    43
    Vrouw
    Ik zie het ook als een miskraam, in mijn ogen is dit een broertje of zusje van mijn zoontje geweest. Ik voel echt pijn in mijn hart. Maar mijn man ziet dat ook niet zo. Hij vindt het wel jammer maar reageert ook niet echt zoals ik zou doen ofzo.. Zal wel anders zijn voor hun.. iig begrijp ik helemaal dat je zo verdrietig bent, vooral omdat je die positieve test had en nu het compleet omgekeerde.

Wij hebben nu nog 1 cryo maar omdat dit niet goed is gegaan heb ik daar ook totaal geen vertrouwen meer in (was ook B-kwaliteit Emmy, denk nu toch zou dat er iets mee te maken hebben? Mijn zoontje was een A) dus ik ben me mentaal al aan het voorbereiden op weer een ivf cyclus. :cry:
    Jij hebt nog 3 cryos toch? Weet je van watvoor kwaliteit?

Sass25 vindt dit leuk.
  20. Muldes

Muldes Actief lid

23 jan 2022
    374
    598
    93
    Vrouw
    Wat enorm heftig en spannend allemaal!! ik leef met jullie mee ❤️

Sass25 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina