Ik hoop dat ik dat straks ook kan zeggen.. maar m’n gevoel zegt het tegenovergestelde… ik ga me er maar op voorbereiden dat deze rond niet gelukt is. Begin het vertrouwen wel meer te verliezen of die tweede wel gaat komen
Jeetje wat een ontzettend naar kutklotegevoel is dat toch (sorry ik kan het niet netter brengen), het zien van die witte test na de tp, ik voel met je mee en ik hoop heel erg dat het toch nog iets te vroeg was.
Ja je hebt gelijk, zo moet ik het ook eigenlijk meer benaderen, het geeft ook weer een kans op een zwangerschap!
Hey dames Ik ben net terug van de uitgangsecho. Er werd in mijn linker eierstok 2 cystes gevonden en nu is het niet zeker of ik vanavond met de hormonen mag starten Ik moest bloedprikken om te zien of die vochtblaasjes/cystes de stimulatie in de weg staan... Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe groot is de kans dat ik echt niet mag starten deze ronde, ik voel me gelijk zo uit het veld geslagen Recht lagen er 17 follikels klaar en links 11, dat was prima, maar daar hebben we niks aan als ik alsnog niet mag starten
Nee, geen ervaring mee… hè wat rot zeg!! Het zit echt absoluut niet mee .. hoop voor je dat je wel gewoon mag starten . Krijg je straks de uitslag hiervan ?
Ja eind van de middag krijg ik de uitslag. En dan weet ik of ik vanavond mag starten met de gonal-f, heb het wel mee gekregen voor de komende dagen maar onder voorbehoud
Ik heb ook geen ervaring mee. Ik hoop dat je straks goed nieuws krijgt en mag gewoon beginnen. Ik zal duimen!
Balen van die test Je bent vroeg dus het kan nog wel. Maar ik snap je gevoel. In zulke situaties denk ik ook altijd dat het zeker niet gelukt was, beetje om mijzelf te beschermen en die grote teleurstelling te voorkomen. Ik ben zelf al ruim 4,5 jaar bezig voor de tweede. En steeds vaker de denk ik dat het niet meer gaat komen. Maar dan komen er lichtpunten en de hoop is weer terug. Blijf hoop houden! Het zal lukken!
Hoi lieve meiden, Ben een paar dagen afwezig geweest. Had het er heel moeilijk mee en bleef toch ook een sprakje hoop houden dat ze het niet goed hadden gezien. Vandaag helaas de bevestiging gehad dat het nog steeds leeg is en medicatie mee gekregen om de miskraam op te wekken. Voor iedereen op het wachtbankje veel succes en hoop binnenkort veel namen te zien in het zwangerlijstje. Wij moeten eerst de miskraam afwachten en dan mogen we bellen bij de eerst volgende menstruatie of er plek is. Moeten we niet vanuit gaan maar dan worden we wel op de lijst gezet voor de volgende cyclus
hi Meis, Gun jezelf de tijd dit te verwerken. Dit is echt een enorme teleurstelling.. dan ook nog zo ontzettend naar dat de miskraam opgewekt moet worden. Ik hoop voor je dat je niet al te veel last er van gaat krijgen en dat je snel weer door mag… maar dat verzacht voor nu niets. Heel veel sterkte en neem Je tijd
Wat ontzettend zwaar, en dan moet je ook nog het fysieke gedeelte door door de miskraam op te wekken, dat is zo naar. Heel veel sterkte en gun jezelf alle rust en ruimte om dit te verwerken.
Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Toeraab - 25 jaar - 2e kindje (1e samen) - ivf Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Minetje - 39 - 1e kindje, ivf of icsi Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje Afspraken Maart 16-3 xTamx - uitgangsecho + start injecties 16-3 Melissert - start met de injecties ICSI 2. 17-3 Liissaa - Verse TP 17-3 Sass25 - FM 1 18-3 Romytje - Cryo tp 21-3 neeltje - FM 1 22-3 Muldes - 2de intake ICSI 23-3 Fruity - uitgangsecho Cryo 28-3 Missdeph - 2de intake ivf April 7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2. Testdatum 4-3 Evi85 16-3 Flux 17-3 Minetje 19-3 Delacour 20-3 Cvdv87 28-3 Toeraab Zwanger: Debjuh2907 Natascha33
@Natascha33 Neem je tijd om dit een plekje te geven <3, een negatieve test is minder erg dan want jij nu mee maakt, zo veel stress en denken dat het lukt en dan dit.
Nou, de uitgangsecho voor de cryo TP staat. Ik ga voor ovulatietesten, geen zin om steeds heen en weer te rijden en weer afspraken te moeten verzetten. Als de ovulatietest dezelfde dag een smiley gaat geven als bij de IUI is er een grote kans dat de terugplaatsing op 1 april is
Ik heb net bericht van het ziekenhuis en ik mag door met het traject ondanks de cystes. Bloeduitslagen gaven geen bijzonderheden aan dus vanavond eerste spuit zetten Spannend, moet ik nog ergens rekening mee houden qua tijd of maakt het echt niet uit hoelaat ik hem vanavond zet? Ik spuit gonal-f 150
Haal m even uurtje van te voren uit je koelkast ! Dan voel je de vloeistof niet! Het is een heel dun naaldje, lekker knijpen in de huidplooi en ik duw altijd het naaldje het rustig m’n buik in. Succes !!
Ik had ook de tip gekregen om mn buik van te voren te koelen met een koelementje. Ik had best vaak blauwe plekken van het prikken voordat ik koelde. Het verdoofd ook waardoor je de prik minder goed voelt
Ik werd na een paar dagen best moe, zou het niet al te laat doen dan hoef je niet op je spuit te wachten om naar bed te gaan