Wat verschikkelijk moeilijk en verdrietig, neem de tijd om het een plekje te geven en blijf hoop houden, hoe moeilijk dat soms ook is.. heel veel sterkte!
@Mamadi18 Heb je al iets gehoord over bevruchtingen? En hoe voel je je?? Nog last van kramp? @Natascha33 Woorden schieten te kort.. wat ontzettend verdrietig voor jullie. Zo dicht bij en dan dit verdrietige nieuws.. ik kan mij niet voorstellen hoe zwaar dat voor jullie moet zijn. Heel veel sterkte, ik brand een kaarsje voor jullie vanavond.
Waar wij, voornamelijk ik, al bang voor waren is vanmiddag helaas werkelijkheid geworden; geen enkele eicel is bevrucht. Het is onverklaarbaar wat de reden hiervan is omdat het mooie rijpe eicellen waren en het zaad goed en bewegelijk was. Het is een flinke klap om te verwerken omdat het hele traject met spuiten en een verschrikkelijke punctie als helemaal voor niks voelt, weer helemaal terug bij af. Anderzijds zijn wij blij dat er eindelijk een oorzaak is gevonden waarom het de afgelopen 3,5 jaar niet spontaan is gelukt en het niet tussen onze oren heeft gezeten in de kader van "je moet het proberen los te laten, dan gebeurt het vanzelf!" Nu deze terugslag verwerken, morgen weer gesprek met de verpleegkundige over hoe nu verder. Meest logische stap is waarschijnlijk ICSI... Zijn er hier anderen die zoiets vergelijkbaars hebben meegemaakt? En met ICSI wel goed resultaat hebben gehad?
Wat vervelend heel veel sterkte met dit.. geen woorden voor. Geen ervaring maar ik heb wel heel vaak gelezen van vrouwen die dus geen bevruchtingen met IVF hadden maar wel met ICSI. Dus er is zeker nog hoop. Maarja wel heel klote want je doet er toch heel veel voor natuurlijk.
Ooh wat ontzettend balen!! Snap dat het voelt alsof alles voor niks was.. dit wil je echt niet horen. Ik heb er helaas ook geen ervaring mee omdat wij van iui gelijk doorgingen naar icsi. Veel moed gewenst voor komende tijd, en ik hoop dat jullie de kracht vinden om door te gaan. Hopelijk morgen een goed gesprek.. Denk aan jullie!
Ahh nee dat is niet het nieuws dat je wilt horen Kan me goed voorstellen dat dit een enorme klap is na alle moeite
Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Toeraab - 25 jaar - 2e kindje (1e samen) - ivf Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Minetje - 39 - 1e kindje, ivf of icsi Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje Afspraken Maart 17-3 Liissaa - Verse TP 17-3 Sass25 - FM 1 18-3 Romytje - Cryo tp 20-3 xTamx - FM1 21-3 neeltje - FM 1 22-3 Muldes - 2de intake ICSI 23-3 Fruity - uitgangsecho Cryo 28-3 Missdeph - 2de intake ivf April 7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2. Testdatum 16-3 Flux 17-3 Minetje 19-3 Delacour 20-3 Cvdv87 28-3 Toeraab Zwanger: Debjuh2907 Natascha33
wat ontzettend verdrietig voor jullie . Lijkt me een grote klap! Zeker na die intense weken en een punctie . geen persoonlijke ervaring mee, maar een vriendin van mij zat ook in het traject met onverklaarbare onvruchtbaarheid.. daar hebben ze toen half ivf half icsi gedaan. Uitkomst geen bevruchtingen ivf en veel bevruchtingen bij icsi. Dus icsi kan zeker jullie optie zijn! Ik hoop zo dat dit ook jullie verhaal gaat worden. Nu eerst dit verwerken. Ik hoop dat je snel door mag gaan … heel veel sterkte
Wat ontzettend klote en verdrietig zeg! Misschien is ICSI idd de uitkomst voor jullie. Veel sterkte en hopelijk voel je straks weer de hoop en moed! Liefs
bedankt voor het denken aan mij. Mijn bloeding is net begonnen. Helaas. We gaan nu sws even een rust maand inlassen. Even verwerken dat het toch echt een miskraam is geweest omdat mijn zwangerschapstesten steeds donkerder werden.
Wat verdritig nieuws Sterkte! Ik hoop dat je inderdaad betere resultaten zal krijgen met ICSI. Ik heb geen ivf gedaan, direct ICSI dus geen ervaring mee.
Wat verdrietig … weet hoe erg het voelt. Ik was er ook helemaal kapot van 2 maanden geleden . Een miskraam hakt er echt in. heel veel sterkte
@Mamadi18 @Natascha33 @Toeraab hele veel sterkte ….. ik leef met jullie mee. Wat een nachtmerrie voor jullie dat het niet gelukt is… ieder op een andere moment in dit heftige proces… dikke knuffel. Ik heb vandaag getest spierwit…. Wat een teleurstelling. Mijn man was echt verbouwereerd dat het niet (gewoon) gelukt was. Helemaal omdat we 2 tp’s hadden. Wij gaan nadenken over wat wij nu willen en hoe verder…. meiden ik wens jullie alle succes en geluk en hoop echt dat we gauw weer goede en mooie berichten lezen.
Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Toeraab - 25 jaar - 2e kindje (1e samen) - ivf Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Minetje - 39 - 1e kindje, ivf (niet gelukt) Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje Afspraken Maart 17-3 Liissaa - Verse TP 17-3 Sass25 - FM 1 18-3 Romytje - Cryo tp 20-3 xTamx - FM1 21-3 neeltje - FM 1 22-3 Muldes - 2de intake ICSI 23-3 Fruity - uitgangsecho Cryo 28-3 Missdeph - 2de intake ivf April 7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2. Testdatum 19-3 Delacour 20-3 Cvdv87 Zwanger: Debjuh2907 *sorry als ik je er af heb gehaald en dit liever zelf had willen doen…
Wat klote weer… helemaal na 2 embryo’s. Inderdaad er mag wel weer wat positief nieuws komen in ons groepje. Sterkte xxx ❤️
Heel veel sterkte en een dikke knuffel. Het is heel moeilijk om te verkroppen dat je eerst een positieve test hebt en het opeens toch mislukt.. het is heel verdrietig xxx
Sterkte met dit nieuws verwerken.. wat ontzettend balen… heb je zo je best gedaan en dan is dit het resultaat. Hopelijk gaat ICSI jullie een mooi wondertje opleveren. Xx ❤️