Start IVF/ICSI jan/feb/maart 2022

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Delacour, 18 nov 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Ik denk veel aan je.. had gehoopt dat het anders was.. heel veel sterkte lieverd. ❤️ Zoek troost en steun bij elkaar Xx

Muldes, Natascha33 en cvdv87 vinden dit leuk.
  2. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Net een uurtje geleden weer de eerste decapeptyl prik gezet. Was weer ff spannend maar ik heb er al zo een 35 van die gezet(vorige ronde) dus het was eigenlijk niks nieuws. Gezien ik een lang protocol heb en dus een hoop decapeptyl moet zetten kan ik er beter maar aan wennen haha. Zijn er nog meer dames hier aan het prikken op dit moment?

Muldes, neelatje, Mamadi18 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Spannend weer opnieuw beginnen.:rolleyes: Hoop dat je geen last zult hebben van de bijwerkingen. :)Had je daar vorige keer veel last van?
    Ik had wel alle bijwerkingen die in het lijstje staan toen. :|

Muldes vindt dit leuk.
  4. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Ook al zo’
    Ook al zo’n verdrietig bericht. Veel succes gewenst! Liefs

Muldes vindt dit leuk.
  5. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Niet aan het prikken momenteel, maar wens je veel succes! Je hebt in ieder geval al een boel ervaring ;)

Muldes vindt dit leuk.
  6. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Ook jij veel sterkte gewenst! Neem jullie tijd. Liefs

Muldes en Minetje vinden dit leuk.
  7. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Helaas wel haha ik had liever niet die ervaring. Maarja heel erg bedankt iig :) jij ook succes!!

Muldes en Sass25 vinden dit leuk.
  8. Melissert

Melissert Bekend lid

3 jul 2021
    762
    589
    93
    Vrouw
    Idd heel spannend. Hoop wel dat het ergens deze ronde mag gebeuren. Op die biochemische zwangerschap na is er verder gewoon helaas helemaal niks gebeurd :( en er zijn toch 4 tp geweest.

Vorige keer heb ik ze idd ook allemaal voorbij zien komen haha... Ik bereid me daar alvast op voor ook. Decapeptyl heeft helaas gewoon heel erg veel bijwerkingen. Het begon vorige keer geloof ik na 2 of 3 daagjes prikken geloof ik haha.

Muldes vindt dit leuk.
  9. neelatje

neelatje Bekend lid

24 jul 2017
    701
    677
    93
    Vrouw
    Ik ben op dit moment ook bezig :thumup: Ik gebruik ovaleap, meriofert, fragmin en synarel (neusspray). As maandag de eerste follikelmeting. Vorige keer had ik geen bijwerkingen alleen misschien opgeblazen gevoel en gevoelige eierstokken. En nu voel ik me echt down en moe o_O Terwijl mijn schema hetzelfde is gebleven.
    Wanneer heb je je eerste fm? Oh ik zie het nu in je onderschrift :)

10. Toeraab

Toeraab Lid

29 jan 2016
    41
    88
    18
    NULL
    NULL
    Dames,
    Is het de bedoeling dat je na een bloeding ook lichtere test hoort te krijgen? Kan het zijn dat mijn lichaam het niet doorgeeft dat ik een miskraam heb en toch hcg aanmaakt? Ik wilde namelijk dagelijks toch blijven testen om te zien hoe snel het lijntje zou verdwijnen maar vanochtend was het donkerder dan gisteren..

Muldes, Romytje en Sass25 vinden dit leuk.
  11. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Ik ben gisteravond begonnen met gonal-f 150 prikken :)

Vraagje aan de andere dames in deze trajecten, hoeveel follikels lagen er bij jullie klaar bij de uitgangsecho en hoeveel is er uiteindelijk met de punctie dan over gebleven?
    Ik had er 17 rechts en 11 links maar weet dat er nog veel kunnen sneuvelen komende dagen/weken. Ben benieuwd hoe dit bij de andere dames was :rolleyes:

12. Jazz83

Jazz83 Bekend lid

15 jan 2022
    935
    1.595
    93
    Vrouw
    Bij de uitgangsecho hebben ze bij mij geen aantallen genoemd. Alleen dat het er goed uit zag :) Ik zou me daar ook niet blind op staren, idd met als reden dat ze zich niet allemaal ontwikkelen of nog niet allemaal goed zichtbaar op de echo.

succes de komende tijd!

Muldes, Sass25 en xTamx vinden dit leuk.
  13. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Hoop dat het meevalt voor je! :thumup: Het is voor een goed doel xxx

Muldes vindt dit leuk.
  14. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Is het al bevestigt dat je een miskraam hebt? Moet je nog hcg prikken of een echo? Ik hoorde dat zoveel procent van de zwangerschappen bloedingen hebben in het begin maar wel een goede zwangerschap hebben gehad. Ken er zelf ook een paar.. hoop dat het goed zit. Zou even bellen met de fertiliteit.

Muldes vindt dit leuk.
  15. Sass25

Sass25 Bekend lid

9 mei 2017
    695
    1.010
    93
    Vrouw
    Vandaag eerste follikelmeting gehad.
    Ik had rechts een eitje van 14.2 mm. Moet morgen weer terug komen.
    Ik heb de afgelopen dagen na de vroege miskraam veel pijn gehad in mijn linker eierstok. Nu zag ze daar een endometriose cyste.. gevuld met bloed ofzo? Het was heel klein zei ze dus daar doen ze niks aan..
    Wie is hier bekend mee? En betekent dit dan ook dat ik endometriose op andere plekken in mijn lijf heb?
    En heeft dit gevolgen voor de innesteling of zwanger worden? Maak me meteen weer zorgen… :( terwijl de dokter zei dat t geen kwaad kon en dat t vaak vanzelf weggaat.. Maarja heb dat nog nooit gehad..

Muldes vindt dit leuk.
  16. xTamx

xTamx Fanatiek lid

12 dec 2020
    1.137
    1.343
    113
    Vrouw
    Wat vervelend, ben er niet bekend mee dus zou het niet weten.
    Maar neem aan dat de arts weet waar zij het over heeft dus komt vast goed, en vraag het anders morgen nog eens na als je weer voor de echo gaat ;)

17. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Hi, ik heb na mijn miskraam nog bijna 2 weken positieve testen gehad. Ik had een miskraam met 4w4d. Heb wel een controle echo gehad om te kijken of alles weg was. Misschien toch even de fertiliteit bellen om te vragen hoe dit gemonitord gaat worden.

Muldes vindt dit leuk.
  18. cvdv87

cvdv87 Fanatiek lid

12 nov 2021
    2.286
    2.571
    113
    Vrouw
    Nee niet bekend meer. Vervelend weer die onzekerheid . Misschien kan je toch nog even contact opnemen om je vragen alsnog te kunnen stellen? Misschien maak je je onnodig druk !

19. Mp26

Mp26 Actief lid

20 jul 2021
    159
    334
    63
    Vrouw
    Nou vanmorgen gebeld met de mededelingen dat ik ongesteld ben geworden.
    Gelukkig is er plek en mag ik deze maand starten met ICSI.
    Morgen mijn eerste uitgangsecho en dan dus ook beginnen met prikken.
    Ben zo zenuwachtig voor dit alles, ben al 2 dagen misselijk door de spanning.
    Geen idee hoe ik dit ga volhouden

Mamadi18, Muldes, Missdeph en 7 anderen vinden dit leuk.
  20. Toeraab

Toeraab Lid

29 jan 2016
    41
    88
    18
    NULL
    NULL
    was de test ook donkerder geworden?

Muldes vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina