Ik had totaal geen klachten, krampjes of iets dergelijks. De terugplaatsing is wel gelukt al is het dan wel uitgelopen op een miskraam maar dat staat er los van! Ik duim voor je!
Jaa dat klopt, daar is de TESE gedaan in het verleden met kinderwens ex-partner. Nu hierheen laten komen voor ons eerste traject . Ben benieuwd naar het schema inderdaad, eventjes geduld hebben nog.....
Oei, dat lijkt me niet prettig!! Kan me voorstellen dat je daar zorgen over maakt, ik zou zeker even bellen al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
Oh nee wat een prutmoment. Het is niet dat het ziekenhuis er iets aan kan doen nu, maar misschien kun je wat antwoorden krijgen.
Wat klote zeg! Ja ik zou wel even bellen om het door te geven. Hopelijk is er geen probleem en is je Emmy misschien al lekker ingenesteld ❤️ Houd je ons op de hoogte wat ze zeiden, ben ook wel benieuwd xxx hoop dat je niet al te ziek wordt!
@Liissaa ohhh zo klote is dat he… ik had het laatst ook 1 dag na terugplaatsing ; positieve coronatest. Dat is echt het moment dat je het niet wilt !! Hopelijk is het niet van invloed . Denk wel proberen je koorts te onderdrukken. Even overleggen met je arts ? @Sass25 ik heb ook nog nooit een terugplaatsing in volledig natuurlijke cyclus gehad . Wel fijn dat je de kwaaltjes dan kan herleiden naar evt een zwangerschap ! @Romytje fijn dat je nog lekker rustig bent tijdens de eerste wachtweek. Slopende weken zijn het altijd ! Bij mijn eerste terugplaatsing voelde ik veel krampjes en steken. Dit was een verse terugplaatsing en toen was ik zwanger (2019) . Afgelopen verse terugplaatsing januari voelde ik heel weinig, af en toe een steekje.. zwanger (maar helaas vroege miskraam) en laatste terugplaatsing had ik helemaal geen steekjes/krampjes oid. Deze poging was mislukt . Alleen was dit wel voor mij de eerste cryo tp. Ik weet dus niet of die steekjes en krampjes te maken hadden @Sooff30 welkom! Hopelijk deze keer weer een succes verhaal ! Ik heb ervoor gekozen om toch deze cyclus kunstmatig te gaan doen. Zat erg te twijfelen en van het weekend wilde ik het nog een poging geven in natuurlijke cyclus . Maar toch gisteren besloten voor kunstmatig te gaan. Geeft me teveel stress dat mijn cyclus Miss nog steeds van slag is, weer veel langer is dan normaal en dat follikel weer heel traag groeit. Knoop doorgehakt . Vandaag CD1 en gelijk begonnen met medicatie .
Ik moest meteen op de eerste menstruatiedag beginnen met de pil en volgens mij 14 dagen later (maar weet ik niet helemaal zeker) met de decapepthyl
Lijst van vandaag! 23/3 Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Afspraken: Maart 23-3 xTamx - FM3 24-3 123isa123 - FM1 24-3 neelatje - FM2 23-3 Fruity - uitgangsecho Cryo 25-3 Mp26 FM1 27-3 Sass25 - terugplaatsing cryo 28-3 Missdeph - 2de intake ivf 28-3 Kaaat - Echo bms 28-3 Sooff30- Terugplaatsing cryo1 30-3 Delacour - Evaluatiegesprek 31-3 Cvdv87 - meting BMS April 7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2. 25-4 Mamadi18 - uitgangsecho voor start ICSI Testdatum 31-3 Liissaa 1-4 Romytje Zwanger: Debjuh2907
Ik heb deze bijwerkingen gehad bij de Gonapeptyl. Echt zware rusteloze benen, steunkousen hebben dit wel een beetje dragelijker gemaakt aangezien ik een staande job heb. Misschien kan het jou ook helpen. Veel succes!
Na mijn eerste punctie heb ik nergens last van gehad en ben ik er precies door gedanst, ook geen last bij tp. Maar uiteindelijk niet ingenesteld. Bij tweede punctie heel de tijd krampen blijven houden, tp voelde een beetje vervelend en krampjes, prikjes, alles voelde ik. Jammer genoeg ook niet ingenesteld. Krampen zijn zelfs blijven aanhouden tot na mijn menstruatie, huisarts opgezocht, zou het einde van m'n darm zijn en niets met het traject te maken hebben. Is dan met medicatie weggeebt nu net 2e maal ongesteld geweest, opnieuw zelfde klachten, toch maar contact opgenomen met gynaecoloog, echo laten maken, en doorverwezen voor MRI om endometriose uit te sluiten of te bevestigen? Aangezien het op de echo niet echt duidelijk was. Afspraak MRI pas 29/4. Dus wat je ook voelt, laat je er niet te zot door maken, het kan vanalles zijn. Ik duim voor je dat alles goed blijft gaan!
Beide keren pil moeten nemen, en ook beide keren gewoon mijn bloeding er door gekregen. Dat kan opzich geen kwaad, het gaat er vooral om dat je tijdens dat je je pil neemt er zich geen eitjes gaan ontwikkelen, en dat van wanneer je mag stoppen dat proces wel weer uit zichzelf van start gaat. Veel succes!
@Liissaa Ik heb na de TP van de punctie ook wel veel gerommel in mijn buik / baarmoeder gehad. Net de echo gehad, alles lag er weer prima bij (13mm follikel en slijm was mooi aan het opbouwen). Vanaf morgen weer beginnen met mijn oude vertrouwde ovulatietest vriendjes.
Ha Meiden, sinds vrijdag gestart met gonal f, gister cetrotide erbij. Ben sinds maandag al zo misselijk de hele tijd, erg veel lage rugpijn, steken in mijn buik. Maar dat misselijke gevoel word ik echt niet goed van. Meer mensen hier zo veel last van?
Wat vervelend!! Ik heb geen ervaring met cetrotide. Ik werd heel misselijk van Menopur. Dus kreeg tijdens dit traject decapeptyl. Dat was kwa misselijkheid een stuk beter. Misschien even bellen met je behandelaar? Sterkte!!
Lijst van vandaag! 23/3 Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Afspraken: Maart 23-3 xTamx - FM3 24-3 123isa123 - FM1 24-3 neelatje - FM2 23-3 Fruity - uitgangsecho Cryo 25-3 xTamx - Punctie 25-3 Mp26 - FM1 27-3 Sass25 - terugplaatsing cryo 28-3 Missdeph - 2de intake ivf 28-3 Kaaat - Echo bms 28-3 Sooff30- Terugplaatsing cryo1 30-3 Delacour - Evaluatiegesprek 31-3 Cvdv87 - meting BMS April 7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2. 25-4 Mamadi18 - uitgangsecho voor start ICSI Testdatum 31-3 Liissaa 1-4 Romytje Zwanger: Debjuh2907
Zojuist de laatste fm gehad, alles zag er goed uit. Grootste follikel was 19mm. Vanavond 2x decapeptyl zetten en vrijdagochtend de punctie... Ik heb diazepam mee gekregen voor de nacht en de ochtend van de punctie, vind het enorm spannend, eng maar ook fijn dat het dan eindelijk zover is
Ik heb geen ervaring Met die medicijnen Maar was ook erg ziek van de decapeptyl en menopur. Had al die tijd gewoon koorts, hoofdpijn, buikpijn en diarree , gewrichtspijn. Heel vervelend.. misschien even contact opnemen met je afdeling? Weet niet of ze wat kunnen betekenen voor je.
Wat goed nieuws. Kan me voorstellen dat je erg zenuwachtig bent voor de punctie hoop dat het meevalt voor je! Lekker die tabletjes nemen en relaxen.