@xTamx veel succes vandaag met de punctie!! Hopelijk een mooie opbrengst. @Mp26 en jij bij de fm1! Hopelijk zijn er genoeg eiblaasjes te zien.
@xTamx Succes vandaag, dat er maar veel eicellen gevonden mogen worden! @Mp26 Jij ook succes, hopelijk ziet het er goed uit.
Hoi dames Punctie is net voorbij. Lig nu op de uitrustkamer. Viel best mee al met al, leuk is anders maar was goed te doen. Wel wat napijn aan de rechterkant maar hopelijk trekt dat weg ergens vandaag. We wachten nu nog op het resultaat van de punctie en daarna mogen we naar huis
Who wat een opbrengst!! Nu hopen op mooie bevruchtingen. Fijn dat je punctie goed is gegaan. Nu rustig aan, lekker chillen èn veel water drinken!! X
Wat een goed nieuws! Fijn dat het is meegevallen. Hopelijk trekt de pijn aan de rechterkant snel weg.
Helaas heb ik wat minder nieuws. Ik heb een cyste van bijna 4cm op men rechter eierstok. Hierdoor hebben ze besloten om er nu mee te stoppen. Heb net al een spuit pregnyl gehad. Nu weer wachten op een bloeding en dan mag ik meteen weer starten. Mits de cyste weg is. Wat een domper, maar ik voelde van te voren al dat er iets niet goed zat. Alleen dat ze nu meteen zouden stoppen had ik even niet zien aankomen.
Ohw dat is niet fijn...hebben ze ook uitgelegd waarom ze besloten te stoppen? Bij mij zitten er links ook 2 cystes maar na bloedprikken werd besloten dat ik gewoon door kon gaan Misschien dat die van jouw groter is, geen idee hoe groot mijn 2 cystes waren, maar eentje was sowieso groter dan de eiblaasjes rondom...en die waren zo;n 19 a 20 mm...
@dames even een vraagje ik kreeg vanochtend een formulier mee na de punctie waarop staat dat ik vanavond moet beginnen met de utrogestan. Nu ging mijn man het ophalen bij de apotheek en kreeg hij ook estradiol mee. Daar was mij niets van verteld dus ik mailde de ivf afdeling en die mailde terug dat ik idd die ook moet slikken... Wie nog meer moesten er na de punctie zowel utrogestan en estradiol gebruiken?
Ja mijn linker eierstok zag er wel goed uit. Maar ze waren bang dat als ik door ging de cyste de groei belemmerde van de linker eiblaasjes. Dan zouden ze misschien 1 a 2 eitjes eruit kunnen halen en dat vonden ze zonde van de poging.
In welke zin vond je de punctie heftig? Fysiek erg pijnlijk of mentaal? Bij de vorige icsi poging had ik 11 eitjes, waarvan 8 rijpen. Dus in principe een goede score. Alleen van die 8 waren er maar 2 bevrucht - 1 had chromosoomafwijking (ik loop in DE en daar heb je de mogelijkheid om een poollichamen onderzoek te doen) en de tweede stopte met delen volgens mij op dag 3 of 4. Dus ja...
Hallo dames. Sinds gister avond/nacht ben ik dus in 1x vet ziek ik heb hoofdpijn, keelpijn voel me grieperig en heb zelfs koorts.... Erg bang dat dit me traject gaat verzieken. Heb trouwens wel gelezen dat koorts bij een vrouw niet zoveel uitmaakt voor de eitjes dus late we hopen dat dat klopt. Het rare is ik keek in de bijsluiter en dit alles kunnen dus ook vaak voorkomende bijwerkingen van decapeptyl zijn.... Dus vraag me af of ik nou echt ziek ben of dat ik gewoon weer lekker een pakket bijwerkingen krijg ofzo.... Zelfs koorts kan je er dus van krijgen pff.
Wat vreemd dat dit per ziekenhuis zo lijkt te verschillen dan. Waar mijn cystes zaten daar groeide de mooiste follikels, stuk of 9 zijn er aan die kant weg gehaald van ongeveer dezelfde grootte. Ik kan me goed voorstellen dat dit heel erg teleurstellend is voor je Zat de cyste er bij een vorige echo nog niet? Want bij mij bleken die 2 cystes er al maanden te zitten (terugkijkend in mijn dossier) op die plek dus de verwachting was ook niet dat ze weg zouden gaan...