@123isa123 fijn dat de punctie achter de rug is en dat je zo weinig ervan hebt gevoeld. Nu lekker uitrusten. Morgen hoor je het aantal bevruchtingen? Spannend hoor ! @Roooz90 fijn dat er schot in de zaak zit. Heeft allemaal Al te lang geduurd . Ik heb ook gonal f 150 eenheden geprikt beide keren. En beide keren een hele goed opbrengst! @Sass25 beterschap!! Hopelijk voel je je niet erg ziek . Gedeelte van de wachtweken in quarantaine. Probeer dan maar je gedachten er verzetten Onmogelijk !! @Fernando welkom! Hopelijk meer geluk de volgende poging.. @Romytje heb je inmiddels al beter nieuws ?
Ik hoor het morgen tussen 11.00 en 13.00. Erg spannend. Als het er allemaal goed uitziet mag ik zaterdag komen voor een terugplaatsing.
Heb vandaag niet getest, maar dat het bloeden gestopt is nog steeds gestopt gelukkig. Duimen dat dat zo blijft en de testen blijven oplopen.. Weet nog niet wanneer ik weer ga testen. Misschien vanmiddag nog een keer en anders vrijdagmiddag pas weer, want ben morgen niet thuis.
Welkom! En spannend he dit hele traject. Of de testen vals positief waren vraag ik me af, als het meerdere testen waren en je binnen de afleestijd een (lichte tot duidelijke) streep had. Waarschijnlijk is het dan heel vroeg mis gegaan en was het een biochemische zwangerschap. Maar poteto patato het is gewoon super balen natuurlijk dat het niet gelukt is. Succes met jullie vervolg!
Ja t is verschrikkelijk… Fijn dat het bloeden is gestopt ik ben benieuwd naar je test. Ik hoop dat er een duidelijkere streep staat voor je.❤️
Hele mooie oploop en streepjes! Nog twee dagen tot je officiële testdatum! Mag je wel bloedprikken? Blijf duimen voor je
Ik zat op 34dagen... Dusja, ken alles van de misdruk zelfs op de moment dat je niet in een traject zit of net een tp hebt gehad. Ik moet nu mijn MRI afwachten op 29april. Blijf na m'n laatste pick-up op onregelmatige basis krampen houden. De huisarts zegt dat het aan m'n darm ligt, maar ik ben er niet gerust in want na het nemen van de voorgeschreven medicatie beterd het niet. Bij controle bij de gynaecoloog was er ook niet echt iets abnormaal waar te nemen, mss een klein vlekje van 7x10mm, maar vandaar dus de MRI, je maakt je gewoon helemaal gek. Pff... veel succes in elk geval. Houd de moed er in!
Hallo allemaal Ik zou me heel graag bij jullie groepje aanmelden, ik lees al tijdje mee maar wou me pas aanmelden op het moment dat ik echt zou starten met de ivf. Ik ben Jennifer, ik heb 1 dochter (spontaan) en wij willen gaan voor een tweede kindje. Ik heb al jaren dubbele eisprongen(2, 3 eitjes die springen p.m.) ik zit nu zo'n 4 jaar in MMM, ik heb 3miskramen en een biochemische zwangerschap gehad en vorig jaar een bbz gehad waarbij er in allebei de eileiders een embryo zat, omdat ik al tien weken was zijn beide eileiders verwijderd, daarna nog een inwendige bloeding gehad en allerlei andere drama waardoor ik een lange periode nodig gehad om te herstellen en weer de vertrouwen te vinden in mijn lijf en de artsen. Op dit moment is het vertrouwen weer een beetje terug en durf ik er weer voor te gaan. Ik heb bij sommige verhalen van jullie af en toe een traantje gelaten en soms echt mee zitten duimen voor een goede afloop. Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie dit jaar een mooie positieve test krijgen en doorgaande zwangerschappen. Na alles wat ik heb gelezen, merk ik dat jullie hele sterke vrouwen zijn met een enorme doorzettingsvermogen, echt heel bijzonder. Voor de dames met een positieve test voorzichtig gefeliciteerd, de dames in de ww, heel veel babydust toegewenst, ik hoop met jullie mee op mooie plakkers en de dames waarbij het mis is gelopen, heel veel sterkte en kracht toegewenst. Het zijn heel veel verhalen dus kan niet op iedereen afzonderlijk reageren, maar wens iedereen nog heel veel succes met het traject. Vriendelijke groetjes Jennifer.
Hoelang je juist moet injecteren hangt echt van persoon tot persoon af. Hoe goed je op de medicatie reageerd en hoe goed de follikels groeien. Ik heb beide trajecten de pil moeten nemen... En die moest ik minstens 17 dagen nemen. Dus ik vermoed dat ze je op de 2e intake wel zullen zeggen wanneer je er dan mee mag stoppen en wanneer je dan juist moet starten met injecteren. Je moet zoiezo nog een keer ongesteld worden, ik moest 4 dagen na m'n laatste pil op 1e controle. En dan mocht ik de dag daarna met menopur starten... Bij het 2e traject had ik een lang antagonist waar ik ook eerst de pil heb moeten nemen en 4 dagen voor ik met de pil stopte moest ik al injecteren met Gonapeptyl... dit voor 25 dagen en op dag 12 met gonal f begonnen. Dus echt super verschillend van persoon tot persoon. Ik wens je in elk geval veel succes!
Bij mij dus ook niet.. echt jammer! Ik hou nog even hoop voor je Romy! Zag ook nu weer een oploop op je foto!
Wat een lief berichtje! Welkom op de groep, je kunt jezelf ook in de lijst zetten. Je hebt al een lange weg achter de rug , hoop voor je dat het dit keer zal lukken. ❤️Moet je dan nu met eicel donaties beginnen? (Omdat beide eileiders zijn verwijderd) Of heb je nog cryo’s? Veel succes in ieder geval! Xx Wat jammer dat ze dat niet doen bij jullie.. neemt toch veel onzekerheid weg denk ik met name bij positieve testen en bloedingen… hoe is t met jou Lisa? Morgen mag je je test doorgeven aan het ziekenhuis toch!
Lijst van vandaag! 31/3 Coco17 - 37 jaar - 1ste kindje - ISCI-TESE Liissaa - 28 jaar - 1ste kindje - IUI - ICSI Roooz90- 31 jaar-1e kindje - iui- ?? Ixci/ivf Delacour - 30 jaar - 1e kindje- ICSI Natascha33 - 29 jaar- 2e kindje -ICSI PGT Sass25 - 30 jaar - 2e kindje - ICSI Cryo xTamx - 38 jaar - 2e kindje (1e samen) - ICSI Shiltje - 38 jaar - 2e kindje ( 1e samen) IVF Jazz83 - 38 jaar - 1e kindje - ICSI Cvdv87- 34 jaar - 2e kindje - ICSI Fruity90 - 31 jaar - 1e kind - IUI - IVF Kaaat - 35 jaar - 5e kind - ICSI cryo Willie32 - 42 jaar - 3e kindje (1e samen) - ICSI cryo Muldes - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Merel13 - 36 jaar - 2e kindje - ICSI cryo neelatje - 39 jaar - 2e kindje - ICSI Mamadi18 - 31 jaar - 1e kindje - IVF Debjuh- 33 jaar- 2e kindje(1e samen)- ICSI/TESE Evi85 -36 jaar- 2e kindje ICSI Azric - 39 jaar - 1e kindje - IVF Lily 1988 - 33 jaar - 2 e kind IVF Sasha777 - 36 jaar - 1e kind, ICSI 123Isa123 - 27 jaar - 1e kindje, IVF Melissert - 31 jaar - 1e kindje - ICSI TESE Smienaatje - 28 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Missdeph - 34 jaar - 4e kindje (1ste samen) - ivf Sophie22 - 35 jaar - 1e kindje - IUI Flux - 34 jaar - 2e kindje - IVF cryo Mp26 - 27 jaar - 1ste kindje - ICSI Noot91 - 30 jaar - 1ste kindje - ICSI Romytje - 35 jaar - 1ste kindje - ICSI Sooff30- 31 jaar - 2e kindje - ICSI cryo Vesper22- 41 jaar - 2e kindje- IVF Afspraken: Maart 31-3 Cvdv87 - meting BMS 31-3 neelatje - punctie April 1-4 Fruity - Cryo TP 4-4 Kaaat - Cryo tp 6-4 Smienaatje - FM 1 7-4 Melissert - FM 1 ICSI 2. 7-4 Muldes - 2de intake ICSI 20-4 Missdeph - 2de intake ivf 25-4 Mamadi18 - uitgangsecho voor start ICSI Testdatum 31-3 Liissaa 1-4 Romytje 7-4 Sass25 8-4 xTamx 11-4 Sooff30 Zwanger: Debjuh2907
@cvdv87 & @neelatje Heel veel succes vandaag Zet 'm op Hoe is het met de andere dames op het wachtbankje? Vandaag dag 3 na terugplaatsing, 6 dpo, gisteren voelde ik wat gekke steekjes maar ja, we zullen moeten afwachten En welkom alle nieuwe leden Wat een verhalen allemaal zeg