Ja, maar durf nog niet te blij te zijn.. alhoewel ik vanochtend vanaf half 5 wakker werd omdat ik misselijk was en het nog niet over is.. Mijn man wil me ook nog wat temperen, hij zei vanochtend: 'Lieverd, je bent er zoveel mee bezig - als je denkt dat je misselijk bent, word je ook misselijk! Gewoon rustig afwachten en we zien het vanzelf'. Haha.. de schat! Hoeveel dagen DPO? Geen idee eerlijk gezegd.. Ik heb maandag een blastocyste teruggeplaatst gekregen, dus zou dan op dag 5 moeten zitten volgens mij? Dan zou ik nu op DPO 13 moeten zitten denk ik? Klopt dat?
Dank je.. maar durf het nog niet echt te accepteren! Las ergens dat HCG de eerste dagen moet verdubbelen, dus dan zou ik donderdag toch wel een duidelijkere streep moeten hebben denk ik zo..
Ja ja!!!!!!! Zo was hij bij mij ook. Dat bleef eerst ook een paar dagen zo en toen besloot ik om een digitale test van de Kruidvat er tegenaan te gooien pas op de dag dat ik officieel moest testen (wat ik ook nog netjes heb gedaan) was hij donker rood. Voorzichtig gefeliciteerd
Oeeeh dat ziet er goed uit! Snap dat je nog niet te blij durft te zijn. Donderdag gewoon nog een keer testen en dan zie je vast een mooie oploop!!
Haha dank je wel!! Ik heb alleen de predictor express en de goedkope kruidvat testen thuis liggen nu, dus niets anders wat early test naast deze. Ik ga de komende dagen gewoon door met deze testen en ga vrijdag met de Predictor en de Kruidvat aan de slag. Mijn man gaat namelijk vrijdag een weekend weg met vrienden en wil wel van te voren wat kunnen vieren samen of even flink kunnen huilen.. Hopelijk geven die dan duidelijkheid / zekerheid!
Ja hoop het! Hoe gaat het met jou? Zie dat je vandaag alweer 10 weken bent! Wat schiet dat op joh!! Heb je het inmiddels al meer mensen verteld dan alleen de familie?
Jaa die weken vliegen voorbij! Sta er zelf ook van te kijken! Ondanks de kwaaltjes gaat het goed, voel me helemaal zwanger! Ben al helemaal op onderzoek aan t uitgaan voor de kinderwagen en babykamer haha. De meeste weten het nu bij ons. We zouden eigenlijk naar Afrika op vakantie gaan maar omdat dat gevaarlijk is voor mij en de baby hebben we onze vakantie moeten annuleren. En dan hadden we de keus gaan we erover liegen of vertellen we het gewoon? We hebben er toen voor gekozen om het gewoon eerlijk te vertellen. De eerste echo was goed en dat zegt natuurlijk nog niks maarja.. ik ben blij dat het eruit is!
Tuurlijk! Ik snap je helemaal! Wij zeiden eerst ook tegen iedereen dat we in het najaar op vakantie zouden gaan, maar iedereen vraagt nu.. hebben jullie al wat geboekt? Dus nu verzinnen we dat we in maart willen gaan omdat het seizoen dan beter is Je moet wat! Ik denk ook dat het heel fijn is om het te delen.. mensen houden automatisch meer rekening met je! Dat de eerste echo goed was zegt al veel en je moet er op vertrouwen dat het goed gaat komen! Zo niet, dan heb je de mensen om je heen weer nodig.. Geniet ervan! Heb je trouwens een inwendige echo gehad de eerste keer en krijg je nu een uitwendige echo? Geen idee hoe dat gaat.. ?!
Nou heb nu al een licht streepje te pakken, ziekenhuis gebelt, en ik moet toch voor een echo komen, dus we zijn onderweg.. word vervolgd
Dat klopt, maar het hoeft niet zo te zijn dat je dat direct terugziet op deze test. Ik heb al zoveel testen gedaan... ik geloof het nog steeds niet. Geniet van je positieve test!!!
Blaasje links 10mm, vrijdag terugkomen, en door gaan met ovulatietesten, mocht t streepje eerder al donkerder worden, moet ik eerder komen.
Jaa mensen doen meteen anders tegen je als ze horen dat je zwanger bent haha. Ik heb de 8 weken echo inwendig gehad en heb morgen de 10 weken echo maar ik heb geen idee of die nu wel uitwendig kan. Dat vraag ik mezelf ook steeds af.. zal morgen wel laten weten!