Ja is ook zo En mijn embryo's zijn op dag 3 ingevroren geloof ik, dus zal dan 4 of 5 dagen oud zijn bij plaatsing denk ik. Dat weet ik eigelijk helemaal niet..
Van mn dochter voelde ik me ook niet zwanger, ik deed een test omdat.ik mn ongesteldheid miste, en met de 1e echo bleek ik al 10 weken en nog wat dagen zwanger te zijn, enige wat anders was, was dus dat ik niet ongesteld werd, heb die zwangerschap fluitend doorlopen ook, vanaf 24 weken wel regelmatig harde buiken gehad omdat ik alles alleen deed, en gewoon zware boodschappen doen. Dus dan is t niet heel raar Wie weet komen je kwaaltjes nog, of juist niet
Hahaha.. oh sorry het is heeeel lullig maar moet er stiekem wel een klein beetje om lachen. Mooi verhaal voor later dit!
Dat had ik bij mijn dochter ook, tot einde van de zwangerschap geen kwaaltje! Op zich wel lekker maar nu zit ik eigenlijk te wachten dat ik ergens last van krijg zodat ik me echt zwanger kan voelen.
Goedemorgen dames! Ik heb vanochtend een potje zitten janken! Had voor de zekerheid vandaag 2 testen gedaan, ook al is de Predictor Express pas voor één dag voor de ongesteldheid. Beide waren POSITIEF! Nu kunnen we het toch niet meer ontkennen?! Ik heb daarom vanochtend mijn man vast een cadeautje gegeven, namelijk een setje babykleding, een mutsje en slofjes. Aangezien hij biologisch niet de vader is, was dit zo’n speciaal moment! Hopelijk lopen de komende testen nog flink op. Ik ben al twee dagen om half 5 wakker geworden om te plassen en kom daarna niet meer in slaap.. Ben gisteren echt de hele dag ontzettend misselijk geweest.. vanochtend ook weer, zelfs moeite met eten. Kan dat allemaal zo snel? Goede tekenen hoor, maar vind het wel vroeg! Iemand daar ervaring mee?
Hihi gefeliciteeerd meid!! Jaa ik had dat ook zo snel! Ik heb op de 8e dag na tp getest doordat ik moest kotsen haha. Sindsdien elke dag ook rond half 5 wakker om te testen om vervolgens niet meer te kunnen slapen. Ik denk dat dat kwam omdat ik zo blij was, maar ook nog in onzekerheid zat omdat ik nog niet de officieele datum gepasseerd was. En de misselijkheid en t ziek zijn ,zijn gebleven helaas Geniet van deze mooie tijd samen met je man! ❤
Poeh ik.moest bellen als mn test veel donkerder werd, nou dat word ie... nu moet ik morgen dus al voor weer een echo komen, want vandaag vinden ze echt te snel, kan bijna niet.. gister was t nog 10mm, dan zou t vandaag 12 zijn, en morgen 14.. nou ben benieuwd morgen....
Ja vind ik nou ook.. Ik haat t ziekenhuis... Ik doe alleen wat hun me vragen, en dan is t niet goed.. hopelijk komt er snel duidelijkheid...
Jazeker! Ik heb de terugplaatsing bij het UMC. Als ik me daar prettig voel dan ga ik me daar gelijk aanmelden.