Start IVF/ICSI juli, augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Colinn, 28 jun 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoop.toch dat t raak is!

2. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    Lieve @Pennetje Ik hoop zooo dat het raak is! Ik gun het je zo erg! ❤

@Lola1987 Wat fijn om te horen! ❤ Lekker genieten !!

Lola1987 vindt dit leuk.
  3. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    @Pennetje en heb je nog getest?? :D

@Lola1987 goed nieuws!

@suusxoxo wauw over de 17 weken alweer! :D Krijg je al een buikje? En heb je de kleine al gevoeld?

Ik las dat verschillende meiden het hadden over de nipt test. Wij doen die bewust niet. Hebben we bij onze zoon ook niet gedaan. Wij kennen een stel die een uitgebreide test hadden gedaan waar niks bijzonders uitkwam en toch hebben ze een kindje met het down syndroom gekregen. Dat is zo'n mooi en gelukkig kindje! Je krijgt qua uitslag zoveel procent kans op... maar dat zegt dus nog niet zoveel. Dan heb ik liever een onbezorgde zwangerschap dan dat ik in de stress zit omdat ik zoveel procent kans heb op... :)

Lola1987 vindt dit leuk.
  4. Lola1987

Lola1987 Actief lid

20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Ja ieder voor zich natuurlijk.. Wij willen het wel graag weten zodat we ons enigszins kunnen voorbereiden op wat komen gaat. Al ga ik er wel van uit dat wanneer het goed mis zou zijn, mijn lichaam het zelf wel al afgestoten zou hebben in een eerdere fase. Maar goed, je hebt gelijk.. spanning zit er zeker op en het kan zijn dat mijn onbezorgdheid ineens gaat omslaan na de uitslag. We wachten het gewoon rustig af!

Hoe gaat het verder met jou? Last van kwaaltjes?

Colinn vindt dit leuk.
  5. SamirsVrouwtje

SamirsVrouwtje Fanatiek lid

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Pff dames ik had vanochtend toch krampen. Mijn hart bonkte letterlijk in mijn keel. Gelukkig geen bloed te bekennen maar Pff wanneer zijn die enge weken nou voorbij:(

6. Lola1987

Lola1987 Actief lid

20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Haha.. meid ik moet je teleurstellen! Het wordt elke dag wel wat minder, maar totdat je de 12 weken voorbij bent én positieve bloedtesten hebt ontvangen, kun je denk ik pas echt genieten! Tenminste.. dat heb ik! Het is allemaal nog zo onwerkelijk dat het gelukt is na al die jaren dat de angst gewoon in je lijf zit en blijft zitten denk ik zo..

Maar kramp kan ook zijn dat jouw darmen aan het verschuiven zijn, dat jouw banden wat opgerekt worden etc.. Maar als je echt angst hebt, kun je uiteraard altijd het ziekenhuis bellen! Weet niet of ze al wat kunnen zien met 5 weken, maar misschien dat het je zo wat geruststelt..

SamirsVrouwtje vindt dit leuk.
  7. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Je moet het ook zeker doen als je er achter staat :D

Nu wel weer goed! Wel wat kwaaltjes maar ik mag niet klagen :cool: Afgelopen dinsdagmiddag een bloeding gehad. Angst zat er behoorlijk in. Maar waarschijnlijk een adertje geknapt na een inwendige echo (had ik dinsdagochtend). Het was eventjes en daarna zakte het gelijk weer af.

En met jou? Heb je veel kwalen?

8. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ah jakkes dat is niet leuk! :( Zijn het niet je darmen? Als je het niet vertrouwd moet je gewoon ff bellen met je gyn hoor.

9. Lola1987

Lola1987 Actief lid

20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Ja dat schijnt best vaak voor te komen omdat je baarmoeder nu natuurlijk veel meer doorbloed is! Maar heb je al een inwendige echo gehad ja? Hebben ze daar al wat op kunnen zien?

Kwaaltjes worden gelukkig nu een stuk minder. Heb al een paar dagen niet meer hoeven overgeven, dus daar ben ik al onwijs blij mee! Vermoeidheid is nog wel steeds aanwezig, geen idee hoe lang dat dat blijft?! Mijn vriend vindt me nu erg gezellig namelijk.. Wanneer wij 's avonds samen op de bank ploffen rond 9 uur, kan het goed zijn dat ik binnen 2 minuten al diep in slaap gevallen ben! Haha.. ach ja, je moet beide wat over hebben voor zo'n wondertje en dan maar even wat minder gezelligheid! :p

10. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Dat kan, want ik moest wel gelijk naar de WC. Ik weet wat ze gaan zeggen: “we kunnen nu toch niks zien dus je moet geduld hebben”

11. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Vanmorgen geen tuurstreepje meer. Dus deze ronde gaat aan mij voorbij. Nog 1 cryo over van deze poging!

12. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Pff moet nog zo lang! Ja zou best mijn darmen kunnen zijn want moest oook gelijk naar de wc voor nr 2

Lola1987 vindt dit leuk.
  13. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Het vermoeden was dat het op de verkeerde plek zat vandaar dat ik al zo vroeg een echo had. We zagen een zwangerschapsgat (noem je dat zo? :roflmao:) en een ieniemienie klein rijstkorreltje. En gelukkig zit het op de goede plek! :D Nu volgende week vrijdag weer een echo en hopelijk dan ook hartactie te zien! Met welk termijn had jij de eerste echo? En wat zag je toen?

Fijn dat je al een paar dagen niet hebt overgegeven! Die vermoeidheid herken ik nog van de zwangerschap van m'n zoon (begin ik nu ook weer te krijgen). Rond 13 weken werd dat een stuk minder. Hihi die gezelligheid komt vanzelf wel weer!! :o:

14. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    Ah:(.. heel veel sterkte meid!!

Pennetje vindt dit leuk.
  15. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ja dat zullen ze vast zeggen idd haha. Maar miss vind je het fijn om ff wat te horen van iemand uit het ziekenhuis.

16. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Gatverdarrie... :(:( Wanneer is je officiële testdag dan? Hopelijk ben je 'gewoon' nog wat te vroeg!!

17. Lola1987

Lola1987 Actief lid

20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Ah klote joh!! Had het je zo gegund!! Hopen dat de laatste cryo een knaller gaat worden!!

Pennetje vindt dit leuk.
  18. Pennetje

Pennetje Bekend lid

6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Officiele testdag is pas 15-11 (bloedtest), maar dat is dus 15 dagen na terugplaatsing. Vandaag is 14 dagen na eisprong (opgewekt met Ovitrelle) dus morgen zou voor mij normaal zijn om ongesteld te worden. Zou dus onderhand wel iets moeten zien op zo'n gevoelige test als Predictor.

Jammer, want ik had al een aantal dagen gevoelige borsten en gerommel laag in mijn onderbuik, met kleine krampjes, en ZO. MOE. Hahaha. Zelfde als vorige maand, dus ik had toch wel een beetje hoop dat het zou gaan gebeuren!

19. Lola1987

Lola1987 Actief lid

20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Oh fijn dat hij/zij op de juiste plek zit! Nu hopen dat die rijstkorrel volgende week ook een kloppend hartje laat zien. Wij hadden een echo toen ik precies 7 weken was in het ziekenhuis. Het is echt heel raar wat je dan te zien krijgt, want je ziet een donkere baarmoeder, met daarin een soort witte vlek met daarin weer een donkerder plekje wat telkens oplicht. Als dat vlekje goed knippert, betekent dat een kloppend hartje! Succes volgende week en geniet ervan! Ik vond het namelijk een super bijzonder moment! Het is voor ons uiteraard de eerste positieve zwangerschapstest na al die jaren en ook dan ook een goede start van de zwangerschap zoals ze het in het ziekenhuis zeiden.. Als je dan de bevestiging krijgt dat er echt iets in jouw buik aan het groeien is, heeft wel wat traantjes gekost bij mij! :oops::D

20. SamirsVrouwtje

20 jan 2015
    3.312
    1.894
    113
    Vrouw
    t gaat nu veel beter. Als ik me weer zo voel dan even bellen indd. Jij was 5 weken en 2 dagen toch. En ze zagen al wel wat toch

Deel Deze Pagina