Start IVF/ICSI juli, augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Colinn, 28 jun 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Ze zeiden dat ze alleen zouden bellen wanneer het niet goed zou zijn. Echter hoorde ik van een vriendinnetje van me (die wel bij een andere verloskundige zat), dat zij een mailtje had ontvangen dat alles goed was. Ach ja.. ik kan vrijdag altijd even bellen of ze wellicht al wat weten! ;) Ze zeiden namelijk dat ik altijd mocht bellen! :oops:
     
  2. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Heerlijk! Toch zo'n psychisch moment.. Je weet uiteraard dat er nog een hoop mis zou kunnen gaan na die 12 weken, maar dit voelt gewoon al als een goede mijlpaal!
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  3. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Met mij gaat t wat minder :(
    Ben wederom afgevallen , spugen, diarree.. ik kan bijna niet eten en ik hou geen voedingsstoffen binnen.
    De baby zorgt gelukkig goed voor zichzelf dus das een opluchting! Maar is mij nu aan t "opeten".
    Ik ben doorverwezen naar maagdarmleverziekten want ze denken dat ik een parasiet heb. Kan daar volgende week pas terecht:(
     
  4. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Oh jeetje wat heftig!! :cry: :( En wat gek dat je dan pas over een week bij de internist terecht kunt. Je zou zeggen dat dit toch een soort van spoedje zou zijn?! Het is fijn dat die kleine goed voor zichzelf zorgt, maar als jij niets binnen krijgt, heeft hij/zij ook weinig voedingswaarden meer waar hij/zij van kan leven. Succes met alles!! :thumup:

    En ik zie dat je volgende week al de 20 weken echo hebt! Wat spannend!! Wil je weten wat het geslacht van de kleine is?
     
  5. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Ik kon het niet laten en heb net de verloskundige gewoon gebeld.. onder het motto: nee heb je, ja kun je krijgen! :oops: Daar gaven ze aan dat alle bloedonderzoeken binnen zijn en dat alles GOED is! Dus zowel de NIPT (met nevenbevindingen) als de rhesus test etc. Ook bloedsuiker en schildklier waren allemaal prima in orde. Ik had wel al het gevoel dat het goed zat, maar toch fijn om dit nu als bevestiging te horen! :D
     
    Colinn vindt dit leuk.
  6. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Dankjewel !
    Jaa, m'n man en ik twijfelen er nog heel erg over of we het willen weten!
    Maar als we het willen weten dan willen we het nog niet met de familie/ vrienden etc. delen.
    Wil jij weten wat het gaat worden ?
     
  7. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Nee wij willen het beide niet weten en het een verrassing laten zijn!
     
  8. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Spannend!!
    En al wat gekocht voor de kleine ? :)
     
  9. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    @Colinn jij vind zelf wss van niet:p, maar jeetje wat gaat t snel bij jou ! Al 6 &halve week ben je! En wat fijn dat de kleine zo goed in de gaten gehouden wordt!
     
    Colinn vindt dit leuk.
  10. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Haha dat is een goeie! Wij hebben al zoveel kleren, dat ik denk ik de eerste periode niets meer hoef te kopen.. behalve wanneer de kleine dan echt geboren is en we dus het geslacht weten.. Dan wil je toch wat jongens/meisjes kleren! ;)

    Daarnaast krijgen we van schoonzusjes de box, een badje met alle accessoires, een wiegje, Koeka dekens voor een schappelijk prijsje etc.. Ik wilde in de kerstvakantie met de babykamer gaan beginnen en ik denk dat dat ook wel nodig is gezien de spullen die we nu al hebben. :oops: We hebben afgelopen week verteld dat we een kindje verwachten en wat we hebben ontvangen aan kaartjes, knuffels, voorleesboekjes, slabbertjes, etc.. dat is echt zo bizar! Dan voel je je echt geliefd!

    En jij? Al veel ingeslagen?
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  11. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hè jakkes dat klinkt heel naar :( Kan het niet 'gewoon' een zwangerschapskwaal zijn? Sterkte iig!!
     
  12. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Haha neeeee het schiet niet op! Als vrijdag de echo goed is heb ik mezelf verplicht om te gaan genieten. Vind ik nog wat lastig :confused: Lief dat je even een berichtje stuurt!
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  13. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Leuk!!
    Jaa wij hebben t kamertje al compleet staan met de benodigdheden moet t alleen nog wat meer aankleden vind ik :)
    Kinderwagen zijn we paar x voor weg weest maar nog niet aan uit..
    En de box mogen we uitzoeken van mn ouders. Die krijgen we als we de 20weken echo hebben gehad :).
     
    Lola1987 vindt dit leuk.
  14. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Dat dachten ze eerst wel maar ze vonden de diarree toen al raar omdat bij de zwangerschap normaal obstipatie optreedt. En omdat t nu zo blijft aanhouden.. ik hoop in ieder geval dat ik er snel vanaf ben want ik ben zo slap als iets :confused:
     
    Colinn vindt dit leuk.
  15. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ja dat kan ik me goed voorstellen. Je doet t vast al maar miss wat extra bananen? En blijf goed drinken. Je hebt nu sws al extra vocht nodig ivm het verversen van het vruchtwater en met diarree helemaal natuurlijk.
     
    suusxoxo vindt dit leuk.
  16. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Ik heb zometeen om 09.15u weer een echo. De gyn wilde dit graag na dinsdag omdat een 2e echo in dit stadium meer zegt. Dinsdag een beginnende hartslag gezien dus nu 3 dagen later moet ie steviger en sneller kloppen. Zo nerveus!! Voor m'n gevoel is het er nu op of onder o_O Duimen jullie mee voor goed nieuws? :cool:
     
    Pennetje en suusxoxo vinden dit leuk.
  17. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    En hoe is t gegaan?
     
    Colinn vindt dit leuk.
  18. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Goed! :D Hartje klopte 115 slagen per minuut en mooi regelmatig. Was zelfs alweer iets groter geworden. Stijgende lijn dus. Zo blij!! 22e weer een echo :D
     
    Lola1987, Pennetje, suusxoxo en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat super zeg :)
     
  20. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Jaaa zo blij! :D Heb mezelf wel weer 2 dagen teruggezet. Ik begrijp de telling van mijn eigen gyn niet (heb steeds echo's van iemand anders).

    Zij houden 6 dagen voor de tp als ovulatiedatum aan. Snap jij dat? Dus tijdens de tp moet ik al 6 dpo zijn geweest. Terwijl m'n emmy toen 4 dagen oud was. Dat klopt toch niet?o_O
     

Deel Deze Pagina