Fijn dat alles goed is!! Wat betreft je peettante.... Als ik jouw reactie hierboven lees zeg ik gewoon lekker doen! Hartstikke fijn juist als je iemand om je heen hebt waar jij je fijn bij voelt. En als jij straks in je kraambed ligt maak je je echt geen zorgen meer hoor wie er tussen je benen kijkt
Ooh wat super fijn! Gelukkig maar. Wil je ook met ons delen wat het geslacht van jullie kindje is? #heeeeeeelnieuwsgierig haha Ik denk dat ik dat wel fijn zou vinden. Ik snap je punt maar voor haar is het dood normaal. Zij ziet het elke dag. En geloof me.. na de bevalling hebben al zoveel mensen daar zitten gluren dat 1 meer of minder echt niet meer uitmaakt En miss vind je het juist wel fijn dat er een bekend vertrouwd iemand is.
Net getest omdat ik een heel klein beetje bloed bij het afvegen had. Maar de test is helemaal wit. Dus zal wel snel ongesteld gaan worden
He gatver... wat naar joh! Maar ben je niet veel te vroeg met testen als je testdatum van het zkh pas over een week is?
Vandaag 12dpo. Ik zou vrijdag mijn menstruatie moeten krijgen. Dan zou je nu toch wel iets moeten zien op een predictor?
Wauw, wat goed!! Gefeliciteerd!! Geniet ervan samen en laten we hopen dat hij de komende dagen nog flink op zal lopen tot een dikke streep!
Neeeeeee! Oh gats, wat jammer! Als je een hele late innesteling had, kan het misschien nog... maar als het een Predictor Early was, dan zou je nu wel iets moeten zien, denk ik, op 12DPO. Late innesteling (waarvan dan het bloed misschien nog een na wee is) plus trage HCG aanmaak misschien? Hoe voel je je eronder?
Dank je wel!! Vandaag was de streep al weer beter. Dus na nog geen 24 uur een betere streep geeft wel een goed gevoel!
Dat is echt een keuze die alleen jij zelf kunt maken denk ik. Ik heb ook een nichtje die kraamverzorgster is, maar ik wil bewust niet dat zij bij ons komt. Deze periode lijkt me zo'n intieme periode dat ik het liefst iemand heb die er misschien net wat verder vanaf staat. Ik weet namelijk helemaal niet wat voor een kreng ik zal zijn die weken en ik wil niet dat ze mij naderhand zo blijft herinneren! Haha.. Maar als je heel goed met haar kunt opschieten en het juist een hele goede band is, zal zij dat ook wel kunnen scheiden denk ik. Succes met de beslissing! En fijn om te horen dat alles goed is!!
Jeetje wat klote meis! Hopelijk blijft jouw ongesteldheid uit en krijg je snel een positieve test in handen. Maar wat ik me afvraag, waarom heb jij zo'n late testdatum vanuit het ziekenhuis als je morgen ongesteld moet worden? Heb je het vanuit jouw natuurlijke cyclus gedaan?
Het was een Predictor express. Ik wacht nu maar af of mijn menstruatie door zet anders test ik van het weekend nog eens. Maar ik denk dat deze ronde gewoon weer niet gelukt is. Moet nu weer een maand wachten omdat er weer geen plek is aankomende cyclus.
Ja klopt vanuit mijn natuurlijke cyclus. Ik zou vrijdag mijn menstruatie moeten krijgen. Arts zei na de tp dat ik na 14 dagen mocht testen.. dus dat zou dan de 12e zijn..
Succes dan!! Ik heb het ook vanuit mijn natuurlijke cyclus gehad, vandaar de vraag. Succes met wachten! Ik duim voor je!
Dankjewel allemaal voor jullie reacties! Ik ga er gewoon voor ga kiezen om mn peettante wel als kraamverzorgster te doen! Lijkt me heeel fijn en toch ook bijzonder! En indd ik ben dan toch al een open boek dus 1 meer of minder zal ook niet t ergste zijn ! T is haar werk dus ze zal er niet raar van opkijken haha. Ik wil zoooooo graag t geslacht met jullie delen!! Maar ik ben echt zoo bang voor stiekeme meelezers. Wat denken jullie?
Nee joh en miss juist wel fijn voor je om een bekend iemand bij je te hebben! Haha ooh ik snap het. Jullie weten t dus alleen zelf? Ik gok een meisje. Heeeeel benieuwd of ik gelijk heb
Ik lees dit dus net. Moest gelijk aan je denken https://www.mamaplaats.nl/blog/deze-tweeling-is-samen-geboren-maar-niet-samen-verwekt