Wat klinkt je positief. Wat fijn! Wanneer mag je weer? Met mij gaat het goed! Ik krijg m'n energie weer wat terug en begin langzaamaan te beseffen dat we echt een 2e kindje mogen krijgen
Nee jammer genoeg niet. Want zou nu 6w4d moeten zijn en dan zouden ze echt iets gezien moeten hebben. Ook mijn bloedwaarden waren al wat lager dan verwacht
Oh, wat erg! Ik zie je berichtjes nu pas, kreeg geen meldingen van dit topic de afgelopen dagen?! Wat een ellendig nieuws zo net rondom de feestdagen. Heel veel sterkte
Ik zie in je onderschrift dat je weer meegaat in deze cyclus! Hoe voel je je eronder? Toch nog wel een beetje vertrouwen in? Dit is echt het topic van de cryo-zwangerschappen, dus ik heb nog steeds goede hoop voor je!!
Eventjes een update Ik ben vanmorgen naar het zkh gemoeten voor een scan. Heb afgelopen vrijdag een bloedpropje verloren en sindsdien een vervelend gevoel in mn buik. Gisteravond en vannacht flinke buikpijn gehad en daardoor besloten toch even te bellen. Gelukkig niks ernstigs gevonden!! Is toch wel schrikken zo pfff ! Blijkbaar is de baarmoeder aan t oefenen op weeën. Lekker optijd haha. Nouja Ik had trouwens een fb pagina aangemaakt maar ben toch overgestapt naar instagram. Dus mocht je insta hebben ik ben te vinden op mamabloggersuus Hopelijk iedereen toch fijne feestdagen gehad
Ik kan me goed voorstellen dat dat nogal schrikken was, zeg! Blij te horen dat het uiteindelijk niets ernstigs bleek. Maar jeetje, dat is ook lekker vroeg om alvast te gaan oefenen! Haha! Zal morgen Instagram eens aanzwengelen!
Ach meid wat ontzettend verdrietig! Heel veel sterkte... extra confronterend rond deze dagen. Dikke knuffel.
Het voelt een beetje dubbel... de ene dag ben ik super positief en de andere denk ik het gaat toch niet meer lukken... ik zie het wel
Goed dat je naar het ziekenhuis bent geweest voor controle en fijn dat er niks aan de hand is! Ik heb ook al meerdere keren bloedverlies gehad inclusief krampen. Mijn gyn vertelde dat het normaal is als er iets in je baarmoeder zit dat eruit moet je baarmoeder daar krampend op reageert. Miss stelt dat je ook wat gerust
STORY TIME! Ik werd vannacht wakker van een flinke kramp in mijn onderbuik. Het moment dat ik wakker werd, gingen alle alarmbellen af, en had ik even een moment van paniek..... en toen bedacht ik me dat het iets boven mijn schaambot was, en een beetje naar links.... Dus m'n darmen waarschijnlijk. Ben met een tevreden zucht weer omgedraaid en in slaap gevallen Mijn darmen zijn echt HEEL ontevreden over de gestartte invasie door mijn baarmoeder, haha!
Tis toch allemaal wat he als je zwanger bent Denken jullie trouwens dat de tandarts gewoon werkt de 31e ? Ik heb zoooon kiespijn.
Ja, volgens mij werken de meeste tandartsen gewoon de 31e. Is officieel geen feestdag, natuurlijk! Balen zeg, van je kiespijn! Ik had het een tijdje terug ook..... heb gewacht tot het weer weg was *shifty eyes* hahaha