Start IVF/ICSI juli, augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Colinn, 28 jun 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Jeetje wat een rot berichtje en wat heftig om zo'n beslissing te moeten nemen! Ik wens jullie heel veel geluk en sterkte toe met z'n drietjes.. de wonderen zijn de wereld nog niet uit, dus je weet nooit wat de toekomst zal brengen! Dikke knuffel!
     
    Angel2005 vindt dit leuk.
  2. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hoe gaat het hier dames? Ik ben jullie nog niet vergeten hoor ♡

    Wij hebben van de week een geslachtsecho gehad en we krijgen een meisje. Ik ben er zo gelukkig mee! :D
     
    Lola1987 en Pennetje vinden dit leuk.
  3. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wij krijgen ook een meisje! En zijn super blij ermee!!
     
    Lola1987, Greta86 en Pennetje vinden dit leuk.
  4. suusxoxo

    suusxoxo Bekend lid

    15 mei 2016
    587
    419
    63
    Leuk leeeukkk ❤
     
    Colinn vindt dit leuk.
  5. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat! :)

    Hier gisteren controle echo gehad na Cytotec afgelopen weekend. Was al een hoop 'zooi' verloren, en er was nog meer onderweg naar buiten zag ze toen ze de echo maakte. Baarmoeder zelf was nog niet helemaal leeg, maar vruchtje en vruchtzakje waren daar weg... die heeft ze vervolgs met een tangetje uit mijn baarmoedermond gevist :oops:

    Nu moet mijn lijf zelf weer verder proberen, ze heeft alleen even geholpen gisteren omdat ze zag dat het onderweg was, en het veroorzaakt nogal wat krampen als het blijft steken zeg maar. Vandaag ook weer flinke krampen al de hele ochtend, dus blijf gewoon de rest van de week nog thuis. Ik vind dat ik het verdiend heb! ;)

    Over 2 weken weer controle echo, maar!!! Over 6 weken ook alweer een afspraak om te kijken of we dan alvast weer kunnen gaan starten met de hormoonbehandeling voor ICSI 2! :)

    Dus mijn nieuws is op een andere manier goed dan dat van jullie, maar ben toch wel opgelucht dat het nu eindelijk op gang gekomen is. Wel raar hoor. Tien weken aantikken en diezelfde avond pillen inbrengen om miskraam op te wekken. Bleh.
     
  6. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hè jakkes wat een weg zo.. ik weet nog dat mijn zus een MA had en het ook opwekte met medicatie. Bij haar bleef het vruchtje ook 'hangen' en die hebben ze er ook uitgehaald net zoals bij jou. Zij heeft toen nog 1 dag veel kramp en troepverlies gehad en daarna nog paar dagen licht vloeien.

    Wat fijn dat de start voor een nieuwe behandeling inzicht is! Ik hoop en duim heel hard dat daar jullie wonder uit mag groeien ♡
     
    Pennetje vindt dit leuk.
  7. Pennetje

    Pennetje Bekend lid

    6 aug 2018
    860
    615
    93
    Vrouw
    <3
    Lief, dank je wel!

    Ik heb vannacht echt enorme krampen gehad, werd er gewoon wakker van. Bijna een uur op het toilet doorgebracht, maar dus ook wel weer wat kwijt. Vandaag relatief heel rustig, dus misschien volg ik een beetje hetzelfde patroon als jouw zus. Hoop dat ik het ergste nu wel gehad heb, het is toch zwaar hoor, lichamelijk en geestelijk!

    Valt in het niet bij de bevalling die jij straks ondergaat, maar toch he! ;)
     
  8. Colinn

    Colinn VIP lid

    8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Dat is niet te vergelijken. Een bevalling is miss wat pittiger maar ik krijg er wat voor terug. Jij niet. Behalve lichamelijk en geestelijke pijn. Poets het niet weg hoor! Ik hoop ook dat je het ergste hebt gehad!!
     
  9. SamirsVrouwtje

    SamirsVrouwtje Fanatiek lid

    20 jan 2015
    3.311
    1.893
    113
    Vrouw
    Ja het gaat wel beter hoor. Alleen veel moe nog. Maar denk dat t blijft.
     
  10. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Wat leuk! Gefeliciteerd! Gaat alles goed met jullie?
     
  11. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Erg leuk! En ik zie dat je over een goede twee weken ook al de 20 weken echo hebt! Wat gaat de tijd stiekem toch heel snel... Voel je je goed?
     
  12. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Pff wat een heftige periode heb jij/hebben jullie achter de rug. Je hoopt zo dat wanneer het goed blijft plakken het ook voor de lange termijn blijft plakken. Balen dat het zo'n vervelende weg is, maar goed om te lezen dat jullie weer door gaan naar ICSI 2 en dat jullie de moed er in houden! Heel veel sterkte en succes de komen weken! Ook jullie droom komt in vervulling! Daar ben ik van overtuigd!
     
    Pennetje vindt dit leuk.
  13. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Ja dat blijft wel, al moet ik zeggen dat ik me nu weer veel fitter aan het voelen ben! Het is niet meer zo dat ik om 21.00 - 21.30 uur op de bank in slaap val.. ;)
     
  14. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Dames ik ben niet zo vaak meer op het forum te vinden, sorry daarvoor! Je merkt toch dat wanneer je zwangerschap (na uiteraard de bekende valse start die we allemaal gehad hebben - het hele proces om daar uiteindelijk te komen) goed verloopt, je minder geneigd bent om op het forum te kijken. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet mee lees en super geïnteresseerd ben in jullie!

    Dus daarom wat algemene vragen voor de dames die zwanger zijn momenteel:
    - Zijn jullie al bezig met de kinderkamers?
    - Hebben jullie de naam/namen al voor jullie kleine spruit?
    - Nog een babymoon in het verschiet?

    Ik ben benieuwd!

    Wij hebben onze babykamer namelijk al zo goed als af! :oops: Alleen nog wat decoratie en een mooie lamp vinden en uiteraard de kasten inrichten etc.
    Wij hebben voor een jongetje wel al zo goed als de naam, maar voor een meisje vinden we het toch moeilijker! We hebben een lijstje met vijf namen, maar heb nog niet helemaal het WOW gevoel! En wij gaan begin maart nog lekker 10 dagen op vakantie naar het buitenland (ben dan 28 weken) dus kan nog net. Zoveel zin in!!
     
  15. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja Dat klopt, ik zal dan in mn 18de week zitten, ik vind t totaal niet erg, zolang ze maar wel goed het hart kunnen beoordelen, wens t kindje niet toe wat ik heb moeten doorstaan.
    Ik voel me goed, zolang ik rustig aan doe en t huis in etappes .. doe ik dit niet heb ik harde buiken, en die zijn niet tof.. dus ik doe verplicht rustig aan.. til niet te zwaar, anders word er weer een harde buik getriggerd .. ben wel erg beperkt al merk ik.. gelukkig word er goed op me gelet door manlief :) hoe gaat t met jou?
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    De babykamer hebben we al bijna 2 jaar staan nu, dus die hadden we al :D
    Een box heb ik ook al, gewoon 2e hands van marktplaats, maar WEL de box die ik graag wilde, en je ziet eigelijk niet dat ie 2e hands is, zo goed onderhouden!
    De namen voor onze kleine meid hebben we al:cool: voor een jongen hadden we ze ook al, maar nu t een meisje word, ging ik toch twijfelen, aan de naam die we eerst hadden, en na een avond zitten en namen zoeken, hadden we een nieuwe, en die blijft:D
    Wat bedoel je met babymoon? :p als dat nog een wondertje betekend, is hier t boek nog niet dicht, maar wel over 2 jaar pas denk ik (mochten we dan nogsteeds willen) dus als deze kleine een jaar of 2 is pas :p als ze geboren is gaan de 2 jaar in voor mij zeg maar :p
     
  17. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Met mij gaat het erg goed! Voel nu sinds 2 weken meerdere keren per dag beweging in mijn buik wat echt een prachtig gevoel is! Mijn placenta ligt aan de voorkant, dus het duurde helaas even. Verder heb ik eigenlijk weinig kwaaltjes moet ik eerlijk zeggen.. wel een beetje last van mijn onderrug, maar dat is nagenoeg het enige. Mijn vriend gaat wel sinds week 20 mee boodschappen doen om de zware kratten en tassen te tillen, dus dat is wel fijn! ;)
     
  18. Lola1987

    Lola1987 Actief lid

    20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Oh fijn dat je ook al zo ver bent in de voorbereidingen!
    Een babymoon schijnt de term te zijn om nog even lekker op vakantie te gaan met z'n tweeën / dan wel met een ouder kind om nog even lekker samen te ontspannen voordat de hectiek van een newborn je leven tijdelijk in bezig neemt.. :p
     
  19. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Owww haha ja, ik heb toevallig afgelooennweek t met mijn man erover gehad dat ik nog wel voor de kleine meid er is, met zn 3e een weekend weg wil, omdat t de laatste keer zal zijn voorlopig, en dat wilde hij ook heel graag, moeten alleen even kijken, waar en wanneer haha
     
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Wat fijn dat je de baby voelt, ik voel ons meisje ook steeds duidelijker en vaker, echt heel bijzonder :) zijn vooral nog wel plopjes vaak, maar heb niks te klagen, jaaa rugpijn heb ik ook nog steeds wel, al zijn de harde buiken nu t meest irritand als ik al wat gedaan heb heb ik een harde buik, ik moet 5 februari weer bij de bedrijfsarts komen, en heb donderdag toevallig weer controle bij de gyn, dus ik vraag gelijk of ze op papier even voor mijn bedrijfsarts neer kan zetten dat werken echt in mijn toestand niet kan, hier hebben we t de vorige keer al over gehad, maar ben een beetje bang dat als ik niks op papier mee kan nemen dat ze me weer aan t werk gaan zetten en dat kan gewoon echt niet (ik werk als postbezorgster) dus t is even spannend wat dat betreft wel..
     

Deel Deze Pagina