Start IVF/ICSI juli, augustus 2018

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Colinn, 28 jun 2018.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    @Pennetje Wat naar allemaal zeg :( ! Als het kon zou ik je een dikke knuffel geven! ❤ Hopelijk gaat het snel beter met je. Zowel lichamelijk als geestelijk. Want dit is niet niks!
    Wel fijn dat je in ieder geval weer een afspraak hebt staan voor icsi 2!

2. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    Hee meiden,

Ik ben ook niet meer zo vaak op t forum te vinden, terwijl dat ruim n half jaar geleden het eerste was wat ik checkte als ik wakker was, en het laatste wat ik checkte voordat ik naar bed ging.
    Maar jullie vergeten zal ik nooit!!
    Eens in de zoveel tijd kom ik even spieken hoe het met iedereen is. :)
    Wat gaan die weken toch snel voorbij bij jullie lijkt t. Terwijl de mijne op dit moment weer heel sloom lijken te gaan haha.
    Goed om te lezen dat ondanks de kwaaltjes alle babytjes het goed doen!
    Een babymoon is voor mij niet meer haalbaar omdat ik vrijwel niks meer mag, maar ik zou het zooo fijn vinden om nog een keer lekker met zn tweeën uiteten te gaan. Al durf ik dit niet zo heel goed meer nu. Wat denken jullie? Kan dat?

3. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Natuurlijk kan dat! :D

suusxoxo vindt dit leuk.
  4. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    Wat lees ik nu?! Misschien toch een jongetje? Wat spannend!! Ben heel benieuwd!

5. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja nou, ik vind t e ht niet leuk dat die kleine niet mee werkt en t niet goed laat zien :( ik hou niet van verrassingen :roflmao:
    Hoop echt dat 13 februari t goed te zien is en er col overtuiging gezegt kan worden wat t nou word.. al hoop ik nog steeds op een meisje, want heb al 2 ledikantdekens gekocht voor een meisje, die ik heel graag wilde hebben:roflmao::roflmao:

suusxoxo vindt dit leuk.
  6. suusxoxo

suusxoxo Bekend lid

15 mei 2016
    587
    419
    63
    Toch een meisje ? Hihi

7. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja :D:D:D

suusxoxo vindt dit leuk.
  8. Lola1987

Lola1987 Actief lid

20 jul 2018
    472
    245
    43
    Vrouw
    Dames ben al meer dan een maand niet op het forum geweest.. sorry! Merk toch dat wanneer alles goed verloopt het steeds minder wordt. Hoe gaat het met jullie? Ben erg benieuwd!!

Met mij gaat alles goed! Merk wel dat ik nu in week 26 zit de kwaaltjes iets meer gaan toenemen (zoals vermoeidheid in de avond en maagzuur wat gaat opspelen), maar verder mag ik eigenlijk nog helemaal niet klagen. Ben nog maar 2 kilo aangekomen, dus ook daar ben ik erg blij mee! :thumup: Volgende week gaan we lekker 10 dagen met vakantie dus even op rust komen, alhoewel het wel een intensieve vakantie zal gaan worden. ;)

Pennetje vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik spiek meer mee in t zwangere groepje merk ik :roflmao: En lees vooral veel mee.

10. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Hai! Ik heb precies hetzelfde. Dat komt denk ik omdat het nu ff wat rustiger is allemaal qua ontwikkelingen en we gewoon lekker doorgroeien :p Straks richting bevallingen gaat het vast weer wat drukker zijn :)

Hoe kan het dat je nog maar 2 kilo aan bent gekomen? Is dat wel oké zeg maar?

Heerlijk vooruitzicht zeg. Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

Fijn weekend allemaal!

Deel Deze Pagina