Ja tis echt bagger die laatste week zondag is de officiële testdag dus we moeten nog even geduld hebben
Ik heb vanavond in overleg met m'n arts een ibuprofen mogen slikken (ik ben allergisch voor paracetamol). Wat een verademing is dat zeg! Liever niet te vaak maar zo voor de nacht mocht het wel ff. Afgelopen paar nachten niet goed geslapen vanwege de buikpijn.
Ja ga ik zeker wel volhouden. Wil niet eerder testen eigenlijk. Ze geven niet voor niets een testdatum mee denk ik dan Hopelijk slaap je vannacht wat beter met een ibuprofen... truste!
Wat naar dat je er zo een last van hebt... bij mij valt t wat dat betreft erg mee, kan t af zonder pijnstiller gelukkig... hoop dat je gauw mag voor punctie meis @hier: morgen ga ik bellen om toch om t roesje te vragen, manlief heeft iemand geregeld met een auto om ons op te halen en thuis te brengen, echt super lief! Vanavond om half 11 de ovitrelle gezet, en morgen voor t slapen gaan een pammetje innemen doe gewoon wat me is opgedragen heel braaf Ben nog wel relaxt... denk dat de zenuwen pas komen op de dag van de punctie...
Hi Kimmetjuh90, bij mij moesten ze 17 mm zijn om ze aan te prikken, dus toen ik dit zo had hebben ze meteen een punctiedatum ingepland. Weet jij al meer?
Sterkte ermee! Ik mag in september ook pas weer, maar dat komt omdat ik nu een rustmaand heb na de eerste ICSI poging. Wel gek eigenlijk dat er geen plek is en dat je zo gedwongen wordt om een maand te wachten. En overstappen naar een ander ziekenhuis? Is dat geen optie?
Nee heb je helemaal gelijk in. Goed dat je wacht idd. Flink wat afleiding zoeken en op naar een positieve test zondag!!
Ja heb morgen de punctie, gister de laatste deca gezet en om half 11 ovitrelle gespoten, vandaag even niks prikken, wel een lorezepam innemen voor t slapen gaan
Dank je wel Colinn, nee helemaal niet want ik heb al 2 kinderen uit eerdere behandelingen. Maar ik ben wel bang dat het niet gaat lukken wegens mijn leeftijd namelijk ben ik nu al 38. Daarom moet ik nu 225 eenheden spuiten best veel in vergelijking met de afgelopen keren waren het 150 eenheden. Ik gebruik Gonal want menopur slaat bij mij niet goed. Ik had toen maar 1 bevruchting! Daarom overgestapt naar Gonal! Ik ben afgelopen zaterdag begonnen met prikken decapeptyl en zondag met Gonal! 6 augustus de eerste echo! waarschijnlijk op 11 augustus de punctie maar dat hangt natuurlijk af van de groei van de follikels. Zeer spannend! Doen jullie verder iets (speciaals) bijgeloof dat het misschien gaat bijdragen voor een succesvolle poging?? Welk vitamines slikken jullie?? Ik gebruik zelf de mama fit vitamines, 1000 visolie en 800 vitamine D. Drink af en toe granaatappelsap! en probeer in beweging te blijven! Voor dames die in de wachtweken zijn wens ik jullie veel succes met het aftellen naar een positieve test. Het is echt killing die wachtweken!!!!!! en voor diegenen die een punctie nog moeten doen hoop ik voor een goede oogst en veel bevruchtingen!
Het gaat vast goed komen! Ik heb zoals het nu staat vrijdag de punctie. Ik slik een multivitamine, foliumzuur en sinds vandaag Pom granaatappelsap. Dat laatste had ik een keer ergens gelezen haha. Baad het niet dan schaad t ook niet en het is best lekker
Oh en ik mediteer elke dag en doe veel aan yoga. Maar dat deed ik ook al. Dat voelt heel fijn in deze spannende tijd!
Ik slik alleen multi zwanger van kruidvat... verder nog niks eigelijk haha tijdens de iui's wel granaatappelsap gedronken 1 glas per dag, maar heeft niks geholpen (was van healthy people)
Heb geen rekovelle gebruikt.. Heb decapeptyl en gonal-f gebruikt, ik had alle bijwerkingen van de decapeptyl, zelfs toen gonal f erbij kwam, maar werd wel minder en dragelijker Succes! Ik was ook ontzettend moe, ik deed dan gewoon een dutje
Dankje Waarom word er dan een rustmaand in gepland als ik vragen mag? Ja vind het ook heel raar dat er geen plek is. Heeft te maken met onderbezetting van de afdeling. Ze zijn er mee bezig meer personeel aan te nemen. Maar in de tussentijd moet er verplicht na iedere poging een maand gewacht worden.. ik weet nog van de vorige keer in 2015 dat ik iedere maand er voor ging! Maar nu gaat het zo veel langer duren hoop dat het snel opgelost word want vind overstappen naar een ander ziekenhuis ook weer zo wat. Gister echt een rot dag gehad, maar ben er gelukkig nu wat rustiger onder. Hoop zo dat ons zoontje nog een broertje of zusje krijgt. Hopen dat de Cryo in september bij ons beide blijft plakken
In zwolle is alleen een rustmaand na een verse tp, de cryos mogen achter elkaar door geplaatst worde... snap de rustmaand wel na een verse tp, je eierstokken krijgen nogal wat te verduren natuurlijk.. hoop echt dat ik morgen goed doorkom, en daarna niet al teveel last ga hebbe....