Hihi idd rustig. Druk weekend gehad en niet echt tijd gehad om op het forum te kijken. Ik moest zonet aan je denken (terwijl ik je eigenlijk helemaal niet ken haha) en vroeg me af hoe je eerste prikje is gegaan. Maar lees dat je vanavond pas prikt. Ik moet 's ochtends steeds prikken haha. Hoe zijn je zenuwen?
Wat vervelend dat je maar halve informatie kreeg. Daar heb je vrij weinig aan. Hopelijk kan je in de zomer een beetje je rust vinden en dan op naar positieve berichten!
@Lisewiesje ah wat een domper idd knufff en sterkte! Hopelijk gaat t bij de nieuwe kliniek beter @Colinn ahwwww zo lief!!!! Ja klopt om 19 uur ga ik prikken, moest tussen 16 en 20 uur, dus 19 uur komt mooi uit (dan is dochter onder de douch, of al naar bed) met de zenuwen gaat t goed, ze zijn er niet! Voel me vrij kalm en goed Hopelijk hou ik dit vast, en kan ik zelf de prik zetten.. ik laat t vanavond even weten!
@Lisewiesje hopelijk gaat het bij de nieuwe kliniek beter, dikke knuffel! @Kimmetjuh90 ik ben zooo benieuwd hoe je eerste prik is gegaan!
Ik ben ook benieuwd hoe het is gegaan @Kimmetjuh90 ! Ik heb zelf nog niet zoveel te vertellen. Zit nog in de pil-fase dus zoveel gebeurt er niet.
Ja heel saai! Ik begin de 19e met deca...voor mijn gevoel is het dan pas ‘echt’ begonnen. Ik las dat je morgen de eerste echo hebt voor de gonal-F, spannend!
Jaa klopt! Ben erg benieuwd wat ze morgen te vertellen hebben. Ik moet wel de pen meenemen dus dan leggen ze denk ik uit hoe die precies werkt. Ik ben wel echt blij dat ik morgen kan beginnen met de gonal-f. Dan ga ik eindelijk m'n eitjes aanmaken!
Waarschijnlijk gaan ze dat inderdaad doen, tenminste bij mij toen wel. ‘Fijn’ gevoel is dat he? Dat je eindelijk echt kan gaan beginnen! Natuurlijk is het een zwaar traject, maar zo komt een eventuele zwangerschap wel steed dichterbij. Ik vind de pil-fase altijd zo lang duren.
Wat spannend! Ik begin woensdag eerst met deca en pas de 23e met GF. Heb je dan volgende week een follikel meting?
Ooh spannend!! Zie je op tegen het prikken? Ik vind trouwens dat het vanaf die fase allemaal aardig snel gaat door de ziekenhuisbezoekjes etc.
@Colinn Jaa ik heb 17 en 19 juli gepland staan. @Bovine Ik vind sinds dat ik prik het ook snel gaan. Pas stond ik nog te popelen om te mogen beginnen en leek die echo nog zo ver weg, en morgen is het al zover.
Nou heb me druk gemaakt om helemaal niets ik voelde er niks van, vriendin heeft m wel gezet vandaag, morgen moet ik t zelf doen want woensdag kan ze niet prikken, dus dat word toch de drempel overstappen