Ik denk door de mislukte iui's... Hoop natuurlijk dat ik er helemaal naast zit.. Ik ben normaal ook een poetsmiep maar de laatste dagen moet ik mezelf er echt toe zetten anders gebeurt er niks... ben vandaag me maar gestort op wassen, en ondertussen de sims 4 spelen haha
Ik volgde gossip girl maar die heb ik sinds vorige week af helaas! Ik hou echt van series maar ik weet zo niet aan welke ik nu moet beginnen.
Hi dames! Ik ben natuurlijk super laat, maar mag ik toch nog aansluiten hier? Zit sinds vorige week te broeden op een klein hoopje geluk dat ze bij me teruggeplaatst hebben (en word natuurlijk nu al helemaal gek van het wachten!!) na doorlopen van ons eerste ICSI traject afgelopen periode. Wat duurt wachten LANG!
Erg he. M'n was heb ik gelukkig wel bij maar ik moet eigenlijk echt stofzuigen maar pffffffffff. Ik stel dat maar uit en stel dat maar uit haha. Oeh sims is ook leuk om te doen!
Hee, tuurlijk mag je aansluiten hier! Jaa he, wachten duurt suuuuper lang! Ik vind de wachtweken erger dan het spuiten steeds. Ben je al van plan om eerder te testen of wacht je echt tot de echte testdatum ?
Ik moet ook stofzuigen nog haha ga dat maar even doen toch..... en misschien daarna netflixen ofzo,ben alweer klaar met simsen Is de dag al voorbij? Nee... kut.... Word gek van die neppe kwaaltjes.. rot utro
Gevoelige borsten en afentoe licht misselijk.. en afentoe steekjes en krampjes in mn liezen, meer niet, maar vind dit al teveel
Als je gossip girl leuk vind dan vind je Pretty Little liars ook heel leuk. Ik kijk 'm nu voor de 2e keer
Kut (letterlijk!!! ) spul is het hè? Gisteren de hele dag mega steken rechts achter m'n schaambot gehad. Super irritant!!
Bah ja inderdaad dat is al teveel! En dan nog die onzekerheid erbij. T wordt tijd dat we allemaal een paar weken verder zijn..
Nou idd haha oh nee ik heb t voor alsnog alleen in mn liezen... vet irritand.. ga iemand anders lastig vallen steekjes
Uiteraard mag je aansluiten! Hoe voel je je? Wachtweken zijn veeeeel erger dan de weken ervoor, dan ben je vooral enthousiast dat er wat gaat gebeuren en heb je het gevoel dat je zelf wat 'in de hand hebt'. Nu vooral bezig blijven en je gedachten verzetten