Nee helemaal niet, paar dagen geleden last van maagzuur. Maar dat was denk ik van ovitrelle Nu jij nog!
Ook geen gevoelige, pijnlijke borsten? Hoeveel dagen na ovitrelle zit jij nu? Jij hebt ook een verse tp gehad toch of niet?
Nee ik heb nooit gevoelige borsten. Ook niet bij mijn eerste zoontje. Za avond 28 juli ovitrelle Ma 30 juli punctie Do 2 augustus terugplaatsing. We lopen een beetje gelijk. Jij gaat morgen testen toch
Bizar! Precies dezelfde data als ik! Nou, dan weet ik in ieder geval dat positief testen nu echt tot de mogelijkheden behoort. Misschien morgenochtend dan ook maar eens proberen! Hahaha!
Oh ja ik zie het. Spannend hoor. Maar ik ben ook te vroeg met testen. Eentje ziet het 13 dagen erna andere 18. Weet je wat nog gekker is. Vorig jaar 2 augustus miskraam gehad. En dit jaar 2 augustus de terugplaatsing.
Dames ik heb vanavond een avondje alleen (man heeft een vrijgezellenfeest). Hebben jullie nog leuke film tips??
Uuuuhhhmmm , ik had laatst een leuke film gezien volgens mij heet die you get me. Gaat over een meisje die een jongen soort van stalkt. Maar niet eng ofzo!