Ik liep daar ook tegenaan, maar ook ik moet nog hoop houden in een normale cyclus nam de pijn in mn tieten pas af als ik bloedde of een dag ervoor, nu zijn ze al dagen slap, zonder bloed.. heel frustrerend maar dus niet vreemd.. Ik had gister ook echt t gevoel dat ik ongesteld ging worden, de hele dag naar de wc gelopen om te checken, maar niks.. ja slijm en utrogestan in mn inlegkruisje, de lage rugpijn blijft helaas aanhouden, en da's bij mij geen menstruatie klacht, maar een chronisch iets.. waarschijnlijk teveel gedaan gister, mijn hoop is een heel klein beetje nog aanwezig tot woensdag Jij succes ook nog even, we kunnen dit! En nu ga ik nog even slapen (jeej vakantie)
Enige nadeel is dat we niet kunnen gaan bloeden omdat die vieze utro bollen dat tegenhouden. Nouja hoop moeten we altijd houden. Wanneer wil jij weer gaan testen?
Ah lieverd! misschien een kleine geruststelling dat ik ook nog steeds af en toe krampjes heb? T wil nog niks zeggen! Ik hoop dat de dagen mogen omvliegen !! Knuffel
Oooh die waren zoo blij ! Die reacties zijn echt goud waard!! Heb vanmorgen het ziekenhuis aan de telefoon gehad en heb 4 september m'n eerste echo. En volgens hun ben ik vandaag 4 weken en 6 dagen zwanger.
Aaah ja zo leuk! Ik kijk ook regelmatig filmpjes op YouTube van bekendmakingen haha. Oh top! Je hebt zelfs al een banner hihi. Heel goed! Nu op naar 4 september!!!
Woensdag, maar ik he begrepen dat t bloed gewoon door de utro heen komt.. Ik ging net naar de wc, en met afvegen had ik wat bruinig slijm ofzo op mn papiertje, dus ik weet t echt niet meer nu...
Mooi die banner @suusxoxo Wat een onzekerheid @Colinn en @Kimmetjuh90 . Jullie hebben er niks aan maar ik heb ook een positieve test gehad ondanks geen/afnemende kwalen. Weet dat het per persoon verschillend is maar toch.
Vandaag zou in een normale cyclus mijn NOD moeten zijn. Vanmorgen een nieuwe test gedaan: negatief. Ik heb vanmorgen mijn bollen nog gebruikt, heb nu nog maar voor 2 keer over, maar ga ze niet meer gebruiken. Wil liever nu zo snel mogelijk ongesteld worden en door!
Oh echt? Ik dacht dat de utro dat tegenhield. Hè jak dat is niet echt iets wat je wil zien. Bruin hoeft niks te betekenen hè? Ik heb dat wekenlang gehad in de zwangerschap van mn zoon. Heb toen tot 12 weken zwangerschap utro gebruikt en na de 12 weken nam t bruin verlies af.
Ik vrees dat er niks anders opzit dan afwachten voor mij Geeft niet lieverd, weet t zelf ook niet zolang er geen rood bloed is heb ik toch hoop hoor nog Ja had begrepen als er dus echt niks zit dat t wel doorkomt, maar ja tis afwachten wie weet is t innestelbloed geweest... zolang geen rood is, heb ik nog hoop kan nu al niet wachten om woensdag te testen haha
Woww tot 12 weken! Wat zul jij blij zijn geweest dat je ermee kon stoppen! Ik mag gelukkig zondag stoppen ermee.