Wie weet ligt het wel niet aan de utro Ik hoop dat dit het begin is van een zwangerschap! Zelfs ik ben zenuwachtig voor je test woensdag. Heb je nog bruin sluim verloren verder ?
Wat leuk die cadeautjes! En wat lief van haar ook. Het is zo fijn als je omgeving met je meeleeft. Lekker rust nemen waar mogelijk dat 'mag' nu he.
Haha @Kimmetjuh90 miss komt dat idd wel door wat anders @Bovine heel veel succes vandaag! Ik hoop op een mooie terugplaatsing van een top embryo! @hier: ik ben net wakker en voel me nog steeds erg down Vandaag komen mn bestelde testen binnen maar ik durf niet te testen. Bang voor het antwoord wat ik diep in mn hart eigenlijk al weet. Gisteravond met m'n man over gehad maar hij houdt vol tot de testdatum en hij het antwoord letterlijk kan aflezen van de test. Dat snap ik ook wel. Oké genoeg geklaag op de vroege ochtend! Wordt er bij iemand anders nog getest vandaag? Hele fijne dag allemaal! Ik heb een hele drukke dag vandaag dus ben denk ik morgen pas weer op t forum
Haha morgen zullen we er achter komen, hoop ik Nee helemaal niets Ik durf er niet zo vanuit te gaan haha ik schuif t gewoon af op de utro
Gelukkig heb je een drukke dag, dus dan heb je tenminste wat afleiding, toch? Wat het testen betreft; ik zou het gewoon van je gevoel af laten hangen. Als je liever wacht, omdat hoop doet leven, is daar toch niets mis mee? Als je die spanning zat bent, kan je ook testen en ja, misschien is het negatief, maar dan kan je die spanning daarna wel achter je laten. Ik weet het hoor, het is voor een ander lekker makkelijk praten. Hoop gewoon voor je dat alle spanning en onzekerheid niet nodig blijken geweest, omdat je een super positieve test krijgt!! Hier sinds gisterochtend geen Utro meer genomen omdat ik toch negatief test, dus dan ben ik er ook wel een beetje klaar mee. Weet niet hoe lang dat duurt om af te breken, maar potverdorie wat een enorme pijn en krampen deze ochtend! Nog geen rood in zicht, maar komt er wel aan, zo te voelen! Pfff...
Ik verlang naar positieve testen geeft een hoop weer! Heel erg spannend hier allemaal. ik ga de eerste test doen op 22 augustus ik ben echt iemand die geen geduld heeft!! Dus erg trots op dames die zoveel geduld hebben met testen
Ahh meid wat vervelend! Hopelijk veel afleiding voor je vandaag! @Bovine heeeel veeel plezier vandaag!ik vond dat zooo'n bijzonder moment!
Ik ben gelukkig goed hersteld na de punctie! Ben zelf ook veel rustiger nu die hormonen er af zijn. Pff ik was een wrak rond de punctie haha Ik kijk super uit naat volgende week! Zo spannend dat je morgen mag testen! War zegt je gevoel?
Ah wat fijn, dat t goed met je gaat meis Ik snap dat je uitkijkt naar volgende week, ik hoop dat de tp vlekkeloos voor je verloopt, en dat je uiteindelijk een mooie positieve test in handen hebt meis Ja tis erg spannend, ik was bijna gezwicht om vanmorgen te testen, maar niet gedaan.. mijn gevoel zegt dat t niet gelukt is.. hoop eigelijk dat mn gevoel er naast zit.. maar durf niet zo goed te testen, bang dat t weer negatief is
Sorry dat ik dat ik nog niet veel gereageerd heb op mensen maar ik wil heel graag even mijn teleurstelling van me afschrijven. Afgelopen donderdag begonnen met spuiten van 225 eenheden gonal f. Vandaag de eerste echo gehad "maar" vier follikels varierend van 11 mm tor 13,5 mm en twee kleinere die misschien wel misschien niet nog gan groeien. Ik ben natuurlijk al 39 en wist wel dat er niet zo heel erg veel blaasjes zaten (ik heb al 2x een uutgangsecho gehad) maar toch valt het me erg tegen maar 4 echt follikels. Ik hoop echt dat er straks wel eitjes zijn na het prikken en dat er ook wat bevrucht wordt maar ik ben het vertouwen nu heel even kwijt .
Ah wat klote! Is de ongesteldheid al doorgezet? Of heb je vanochtend nog even een test gedaan om er 'zeker' van te zijn? Ik heb het ook gehad twee weken geleden helaas.. heel veel succes, maar ik kan je een ding zeggen: Blijf hoop houden! Je lichaam kan je voor de gek houden zowel in positieve als in negatieve zin..
Ik snap jouw teleurstelling, maar je moet het positief bekijken.. Je spuit best veel, ik kreeg namelijk maar 150. Vanuit vriendinnen die dit ook meegemaakt hebben op latere leeftijd heb ik meegekregen dat er nog meer kunnen ontwikkelen de komende weken, dus blijf positief. En mocht dat niet zo zijn, dan moet je positief staan in de vier kansen die je nog gaat krijgen.. hoe moeilijk het ook is helaas! Dames op dit forum hadden tijdens de puncties ook kleinere eitjes die aangeprikt werden en waar ook weer kansen uit ontstaan zijn.. Je weet het niet! Heel veel succes de komende weken en als er wat is.. we zijn er voor elkaar!
@Kimmetje, @Colinn ik ben wel gewoon 3 dagen voor ik mocht stoppen ongesteld geworden, dus bij niet iedereen houdt de Utro het tegen.. Was er stiekem wel blij mee dat het sneller was, zodat ik niet nog langer in onzekerheid zat.