Dames ik zie nog steeds een 2e streep en wel binnen 5 minuten sinds twee dagen nu maar het loopt niet op dus ik denk dat het een restje pregnyl is en vandaag ben ik 14 dagen na pregnyl en het is mijn WD 9 ik denk dat ik gewoon niet zwanger ben en ik verwacht morgen geen streepje dus 90% is het mislukt!!!
Met mij gaat het goed wel nog steeds veel ziek en erg moe. Had t zkh nog gebeld i.v.m. de buikpijn. Moest t omschrijven en ze zei dat dat bandenpijn is omdat er nu veel in mn lichaam veranderd. Blijkbaar hebben best veel vrouwen dat al in t begin vd zwangerschap. Beetje gerustgesteld dus. T duurt wel lang he voordat er bij jou bloed komt! Je zou haast denken dat je toch zwanger bent.. maar de testen liegen er natuurlijk niet om. In ieder geval fijn dat je geen utro meer hoeft te gebruiken!
Ik zie inderdaad ook wel een lichte streep! Maar ik durf niet te zeggen of dat nog van de pregnyl is of van een positieve zwangerschap. Ik zou om de twee dagen testen als je het wil volhouden, dan moet je duidelijk verschil zien tussen de verschillende testen en moet het vanaf nu ook gaan oplopen zou ik zeggen?!
Bij mij duurde t ook 2 a 3 dagen voordat je echt duidelijk verschil ging zien. Ik zou zeggen gewoon door testen elke dag of om de dag. Dan weet je het zo succes!
Gaat goed! Ik moet als het goed is zaterdag weer ongesteld worden, dus dan heb ik mijn wachtmaand achter de rug en kunnen we vol frisse moed beginnen aan de cryo terugplaatsing! A.s. vrijdag heb ik eerst een acupunctuur behandeling (voorafgaand aan de menstruatie), heb dan nog een behandeling op dinsdag (tijdens de mensturatie) en sowieso nog 1 voorafgaand aan de terugplaatsing. Hopelijk brengt dat mijn lichaam wat rust en mijn stresslevel wat naar beneden.. ben benieuwd! Iemand ervaring daarmee toevallig?
Een ovulatietest kan niet licht positief zijn. Hij is positief of negatief maar daar zit niks tussenin. Hoe weet je dan wanneer je moet bellen?
Hier weer alles goed hoor. Mega bloedingen gehad met enorme stolsels maar ben inmiddels bezig met t laatste van de menstruatie zeg maar. Fijn om ff geen medicijnen te hoeven gebruiken en de rust komt weer wat terug. Hoe is het met jou??
Ik zie ze idd ook op allemaal. Vind ze wel duidelijk voor 12/13/14 dagen na pregnyl. Hoeveel pregnyl heb je gezet? En wanneer is je officiële testdag?
Geen ervaring mee maar ik ben wel heel benieuwd naar je ervaring. Ik ben ook zo'n stresskip en zou mn stresslevel ook wel wat naar beneden willen hebben. Wil je laten weten hoe je het hebt ervaren?
Ik ben 2 keer zwanger geraakt mijn testen waren die 2 keren niet zo en bij beiden keren wist ik zelf dat ik zwanger was zonder eerst te testen namelijk rond wachtdag 8 krijg ik bloeding met pauzes gedurende 3 weken verder zo is mijn lichaam zo reageert hij op zwangerschap dus nu geen hoop meer en geen testen meer zo bespaar ik me veel ellende en verdriet
Is t beleid van t zkh, als ik wacht tot ie positief is ben ik te laat met de ovitrelle is bij mij al bewezen met iui met echo's Ik geef t een week, anders hang ik aan de telefoon