Doe ik! Ik vind het wel spannend al die kleine naaldjes, maar heb er wel vertrouwen in dat het gaat helpen!
Meid, je moet nog een week tot je officieel mag testen!! Innesteling kan tot 10 dagen duren, dus je hebt nog alle kans..
Maar elke zwangerschap is toch anders? Dat hoor ik in ieder geval van vriendinnen om mij heen die inmiddels 2 of 3 kinderen hebben.
Oh joh dan kan het nog alle kanten op. Je testen zullen dan nu vast reageren op de laatste restjes pregnyl. Nog even geduld (hoe moeilijk ook!)
De eerste vegen bloed, en wat in mn inlegkruisje, dus nu maar maandverband in gedaan.. wel minder zo op vakantie maar t is niet anders..
Fijn om te horen dat het weer goed met je gaat! Op naar de volgende tp! Met mij gaat alles goed. Nog 2weken en dan heb ik de eerste echo. Ben heel benieuwd. Hoop dat alles goed is daarbinnen!
Kun je eigenlijk nagaan wat die utro doet. Ik kreeg de eerste bloeding wel door de utro heen maar een dag na stoppen met de utro brak t helemaal open
Valt me wel op dat het een stuk rustiger op dit forum is geworden.. Komt dat omdat iedereen in de 'wachtmaand' zit?
Ja dat wel ,veel misselijk, veel ziek, overdag heel moe terwijl ik snachts van elk dingetje wakker wordt.. en ik merk dat mn geur steeds sterker wordt haha
Ja bij mij nu dus ook... de sluis is gewoon opengebroken Heb nog nooit zo snel achter elkaar nieuw verband in moeten doen Wat een rot spul is t ook eigelijk he... Denk t wel ja... is niet zo spannend meer voor mij haha