Aanstaande zaterdag de punctie Er zijn rond de 8 grote eiblaasjes gemeten en ook een aantal kleinere die ook aangeprikt gaan worden.. alleen de vraag of daar ook een eicel in zal zitten! Ben zo benieuwd volgens de arts was het een perfect aantal. Vanavond de pregnyl prikken! Merk wel dat mijn buik behoorlijk opgezet en gevoelig is maar goed nog even volhouden. Het is voor een goed doel!
Ja ik vind het ook oneerlijk maar ja daar bereik je niks mee. Dankje @Jessie123 en je hebt gelijk; praten helpt. Gelukkig hebben we fijne mensen om ons heen. Spannende fase nu he? Vooral als je eenmaal die pregnyl hebt geprikt vind ik. Ik ga heel erg voor je duimen.
Jeeeeey wat goed! Z o u je je ervaring willen delen hier als je klaar bent met de punctie en eraan toe bent?
Zal ik zeker doen ! Ik vroeg me zelf nog af wanneer de terugplaatsing zal zijn.. weet iemand dat? Is de dag van de punctie dag 0 of 1? Begreep dat dag 3 er een terugplaatsing zal zijn..
Je hebt de punctie, dag erna hoor je hoeveel en of er een bevruchting heeft plaatsgevonden, en de dag daarna is de terugplaatsing idd dag 3 dus
Aah spannend! Het komt nu wel heeeel dichtbij voor je! Alvast heel veel succes zaterdag! (voor het geval ik niet meer op t forum kom voor die tijd) Hoe is het momenteel met de rest? Gaat alles nog goed bij iedereen ?
Haha die is indd erg toepasselijk. Fijn dat het prikken steeds beter gaat! Nog geen last van je buik verder? En heb je nog last van bijwerkingen? Met mij gaat het ook goed. Tot nu toe nog geen last van mijn buik en ook geen last van bijwerkingen.. Had ik zeker wel verwacht toen ik zou beginnen met de Gonal F. Vraag me toch af: zullen er nu al mini eitjes bij mij zijn? Vandaag dag 4 dat ik de Gonal F spuit.
Wat goed zeg! 8 klinkt goed idd. Hoeveel follikels hebben ze de vorige keren aangeprikt en hoeveel eitjes vonden ze uiteindelijk? Het is per ziekenhuis verschillend volgens mij. Ik krijg 2 dagen na de punctie te horen of en hoeveel er bevrucht zijn en diezelfde dag nog een terugplaatsing dan. Succes alvast voor morgen. Hopelijk 8 mooie eitjes!!
Hier alles goed! 3e dag dat ik deca geprikt heb. Ik ben daar nog altijd niet aan gewend merk ik. Jemig wat vind ik het naar om mezelf te prikken. Hopelijk gaat dat nog wat beter!
Ja nou, zullen we ruilen? Ik ben ZO moe! En sinds vandaag ook hoofdpijn helaas van de deca... gaver ik hoopte zo dat t mij bespaard bleef... wat fijn dat jij geen bijwerkingen van de gonal heb, hopelijk nemen de bijwerkingen hier ook af als ik met de gonal begin.. maar ben er bang voor is t beter te doen die gonal f? Wanneer heb je een echo? Ja idd.. je mag m opslaan hoor we zitten allemaal immers in t zelfde schuitje (helaas)..
Ja, klopt.. erg vervelend.. bij mij komt t zeker weten door de deca, want ik heb dit nooit gehad haha en ineens nu ik deca spuit wel.. tja 1 en 1 is dan 2 hoor
Heb ik tot nu toe wel.. ik heb net geprikt en voor t eerst deed t zeer en kwam er een drupje bloed, nu zal dat dan blauw worden denk ik? baal hier wel van Want t ging zo goed... nu ben ik bang dat ik morgen t niet meer durf
Ik heb gister een drupje bloed gehad. T prikplekje is niet anders dan bij de andere plekjes. Morgen gewoon weer doen. Je kan het!