Ja daarom er spookt zoveel in me hoofd en maak ik me gelijk zorgen maar ik heb vandaag nog geen bloed gezien. Ik gebruik nog steeds de utrogestan
Gelukkig ik heb geen bloed meer gezien vandaag maar mocht ik weer bloed zien dan bel ik gelijk het ziekenhuis
ben net gebeld door UMC dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden. Ik mag morgen naar Nijmegen voor de terugplaatsing!! Ik lees overal dat de otrivelle 10 dagen in het lichaam blijft zitten...zo nieuwsgierig als dat ik ben heb ik een test gedaan om te kijken of dat ik nu positief ga testen door otrivelle. Hij was negatief, witter dan wit!! Kan het paar dagen later alsnog positief wordt door otrivelle?
Ze zeggen dat het 14 dagen je test kan beïnvloeden maar je hebt nu negatief getest dan is al uit je lichaam neem ik aan! Maar kan het zo snel uit je lichaam??? Ik zou morgen of overmorgen weer testen als je graag wilt weten of ovitrelle uit je lichaam is
Jeeej wat goed ! Ik heb geen idee of ie dan nog positief kan worden.. mij lijkt eerlijk gezegd van niet maar ik heb daar geen verstand van.
Door de utro kan je wel een adertje hebben geraakt. Dit heb ik ook gehad in de zwangerschap van m'n zoon. En dat resultaat zit nu op de bank robocar poli te kijken Het ziekenhuis bellen heeft op dit termijn nog geen zin. Zij kunnen nog niet zo heel veel zien en ook geen garantie geven. Je kan helaas niks anders doen dan afwachten waar dit heen gaat.