Slim idd! En t kan wat bloeden en zelfs wat blauw worden. Dat is niet erg hè? Ik heb zonet weer geprikt. Ging alweer een stuk beter! Lang leve Friends voor de afleiding!! Hopelijk vandaag minder moe.
Yeah haha ik moet wachten tot vanavond met prikken best stom Ik weet dat t blauw kan worden idd.. heb de hoop dat t mij niet gebeurt
Hihi ik snap je. En t lijkt me wel lastig om 's avonds te prikken. Dan zit je er de hele dag tegenaan te hikken. Je hebt van de week eerst een echo voordat je aan de gf begint zie ik. Waarom eerst die echo dan? Ik heb namelijk mn eerste echo na een week gf gebruiken.
Hoi meiden, Vanmorgen de punctie gehad. Het prikken van het infuus ging pas na 3 keer goed, aangezien ik moeilijk te prikken ben. De punctie was ook erg gevoelig ondanks de morfine. Zo raar de vorige keren helemaal niet zo’n last van gehad lig nu op bed, buik doet behoorlijk zeer. Sorry wil niet negatief over komen, maar voor mij viel het dit keer behoorlijk tegen.. MAARRR,, we hebben 10 eicellen!! 8 mooie en 2 wat minder mooi uitziende.. iedergeval een mooi resultaat! Als het goed is aanstaande dinsdag een terugplaatsing
Ah wat rot zeg dat t nu tegenviel! Maar wat een mooi aantal, gaan we nu duimen op een bevruchting en terugplaatsing! Ik ben ook heel moeilijk te prikken, dus dat word nog wat haha
Ah balen dat het nu tegenviel maar gelukkig wel een super resultaat! Ik zou zeggen doe lekker rustig aan meid. En we hopen op een goede terugplaatsing dinsdag! @Kimmetjuh90 @Colinn Vervelend dat jullie wel wat last hebben van bijwerkingen. Wie weet als de gonal f erbij komt dat het dan minder wordt. Laten we daar op hopen! Zelf vind ik de gonal f makkelijker om te prikken. Ik heb t idee dat de deca spuitjes ooit wat botter zijn.. Ik heb zelf ook al een paar keer een bloedvlekje gehad na het spuiten maar tot nu toe geen blauwe plekjes gehad. Ik heb dinsdag weer mn echo om te kijken hoe het ervoor staat. En ik heb ook een echo gehad om te kijken of de deca zijn werk gedaan heeft. Zal wel bij elk zkh anders zijn denk ik. Ik wil ook even zeggen dat ik super trots op jullie allemaal ben! Het is ook niet niks wat we allemaal moeten doen. Wat zou het toch mooi zijn als t bij iedereen meteen raak is! Duimen duimen duimen
@Jessie123 Wat rot dat je het zo vond tegenvallen! Maar ook een mooi resultaat! Ik duim en hoop mee voor een volgend mooi resultaat.
Wel goed! Alleen vind ik het allemaal te lang duren, ik ben echt een stuk ongeduld . En met jou? Hoe gaat het prikken?
Haha herkenbaar hoor.. ik wil ook door.. het gaat goed, gister heb ik me wel pijn gedaan, waarschijnlijk botte naald, en vandaag weer helemaal niks gevoelt
Dat kan maar zo zijn ja! Heb ik ook wel eens gehad..fijn dat je vandaag niks voelde . Hoe is het met de bijwerkingen?
De moeheid is er nog steeds.. heb afentoe ook lichte hoofdpijn, en veegde vanavond wat bloed af was niet veel.. dus even afwachten of t weer een menstruatie word
Wat vervelend dat het dit keer zo tegenviel Maar je hebt het achter de rug met een fantastisch mooi aantal! Krijg je dinsdag ook pas te horen of en hoeveel bevruchtingen er plaats heeft gevonden? Doe lekker rustig aan en ik hoop dat ze een mooie embryo terug kunnen plaatsen!
Gister was ik minder vermoeid moet ik zeggen. Maar het is nog te doen. Het prikken gaat per dag iets beter ook. Het is nog steeds niet mn hobby maar ik ben nu steeds sneller klaar en ga weer door. Van de week moest ik echt bijkomen na het prikken Qua deca spuitjes kreeg ik gister als tip: als je t naaldje bekijkt heb je een lange kant en een korte kant. T loopt schuin zeg maar. En als je prikt moet je ervoor zorgen dat de korte kant naar boven zit. Dus dat je er als t ware in kan kijken. Wat lief @suusxoxo ! Ik ben ook trots op jullie. We doen het toch maar even!!
Mij hebben ze verteld dat een menstruatie niet erg is. Ik heb gisteravond de laatste pil moeten slikken dus ik verwacht van de week ook nog 1.