Eventjes een vraag voor de vrouwen die al ooit zwanger zijn geweest.. Als ik nies dan lijkt t net alsof ik word "aangevallen" in mn buik. Is dit normaal?
Bedenk net dat het pas dag 3 is... Ik doe het vanuit mijn natuurlijke cyclus dus ik denk dat ik vanaf maandag wil gaan testen. Bij cryo zou het binnen 5 dagen ingenesteld moeten worden, dus maandag zou ik misschien al wat moeten zien verwacht ik.. Nog even afwachten!
Dag allemaal, hoe is het met iedereen hier? Ik volg jullie wel en lees bijna alles veel succes de komende tijd en hoop op positieve berichtjes
Schijnt wel normaal te zijn, is voor mij bijna 8 jaar terug dat ik zwanger was, en heb toen nooit iets gemerkt, pas toen ze ging schoppen (kwam er pas na 10 wkn achter dat ik zwanger was) Zolang je geen hevige pijn en bloed verlies hebt zou ik me geen zorgen maken hoor meis
Hier goed! Eindelijk mag ik weer hihi Over een week aan de ovulatietesten beginnen, heb er nu al zin in
Dat zijn je banden hihi. Mega pijn kan het doen. Probeer je romp naar links of naar rechts te draaien als je niest. Dan gaat de druk van het niezen niet naar beneden maar naar de zijkant. Dit is ook heeeeel goed voor je bekkenbodemspier
Hihi graag gedaan! Niezen is 1 van mijn gekke kwaaltjes als ik zwanger ben trouwens. Ik nies de hele dag door. Zelfs tijdens de bevalling
Haha echt ? Wat je er eigenlijk wel niet allemaal van kunt krijgen he Ikzelf heb t gevoel alsof alles te veel is om te doen. Ik ben al weken moe en lui maar lijkt wel alsof t nog erger wordt. Achjaa nog 2 en halve week en hopelijk wordt t dan beter! Ben ook nog steeds veel misselijk,ziek en mn neus... man man
Weer een dagje verder. Wat kan het langzaam gaan... Ik ben heel vroeg begonnen met testen. Had 15 early testen voor 9 euro via zwanger en kids. Heeft mij wel geholpen om te overleven. Succes nog!!
Ja grappig hè? Dat zijn van die kwaaltjes die je niet vaak hoort maar er wel zijn haha. Net als een verstopte neus. Heel irritant! Hopelijk voel je je snel beter! Ben je ook zo misselijk dat je er van moet overgeven?
Ja pfff , maar op zich vind ik dat niet erg. Ofja tis niet lekker natuurlijk maar ik heb dan wel t idee alsof ik in ieder geval niet voor niks misselijk ben haha. Khoop zo dat ik over n paar weken weer normaal naar de supermarkt ken zonder al die nare geurtjes waar ik dán weer misselijk van wordt. Haha t is wat! Gelukkig krijg je er wel iets heeel moois voor terug!
Thanks voor de tip! Waren dat deze? https://www.zwangerenkids.nl/15-zwangerschapstesten-dipstick-uiterst-gevoelig