Start ivf/icsi JULI/AUGUSTUS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door samira28, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Nou zover ik kan bedenken niet. Volgens cwz doen ze dat alleen als er geen zaadcellen gevonden worden om uit te sluiten dat er een genetische oorzaak is voor dat probleem. Maar omdat onze waarde zo laag was wist het cwz niet of ze het alsnog wilde doen misschien. Dus die slag moesten we om de arm houden.
    Zover ons bekend zitten er in de familie geen fertiliteitsproblemen verder, dus ik hoop gewoon zsm op groen licht en gas er op :D

2. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Wie o wie had dat ook? Ik slaap vandaag gewoon hele dag en ben nog aan het herstellen. Hoop echt dat ik me morgen echt helemaal beter voel.

3. beebj

beebj Niet meer actief

Kunnen we elkaar een handje geven @Littlegirl1989 . Merk dat wij in veel opzichten veel op elkaar lijken. Ik moet ook iets hebben om naar toe te leven, dan gaat ze tijd redelijk snel. Daarom ook dat ik nu een ovulatie testje deed, dan weet ik tenminste wanneer ik m’n menstruatie kan verwachten. Leef nu dus naar 20 augustus toe en dat geeft mij veel rust int koppie.

Nou @Pitaa91 . Ik had sochtends vroeg de punctie en was pas rond 18:30u thuis. Eer ik mezelf “herlevend” voelde, was het al 20u. En inderaad, non stop slapen / slapen / slapen. Ik heb echt 5 dagen plat gelegen eer ik volledig was hersteld.

4. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Wauw @beebj wat duurde het 5 dagen toch langer! Ik ben benieuwd aankomende 5 dagen. Ik begin ook steeds meer pijn te voelen dus denk dat morfine inmiddels steeds meer uitgewerkt is?

5. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb werkelijkwaar geen idee meer wat ik exact kreeg @Pitaa91 . Zover van de wereld was ik dus:oops: Weet dat ik een injectie net boven m'n bil / onderin m'n rug kreeg. En een infuus waar iets doorheen gespoten werd en vervolgens aant vocht aangesloten werd. Eenmaal thuis had ik veel baadt met Neurofen. Misschien ook iets voor jou? Het was dat ik écht naar huis wilde, anders hadden ze me een nachtje gehouden. Bleef maar overgeven..

Ik kreeg overigens wel een briefje mee voor de werkgever dat ik de 3 dagen erna niet mocht werken. Hoe zit dat bij jou in NL?

6. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    @beebj Ah bedankt voor je tip overigens. En ik werk niet want ik ben huismoeder haha. Maar mijn gyn zei dat ik morgen weer in staat ben om alles te doen en ik moet vandaag heel veel uitrusten?!..

7. beebj

beebj Niet meer actief

Ik werk ook niet, maar kreeg het standaard briefje wel mee:p M'n man kreeg er overigens ook eentje, die mocht de dag van de punctie niet werken om voor mij te zorgen. Wat een verschillen hè...

Pitaa91 vindt dit leuk.
  8. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Het werd ons ook niet verteld haha. Wel dat hij voor het zekerheid vrij heeft genomen om mij zoveel mogelijk te verwennen. Lief he?

9. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Inderdaad zo te zien verschilt het per ziekenhuis per afspraken. Ik moet morgen even kijken hoe het met mij is.

10. beebj

beebj Niet meer actief

Zeker heel lief!:D Wij zijn zelfstandig ondernemer, dus m'n man had ook gezorgd dag ie die hele dag thuis was idd

Pitaa91 vindt dit leuk.
  11. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    echt? wat doen jullie voor je eigen bedrijf als ik weten mag?

12. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Maybe is dat een stomme vraag maar ik vraag t toch gewoon hier.

Tellen jullie ook vanaf punctie dag ook 1 dpo? of na TP 1 dpo?

13. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Geen stomme vraag hoor! Na mijn weten is vanaf de punctie 1dpo omdat de punctie eigenlijk je eisprong is. Hoe voel je je nu?

14. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Hmm ik voel me nu weer levend maar nog steeds een kleine stukje zelfde zoals vanmiddag maar slapen lukt dat sowieso niet meer haha. Ik heb heb het zojuist pregnyl 5000ie gezet om innesteling en anders te bevorderen ofzo.

15. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    En het staat er in mijn brief; ik mag het dus 15 dagen na TP thuis testen...

16. beebj

beebj Niet meer actief

Inderdaad rekenen vanaf terugplaatsing. Wij hebben een eigen rijschool @Pitaa91 . Manlief zit meer dan fulltime in de auto & ik doe thuis de boekhouding/administratie als dochterlief slaapt smiddags.

Pitaa91 vindt dit leuk.
  17. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Pitaa91 wauw mooi aantal zeg! Viel het je mee alles bij elkaar? Hoe is het nu met de pijn? Ik mag inderdaad 17 dagen na punctie testen en dat is precies 2 weken na terugplaatsing!

@indy90 goed nieuws voor jou! Gezellig samen op het wachtbankje straks!

@LVtje balen zeg die blauwe plekken. Deze ronde had ik 2 kleintjes. Maar duurt lang voordat ze weg zijn!

@beebj wat een teleurstelling zeg! Maar wat de rest ook al zegt anders verspil je een cryo. En daar zijn ze toch te waardevol voor. Maar je bent wel een beetje blij gemaakt met een dooie mus!

@Littlegirl1989 het is inderdaad fijn als je iets hebt om naar uit te kijken! Hoop voor je dat je snel kan starten! En inderdaad niet geschoten is zeker mis!

Hier gisteren nog lekker rustig aan gedaan. Heb komende week ook nog vrij. Vorige punctie onwijs veel last gehad. Waarschijnlijk omdat ze door een cyste waren gegaan en nu niet. Maar voel nog goed dat mn buik toch van slag is. Dus toch mn gemak houden!

Is er nu al iemand die het wachtbankje aan het opwarmen is? Of ga ik de eerste zíjn morgen?

18. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    @CaDi Dank je haha. Ik voel me nu beter maar ik heb nog wel een klein beetje pijn in mijn rug en buik dan gisteren. Gister had ik moeite met opstaan en lopen maar vandaag lukt mij wel redelijk om weer normaal te lopen. De punctie viel het wel een klein beetje mee want je voelde alleen maar vervelende prikjes.

Spannend vandaag mag je teruggebeld worden of hoeveel eitjes wel/niet bevruchten worden... Laat ons weten?

19. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Mooi dat het is meegevallen @Pitaa91. Nu lekker rustig aan en goed naar je lijf luisteren!

Ik ben net gebeld en er zijn 5 embryo's! Jemig wat vond ik dat spannend. Denk nog spannender dan de punctie. Ben zo opgelucht en blij dat er 5 bevrucht zijn!

20. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    @CaDi Wauw wat een mooie aantal zeg. Hopelijk zijn de rest van emmys goed genoeg om in de vriezer te kunnen doen. Ik heb 12 eicellen laten weghalen gisteren als ik naar iedere vrouw met aantal follikels, eicellen en emmys kijk, dan denk ik dat er ongeveer 9 a 10 emmys worden? Ik hoop echt van harte dat de mijne wel van het top kwaliteit worden zodra het zkh de rest van mijn emmys in de vriezer zouden kunnen bewaren.

Dus hoor je het morgen of de rest van je emmys in de vriezer bewaard kan worden?

Deel Deze Pagina