Wat herkenbaar, dat gevoel. Zo voelde ik me ook. Wij zitten ook nog te wachten voor de start. Het fraagt een hoop geduld van je... hopelijk kunnen jullie snel beginnen (en wij ook )
Indy wat een goed nieuws, ook voor jou duimen dus!! Plaatsen ze er vanwege je leeftijd eventueel 2 terug? Normaal is maar eentje toch?
Haha kon het nergens terug vinden (hoewel, je naam verraad het wel een klein beetje zie ik nu ). Ik dacht dat je bedoelde dat er 2 waren ontdooit tegelijk, waarvan dus 1 overleefd had
Is dat normaal dat ik nu een heel lichtte roze afscheiding bij het afvegen heb gehad, net 4 uurtjes na de tp?
Hi dames, ik zit al een tijdje geregeld mee te lezen en ben er nu aan toe om ook mee te kletsen ☺️ Sinds februari 2015 bezig voor een tweede kindje, na een jaar onderzoeken gehad en moesten weer een jaar proberen. Dit jaar in mei kreeg ik een HSG onderzoek en bleken beide eileiders dicht te zitten. Toen ging het heel snel, beide zaten vol met vocht en 6 weken geleden beide verwijderd. Nu is het wachten op me eerste menstruatie en dan mag ik eindelijk starten, eindelijk een echte kans (na 2,5 jaar proberen zonder een kans wat we niet wisten) ik verwacht binnen nu en 2 weken me menstruatie en heb alles al in huis. Ben heel benieuwd hoe ik op alles reageer en hoe de punctie gaat.
Ooo ik hoop zo dat ik volgende cyclus mag starten.. zit nu op cd 8. Cd 30-32 verwacht ik te menstrueren.. dat kan dan toch wel? Of zoude ze zeggen een cyclus later? Oooo weet echt niet wat ik kan verwachten haha ga morgen maar even bellen want dit vreet aan me kan niet wachten tot dat ik vrijdag voor flmeting moet..
Zojuist heb ik een beetje last van soort menstruatiekrampje in onderrug en onderbuik. Gistermiddag de verse tp gehad dus hoop dat het dit een goede teken is. (Alle cyclussen inclusief 1x iui was het altijd een teken van menstruatie/mislukken )
Even een kort berichtje van mij. Heb vakantie deze week dus ben wat minder online omdat we tussendoor vaker weg zijn. Ik duim voor alle dames op het wachtbankje. Hoop zo op mooie testen over een week of 2! @Girll93 Wij zijn na 6x IUI doorverwezen. Maar we moesten na een ander ziekenhuis. De intake hadden we toen redelijk snel, en al met al denk ik een 2 maanden na de laatste IUI dat ik met de pil begonnen ben.
@Mikki87, welkom! Laat die menstruatie dan maar komen denk ik zo. Welk protocol heb je? Heel veel succes! Het is een zwaar traject maar als het iets oplevert maakt dat alles weer goed. @Girll93 je kan altijd bellen! Ligt er denk ik aan of ze nog onderzoeken willen doen. @Pitaa91, dat roze is denk ik omdat ze toch weer je baarmoeder in zn geweest met tp. En die krampen kunnen ook als nareactie van de punctie zijn hoor. Bij mij vertelde ze dat je het moet zien als een grote blauwe plek die een week nodig heeft om te genezen! @LVtje, geniet lekker van je vakantie! Je bent ook begonnen met stimuleren als ik het goed heb onthouden?!
@CaDi Volgens mij kort protocol (ben er nog niet helemaal in thuis haha) op dag 1 van de menstruatie moet ik starten met fostimon. Ja gek genoeg heb ik er "zin" in om te starten
@Mikki87 fostimon ken ik niet. Maar je hoeft dus niet am de pil?! En krijg je nog een 2e injectie erbij? Wanneer heb je eerste echo? Helemaal niet gek dat je zin hebt om te starten. Een zwangerschap is iets wat in jou geval al 2.5 iets is wat je wilt. En denk dat je als vrouw daar alles voor wil doen en liever gisteren dan vandaag! Althans zo werkt het bij mij wel @LVtje spannend hoor! Duim voor je dat het een mooi aantal follikels mag zijn!