Start ivf/icsi JULI/AUGUSTUS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door samira28, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Ik snap dat je heeeel graag wil maar dat het een innesteling is lijkt me een wat voorbarige conclusie. Je hebt net een punctie en terugplaatsing achter de rug. Bovendien spuit je 3 keer pregnyl en gebruik je waarschijnlijk utrogestan. Dit kan zorgen voor onwijs veel klachten die helaas precies lijken op een zwangerschap. Ik zeg het niet om vervelend te doen ofzo maar in je berichten lees ik een beetje de wanhoop omdat je zo graag wil. Het enige dat je kan doen is gewoon wachten, zoveel mogelijk afleiding zoeken en hopen op het beste. Zet m op!

Pitaa91 vindt dit leuk.
  2. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Zooo... dat is spannend zeg!!!! Hoop dat t je een beetje rust geeft nu je de gyn gesproken heb.. Maar ik snap dat je onzeker bent vanwege die krampjes:( succes, zet hem op!!!!!:)

3. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw

Precies die onzekerheid. Ik wacht het rustig af hihi.

4. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Net berichtje gehad van MCK, er zijn 3 embryo's ingevroren van de 4 die ze hebben laten doorgroeien!

LVtje, Marissie82, Girll93 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. indy90

indy90 Fanatiek lid

21 jan 2017
    3.915
    3.603
    113
    Super nieuws!

CaDi vindt dit leuk.
  6. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Poeh wat is het hier druk zeg. Ik heb net even bij gelezen maar op alles reageren is even te veel met zo veel berichtjes elke keer dat ik even kijk. Ik duim in ieder geval mee voor jullie allemaal!

Zit zelf vandaag ook met gekke krampjes. Ik heb deze maand geen medische ingreep maar wel de eerste keer na de IVFpoging dat ik weer in een naturlijke cyclus zit. Heb ovulatietesten gedaan maar nu al de derde dag op rij een heel licht streepje... kom er niet helemaal wijs uit. Temperatuur lijkt nog niet echt aan te duiden dat de ovulatie geweest is. Nu dacht ik vanmiddag dat mijn krampje dus wel mijn ovulatie zou zijn maar hij houdt nu al 6 uur aan! Hebben jullie dat wel eens zo gehad? Ik heb overigens nog niet zo vaak echt met ovulatietesten gewerkt en heb ook nog nooit een vette streep gezien, altijd maar licht. Maar heb het ook nooit met de 2e ochtendurine gedaan, las hier dat dat eigenlijk moet en daarom doe ik dat nu wel (wel lastig om dan vóór je werk al een tweede keer te moeten, krap aan met de tijd voor mij 's ochtends!)

7. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    spannend

8. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Qua pijn kan i je niet helpen. Ik heb de hele maand krampen en steken en vage pijnen door de endo.
    Héb inmiddels wel heel wat ovulatietesten versleten!
    Maar ik had ook vaak genoeg meerdere dagen een licht streepje. Ineens is hij donker, let maar op!
    Ik heb altijd gewoon met 1e ochtendurine gedaan.
    Tijdens mn cryo cyclussen heb ik de clearblue digital gedaan en daarbij moest ik ook 1e ochtendurine gebruiken.
    Van welk merk heb je de testen?

9. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hoi allemaal, mag ik jullie joinen? Ook ik ben begonnen met de eerste ivf poging. Gisteren 1e echo gehad, ben nog een beetje ong maar alles zag er goed uit en ben gisteren dus ook begonnen met de gonal f. Spannend allemaal, maar heb er een heel goed gevoel over, weet ook niet waarom maar is alleen maar goed denk ik. Hopelijk voor ons allemaal het gewenste resultaat!! Succes allemaal!!!

Pitaa91 vindt dit leuk.
  10. Kiwietje85

Kiwietje85 Bekend lid

16 mei 2017
    500
    284
    63
    Vrouw
    Oké toch nog even door blijven testen dus... ik heb gewoon goedkope van de Action.

11. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Super nieuws! Welkom :).

puppy28 vindt dit leuk.
  12. beebj

beebj Niet meer actief

Klopt @Kiwietje85 , niet met ochtendurine. Miss ja savonds bij thuiskomst na je werk voor jou handiger? Als je het maar rond hetzelfde tijdstip doet elke dag. Kan best even duren eer je een positieve test hebt hoor. Zou niet kijken naar lichamelijke klachten.

13. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Dankjewel!
    Jij zit al op het wachtbankje lees ik, spannend zeg!!

Pitaa91 vindt dit leuk.
  14. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Ik heb vrijwel altijd lichte streepjes op ovu testen. En dan ineens knalt hij
    Heb destijds ook altijd die van de action gebruikt maar werkte voor mij toen heel fijn.

Vind het zo spannend voor de wachtbankers. Hoop echt weer op positieve berichten.

Ik heb nog weinig te melden, zaterdag de eerste keer spieken wat en hoeveel er zit.
    Heel benieuwd dus en ook richting de rest van de week mbt punctie enzo

15. Pitaa91

Pitaa91 Fanatiek lid

6 jun 2017
    1.349
    814
    113
    Vrouw
    Yes!! We hebben een brief van zkh ontvangen. 3 embryo's zijn er ingevroren.

beebj, Kiwietje85, LVtje en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Wat fijn @Pitaa91 ! Dat is redelijk hoopvol, iig meerdere kansen uit deze punctie.

Pff, ik word nu al bloednerveus haha, nog 6 dagen :rolleyes: zit als een klein kind af te tellen joh.

Over ovulatietesten: hier ook meestal binnen een dag van licht streepje naar een knaller. Ik gebruik de cb omdat ik gek word van het aflezen van die streepjes, maar kijk ook bij cb dan wel ook altijd ff naar het streepje. Deze ronde wel een oploper, denk morgen of overmorgen de knaller (had gedacht vandaag al, maar goed).

17. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    @Kiwietje85 hoe was je test vandaag?

@Littlegirl1989 logisch dat je aan het aftellen bent als een klein kind. Ik wilde al een aftelkalender maken voor het testen haha.

@LVtje fijn dat je al bijna mag!

18. Girll93

Girll93 Actief lid

4 jul 2017
    346
    163
    43
    Vrouw
    Manager zorg & welzijn
    Schiedam
    Ben net bij de gyn geweest voor een fm en ze weet echt niet wat ze wilt :confused:

Echo was weer super, weer 2 eitjes! 1 van 15 en 1 van 11 mm. Ze denkt dat dit weekend hooguit dinsdag mn eisprong is. Ik hoef deze cyclus niet meer voor een echo en bloedprikken omdat alles weer perfect was. Ze zei dat myn bms netjes 3 lagen had.

Man moet toch voor een echo van zijn ballen en bloedprikken op zijn hormonen. As woensdag is dat, dan krijgen wij ook gelijk de uitslag van t bloed & echo. Als er niets uit komt, staat er alvast een afspraak. 14 september moeten we voor de intake ivf/icsi. Ondanks wij al weten hoe t traject gaat verlopen is deze afspraak verplicht voor de verzekeraar? Dan horen we welke datum ik mag starten met injecteren.

Ik ben eigenlijk vergeten te vragen of ik weer clomid moet slikken als ik nu deze ronde ongesteld word? Misschien niet om 1 cyclus rust te geven om de volgende te starten? Ik bel de gyn dan gewoon op, op de 1ste dag van myn menstruatie. Had vandaag eigenlijk willen horen; volgende ronde mag je starten met ivf/icsi:$

19. CaDi

CaDi Fanatiek lid

2 aug 2016
    1.514
    1.091
    113
    Heb je niet gevraagd of je komende cyclus al mag starten? Anders zou ik dat gewoon nog vragen. Ik heb zo'n intake ook gehad. En kan mij wel voorstellen dat er eerst intake gedeclareerd moet worden voordat ze de code van ivf kunnen declareren.
    Ik ben fysiotherapeut en wij moeten ook eerst intake declareren anders krijg je de rest niet vergoed.
    Want kan de afspraak van de intake niet eerder?

20. beebj

beebj Niet meer actief

15mm en dan dit weekend je eisprong?:confused: Lijkt me eerder voor maandag/dinsdag @Girll93

Intake gesprek ivf is idd verplicht, maar niet voor de zorgverzekering hoor. Juist voor jezelf, om exact te weten hoe en wat. Dan krijg je alle uitleg & waarschijnlijk ook alle spulletjes al mee naar huis.

Zou dat idd even doen. Ik moet altijd m'n dag 1 doorbellen

Deel Deze Pagina