@LVtje nee is niet standaard bij ons, ik heb er wel gewoon om gevraagd en het was geen enkel probleem (gelukkig). Hoop het ook zo, we zullen zien!! @CaDi gelukkig dat het alweer wat beter gaat. Hoop zo voor je dat het gewoon goed zit, alles kan nog! En met sedatie bedoel ik inderdaad een roesje, volgens de vpk ben je dan gewoon echt eventjes weg maar kom je ook heel snel weer bij. Ik ben ook erg benieuwd of die andere 2 mee gaan doen. Maar ben al blij met 1 eicel en 1 bevruchting. @Cassie21 Ja zo gaf de vpk het ook aan, ze zei gewoon letterlijk: " oh heerlijk, ben je lekker eventjes weg!", haha! Ik moet wel zeggen dat ik net, voordat ik voor het eerst de utrogestan wilde gaan inbrengen, ineens erg veel witte (vrij dikke) afscheiding in mijn onderbroek had zitten, excuus voor het onsmakelijk lezen. Is dit normaal? Ik heb dit eerder alleen gehad wanneer ik mijn menstruatie moest verwachten of wanneer ik die ene keer zwanger was. Ik dacht dat door de decapeptyl, je eigen hormoonhuishouding juist helemaal stil lag. Als niemand het hier weet, bel ik morgen sws even de ivf-vpk.
Even een kleine update hier. Het bloeden is inmiddels begonnen en vanmorgen al een negatieve test dus dat is opzich fijn. Net gebeld door de verpleegkundige en goed nieuws ik hoef niet meer aan de pil we krijgen het korte schema en begin de eerste dag van mijn volgende menstruatie al met spuiten. De medicatie word flink opgeschroefd om wat meer follikels te laten groeien. Ik heb er stiekem toch best weer een beetje vertrouwen in. Heel veel succes meiden en ik hoop op heel veel mooie baby's over 9 maanden.
@Cassie21 ja ik moest dus starten NA de ovitrelle, en op de dag van de punctie pas na de punctie weer. Heb het nog even nagekeken in de brief, en daar staat het ook duidelijk. Waarom, heb ik eigenlijk niet eens gevraagd. Nu jij het zegt, herinner ik me van de IUI dat ik de utro ook altijd pas na de inseminatie moest nemen. Ik word straks terug gebeld door de vpk en ga dat ook eens navragen. @indy90 fijn dat je nu in iedergeval wat zekerheid hebt. Goed dat je de volgende ronde weer met vertrouwen in gaat, ik geloof er echt in dat dat wel zal helpen! Heel veel succes voor jou!
@indy90 had je het toch goed helaas. Wel fijn dat je lichaam het nu al aan het oplossen is! Dan kan je inderdaad weer vooruit kijken! @puppy28 ja roesje is denk ik wel relaxt! Ik vond het met morfine ook zeer goed te doen! Ben je al zenuwachtig of toch nog aardig rustig? Ik werd vanmorgen wakker met een flinke koortslip zal dit door alle hormonen of toch zwangerschap kunnen komen?
Dat was snel, vpk belde. Het witverlies zou niet zo veel kunnen zijn, in de zin van het zou niet ernstig zijn. Waarom ik al voor de punctie met de utro begin, is blijkbaar om het baarmoederslijmvlies nog wat dikker te maken, zodat de embryo zich straks goed kan innestelen. Blijkbaar kan het zijn, dat je door alle hormonen wat dunner bms kan krijgen. @CaDi ja ik denk het ook wel idd . Ben nog niet zenuwachtig, maar dat zal morgen wel komen schat ik haha. Of de koortslip echt door de hormonen komt, geen idee. Misschien dat je wat minder weerstand hebt omdat je lichaam hard aan het werk is om ervoor te zorgen dat je baby een fijn plekje krijgt daar?? Ik weet het echt niet, zeg ook maar wat haha.
Gek he al die andere protocollen. Nog nooit gehoord dat iemand dat voor de punctie al moest gebruiken. Mn bms was bij laatste follikel meting geloof ik al 10mm.
Ja inderdaad, vind het ook een beetje wazig omdat ik op internet ook lees pas NA de punctie. Maar het zal wel goed zijn, gelukkig heb ik lichamelijk niet echt last van de bolletjes. Alleen die troep is zo irritant. Achja, alles voor het goede doel!
Had ik ook nog nooit gehoord, maar zo heeft ieder ziekenhuis toch ook weer hun eigen protocol. Ik moest na de punctie beginnen 's middags. @indy90 Fijn dat je niet meer aan die pil moet. @CaDi je hoort wel vaker dat je weerstand zakt dus zou best daardoor kunnen komen.
Ik bloed echt veeeeeel meer dan normaal en ik heb ook steeds veel stolsels verloren dus ik denk dat het miskraam is aangezien ik 4 dagen te laat was?!
Zou heel goed door alle hormonen kunnen komen! Dat je meer bms hebt aangemaakt. En dat je ook 4 dagen later bent. Hoeft denk ik niet gelijk een miskraam te zijn denk ik!
Fijn dat je er positief naar kijkt. Het komt zeker goed met jullie! Bij mij hadden ze de laatste poging ook de medicatie verhoogd en het heeft zeker geholpen dus ik hoop dat het bij jou ook goed zit en dat je straks ook een mooie positieve test in handen hebt!
Het zou best kunnen maar hoeft niet perse. Ik heb meestal zware bloedingen met stolsels en de afgelopen keer dat het raak was en mis ging, met 5 weken een lichte bloeding gehad van 2 dagen. Iedereen lichaam is anders dus kan meerdere redenen hebben. Kijk wel uit dat je ijzer gehalte niet te laag word.
En nu even ego zijn. Mijn test van vandaag is niet veel donkerder dan gister, misschien morgen of overmorgen wel. Dus word vervolgd. Ook heb ik niet echt symptomen behalve dat ik niet kan afgaan terwijl ik normaal een paar keer per dag ga...
Snap wat je bedoelt. Morgen gewoon weer testen. Daarom doe ik het om de dag. Anders ga ik ook zitten twijfelen!
Ja sowieso ga ik elke dag testen tot de bloedtest, ik heb genoeg in huis. Ben ik tenminste voorbereid. Hopen dat de test voor die tijd wat oploopt.
Hoi dames, tijdje geleden weer..en een hoop gebeurd hier lees ik.. @Cindy voorzichtig gefeliciteerd meid, maar aan de testen te zien zijn ze wel duidelijk te zien dat het goed stijgt.ik duim! @CaDi gefeliciteerd, ook nog lekker pril @Pitaa en @Indy jammer dat het deze keer niet is gelukt, nieuwe ronde nieuwe kansen..@Indy jij hebt zeker geluk dat je niet aan de pil moet..bij ons ziekenhuis is dat echt verplicht minimaal 3 weken. De rest ook heel veel succes, heb niet ver terug kunnen lezen. Ik moest dus 3 weken aan de pil, en begin as zondag weer met de decapeptyl.. Omg al die hormonen weer..
@samira28, jij hebt dus ook het lange protocol... ik ook... ik ga aanstaande vrijdag eindelijk starten met de stimulatie. @Cindy83. Gefeliciteerd! @indy90. Fijn! Kort protocol! Wanneer start je dan met de stimulatie? En wanneer is de 1e echo? Weet iemand waarom het ene ziekenhuis een kort protocol heeft en de ander een lang?
Ik denk dat het afhangt vanuit wat je start. Aangezien ik vanwege de endometriose geen menstruatie mag krijgen, gebruikte ik lucrin en vanuit daar kon ik beide keren starten met het korte protocol. En vanuit de pil zo het een lang protocol zijn geweest. Maar het kan natuurlijk ook per ziekenhuis verschillen
Ja wij hebben altijd het lange protocol..maar de dagen vliegen wel voorbij zeg.. Vrijdag begin je met stimuleren, je bent er bijna