Start ivf/icsi JULI/AUGUSTUS

Discussie in 'MMM clubs' gestart door samira28, 27 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Spannend @Marissie82! Heelveel succes met de punctie!

Ikzelf voel helemaal niks, zit nu op dag 11 na de tp (incl dag vd tp geteld). Wilde eigenlijk morgen gaan testen, maar ik durf niet. Daarnaast heb ik ook maar 1 test nog en wil niet nog meer geld uitgeven aan een teleurstelling. Dus wacht denk ik maar tot vrijdag. Dan zou die toch wel positief moeten zijn als het raak is? En zo niet, dan kan ik er gewoon vanuit gaan dat het niet raak is en stoppen met de utro, toch? Heb nl. op 21 aug de ovitrelle gezet, 23 aug de punctie en 26 aug de tp. Zhuis geeft aan 16 dagen na tp te testen maar dat vind ik wel overdreven, niet?

Marissie82 vindt dit leuk.
  2. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    @Marissie82 Wat mooi meid! Ik hoop dat de punctie mee gaat vallen. En ik duim voor mooie embryo's! Als het goed is word ik donderdag middag terug gebeld met een nieuw plan van aanpak. Op het moment zit ik aan een kuurtje provera om de boel af te breken. Wachten duurt lang o_O.

@puppy28 Wat spannend zeg! Dat je nu nog niks voelt hoeft niet te betekenen dat het niet gelukt is. Ik stel mijn test dag ook altijd uit als ik twijfel. Zolang je wacht tot dag 16 ben je in ieder geval misschien zwanger. Daar probeer ik altijd een beetje van te genieten. Mijn duimen draaien met je mee.

Marissie82 en puppy28 vinden dit leuk.
  3. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    @Briar Rose ja ik herken wel wat je schrijft, "genieten" van de hoop dat er toch iets groeit in je buik. Heb vanochtend toch maar niet getest. Denk dat ik vrijdag toch maar een poging ga wagen, ben dan ook vrij. Mocht het negatief zijn dan ben ik tenminste lekker thuis. Hopelijk dat jij weer snel een nieuwe poging mag doen. Is dat al bekend wanneer dit is? En heb je nog iets gehoord vd artsen waarom dit zo is gebeurd?

4. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    Hoi allemaal sorry dat ik zo weinig laat horen. Beetje druk geweest. Ik ga straks even een beetje terug lezen.

Hier is de startecho goed gegaan :) baarmoederslijm 3 mm en eierstokken zijn rustig. Vanaf vrijdag starten met gonal f 225 eenheden. Vrijdag de 15e eerste fm :)

5. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Mag ik met jullie meeschrijven? Het september/oktober groepje is erg rustig. Gisteren op 14dpo een spierwitte test, dus ik heb geen hoop meer dat de laatste IUI gaat werken. Wel jammer, want ik had eindelijk 2 eitjes. Nu wachten op mijn menstruatie en dan mag ik gelijk beginnen met decapeptyl en dan op dag 2 Gonal F 225 erbij. Vandaag was mijn temperatuur omlaag En heb ik buikpijn, maar als je erop zit te wachten breekt het natuurlijk niet door.

Ik heb al even stil meegelezen en misschien reageer ik niet altijd. Maar ik zou het fijn vinden om mee te mogen schrijven.

Ik ben 34 en we zijn nu 2 jaar bezig voor ons 2e kindje. Als jullie vragen hebben, roep maar hoor!

Gelijk zelf ook een vraag. Als het morgenochtend nog niet is doorgebroken voordat ik naar mijn werk ga, moet ik dan de decapeptyl mee naar mijn werk nemen? En moet dat dan gekoeld?

Groetjes!

6. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Ben vandaag volgens mij ongesteld geworden. Vanochtend licht bruinverlies en net bij het afvegen roodverlies. Denk dat het niet gelukt is deze x :(

7. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Wat verdrietig zeg! Je bent nu ongeveer 2 weken na de punctie, als je nu negatief test zal het waarschijnlijk niet gelukt zijn.

puppy28 vindt dit leuk.
  8. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Ik heb nog niet getest, durfde het gewoon niet. Moet ook zeggen dat het nu weer bijna over is dat roodverlies, heel lichtjes nog maar. Maar dit zorgt er wel voor dat ik morgenochtend ga testen. Dan weet ik het 100% zeker.

9. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    @puppy28 wat ontzettend rot zeg! Een hele dikke digitale knuffel. :cry:

@anak2 mooi nieuws. Succes met deze ronde :thumup:

Ik moet eerst een cyclus met de pil beginnen. Daarna gaan we starten met een maximale dosis gonal f. En ze willen mijn bloed waarde strak in de gaten gaan houden. Verse tp zal er niet meer inzitten omdat we sowieso naar overstimulatie gaan.

puppy28 vindt dit leuk.
  10. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Weten de artsen nu al wat die daling van het oestradiol gehalte in houdt?
    En waarom nemen ze weer het risico op een overstimulatie?

11. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Ik heb vandaag de punctie gehad. 16 eicellen zijn er gevonden en het rietje met zaadcellen zijn goed ontdooid en dat waren er voldoende om deze eicellen te kunnen bevruchten. Zaterdag horen we of er een bevruchting is en of de terugplaatsing zondag doorgaat. Dan 1 uur van te voren nog bloed prikken of ik geen overstimulatie heb... Anders is er voor mij geen verse terugplaatsing. Nu lekker in joggingbroek en warmtekussentje op de bank, want mijn buik voelt niet zo fijn aan.

Blijft toch bijzonder het lichaam. De vorige keer met dezelfde dosering 9 eicellen en nu 16...

12. Briar Rose

Briar Rose Actief lid

1 sep 2013
    115
    9
    18
    Flevoland
    @Marissie82 Nee het is niet duidelijk waarom die daling er was. De arts zei dat we de alles of niets methode toe gaan passen. Maar waarom weet ik niet.
    Jij om ieder geval beterschap met je buik. En hopen op een verse tp!

Marissie82 vindt dit leuk.
  13. puppy28

puppy28 Fanatiek lid

20 jan 2014
    1.222
    604
    113
    Hi dames,
    Mijn regels zijn echt doorgebroken. Dus een test was niet meer nodig. Vandaag voel ik me echt een beetje klote, maar hopelijk morgen weer vol goede moed focussen op IVF 2 in DD. Ik ga dan ook verhuizen naar een andere mmmclub. Ik duim voor jullie dat wel het raak zal zijn!! Heel veel succes!

14. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Sterkte!

15. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Weet niet of er hier nog mensen meelezen, maar ik ben vandaag gebeld dat er een bevruchting ontstaan is en dat we morgen de terugplaatsing hebben. We zijn dus erg blij! Morgen horen we hoeveel bevruchtingen er zijn en volgende week krijgen we bericht of er cryo's zijn ontstaan. Spannend weer!!

16. Mikki87

Mikki87 Lid

7 aug 2017
    22
    10
    3
    Vrouw
    Marissie82 spannend! En veel succes vandaag!

Ik heb vrijdag een echo gehad, toen zagen ze 8 eitjes die al groter waren en nog een paar kleinere die waarschijnlijk ook nog wel mee gaan doen. Vandaag heb ik weer een echo en hoop dan te horen wanneer de punctie is. Ik zie er best heel erg tegenop die punctie en ben blij als het achter de rug is ☺️

(Dit is mijn eerste x)

17. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Thanx @Mikki87. Krijg je geen pijnstilling bij de punctie? Ook al was dezempunctie pijnlijker, ik vond het door de rapifen goed te doen.

Ik mag 25-9 testen van het ziekenhuis. Van de 16 waren er 14 rijp, waren er 9 bevrucht. Vandaag 8 goed genoeg om terug te plaatsen. Nog 7 maken kans om een cryo te worden...dat horen we dinsdag!
    Hoop dat er nog een mooi aantal de vriezer in gaan!

Hoe is het met de andere meiden?

18. LVtje

LVtje Fanatiek lid

20 jan 2014
    3.128
    1.100
    113
    Vrouw
    Wat balen @puppy28
    Heel veel succes de volgende ronde, hoop dat jullie wens snel uitkomt.

Mooie aantallen @Marissie82
    Succes op het wachtbankje en hopelijk blijven er veel cryos over (die je de komende tijd niet nodig gaat hebben ;))

puppy28 en Marissie82 vinden dit leuk.
  19. anak2

anak2 Fanatiek lid

9 mei 2016
    1.521
    325
    83
    @puppy28 ik las net je berichtje. Een hele hele hele dikke knuffel.

puppy28 vindt dit leuk.
  20. Marissie82

Marissie82 Bekend lid

24 jul 2016
    960
    362
    63
    Vrouw
    Helaas heeft slechts 1 cryo het overleefd.... ben zo verdrietig...

Deel Deze Pagina